Syötkö usein "muun maan" ruokaa?
Tuli mieleen kun kävin Lidlissä hamstraamassa vitasia-tuotteita Aasian-viikoilta ja lautasellakin juuri tofu kung po :D Että kyllä syön usen muuta kuin perinteisiä suomalaisten makuun. Ei ole pikkulapsiakaan niin saa hifistellä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "hifistelyä" se muka on? Täysin typerää mielestäni ajatella, että oman maan ruokaresepti on ainoa ruokamahdollisuus.
Tarkoitin hifstelyllä sitä että ei tarvitse tehdä lasten makuun ruokia ja budjettikin on ruhtinaallisempi kuin kotiäidillä
??
Meillä lapset syövät samaa ruokaa?? Aikoinaan 1v:n lempiruokaa oli riisi ja hapanimelä chilikastike. Lastelasten herkkua vahvimmat juustot ja chorizomakkara.
Kai kotiäidillä on mies maksamassa jos on varaa olla kotona?
Kaikki ruuat voi tehdä halvallakin, hyvin harvoin meillä annoshinta nousee edes 2 euroon!
Kumma juttu että mun pikkulasten äiti -työkaverit eivät todella tuo evääkseen saati kotona kokkaile mitään chroizoja niin tämä näyttää olevan
No mulla oli kotona 4 lasta ja kaikki ruuat tehty aina itse. Samoin nyt lasten perheissä vaikka molemmat vanhemmat ovat töissä, on työmatkoja ja harrastuksia.
Kyse on vain ruuan arvostuksesta ja perheen hyvinvoinnin priorisoinnista.
Syön joka viikko. Arkiruokaa nekin ovat.
Vierailija kirjoitti:
On lapsia ja olen tehnyt paljon muun maan ruokia. Miksei lapsille voisi tehdä kiinalaista ruokaa?
Lapset ei tykkää Sianrustoista tai Koiranlihasta.
Suomalainen ruoka on ehkä maailman huonointa brittiläisen keittiön jälkeen. Pula ajan ruokakulttuuri on jättänyt vahvan leimansa. Jotkut nauriit on täällä fine diningia.
Joskus syön lounailla suomalaisia ruokia mutta enimmäkseen muuta.