Naisille on jo omat kuntosalit, uimavuoroja ja nyt taksitkin. Mitä muita palveluja haluaisit vain naisille?
Naisten yökerho tai baari olisi mielestäni kiva. Saisi esimerkiksi tanssia rauhassa.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita samalla tavalla miehillekin. Miesten parturit, kuntosalit, urheilujoukkueet, ym. Mun puolesta voi olla kaikki palvelut erikseen miehille ja naisille ja yhteiset niille jotka niitä haluaa.
Ehei, yhteiset tulee poistaa.
Jos se on turvallisuuskysymys niin se on sellainen aina.
Itse ajattelin lähestyä tätä posin kautta: ei keneltäkään mitään pois vaan laajennetaan vaan valikoimaa. Olen sillä lailla liberaali. To each their own.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei oteta mallia islamilaista valtioista, jossa naiset ja miehet on erotettu laajalta osin kokonaan. Ehkä he ovat tehneet sen enemmän mentaliteetilla "naisella ei ole oikeutta johonkin", mutta näin ainakin saataisiin olla rauhassa.
Miehille ja naisille omat ambulanssitkin kuten tuolla. Jos nainen menee elottomaksi ja miesambulanssi on pelkästään saatavilla niin nainen joutaa kuolla ja päinvastoin. Tuota kai haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei oteta mallia islamilaista valtioista, jossa naiset ja miehet on erotettu laajalta osin kokonaan. Ehkä he ovat tehneet sen enemmän mentaliteetilla "naisella ei ole oikeutta johonkin", mutta näin ainakin saataisiin olla rauhassa.
No ketkäs ne niitä konservatiivisia arvoja kannattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita samalla tavalla miehillekin. Miesten parturit, kuntosalit, urheilujoukkueet, ym. Mun puolesta voi olla kaikki palvelut erikseen miehille ja naisille ja yhteiset niille jotka niitä haluaa.
Itse ajattelin lähestyä tätä posin kautta: ei keneltäkään mitään pois vaan laajennetaan vaan valikoimaa. Olen sillä lailla liberaali. To each their own.
Joo, luodaan vaikka kokonaan sukupuolitetut koulut, virastot, pankit, kaupat ja terveydenhoito molemmille sukupuolille erikseen. Ei se ole keneltäkään pois vaikka työntekijöitä pitää olla 1.5-2 kertaa enemmän.
Olisiko pelkästään naisille tarkoitettu eduskunta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille ja naisille omat ambulanssitkin kuten tuolla. Jos nainen menee elottomaksi ja miesambulanssi on pelkästään saatavilla niin nainen joutaa kuolla ja päinvastoin. Tuota kai haluatte.
Ollaan lähinnä haluttu, että palveluissa olisi valinnanvaraa.
Ennen vanhaan ei edes niin kovin kauan sitten oli mm. USA:ssa busseissa tietyt paikat "colored only". Tästä jostain syystä haluttiin eroon, en kyllä ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei jengi ymmärrä liiketoimminnasta mitään. Baarien tuotto koostuu lähinnä ostetuista juomista, miehet ostavat paljon enemmän juomia kuin naiset ja yleensä vielä naistenkin juomat.
Jos naisille perustettaisiin baari, se kaatuisi kuukaudessa-kahdessa.
Aluksi olisi kävijöitä, koska kaikki haluaisivat esitellä somessa että ovat siellä käymässä. Mutta tuottoa ei tukisi ja kävijät hiipuisivat nopeasti.
Siellä baarissa voisi tarjoilla vaikka hyviä cocktaileja, mocktaileja, vihersmuutteja, sidukoita, laatuviskiä, hyviä naposteltavia. Ketä naista kiinnostaa kalja ja pähkinät ja vodka. Yök. Tarjoiluja voi aina modata. Ja vois olla kulttuuria tarjolla: lukupiiri, lautapelit, mielenkiintoisia haastatteluja. Naismuusikkoja esiintymässä. Vois tuoda vaikka neulomukset mukaan, niin olis puuhailtavaa.
Jep, kaikki tietää että baarit menestyy sillä että sinne hankitaan muusikoita esiintymään ja naiset saavat oleskella siellä neulomassa. Nauttien samalla yhdestä neljälle jaetusta halvimmasta valkkaripullosta, koko illan.
Tietysti tuo baari tulee olla hyvällä (lue: todella "edullisella") sijainnilla. Ja henkilökunnalle (naisia) tulee tietysti maksaa hyvin. EIhän tuossa haluta siskoja riistää.
Hitsi, miten tuollaista ei ole jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, luodaan vaikka kokonaan sukupuolitetut koulut, virastot, pankit, kaupat ja terveydenhoito molemmille sukupuolille erikseen. Ei se ole keneltäkään pois vaikka työntekijöitä pitää olla 1.5-2 kertaa enemmän.
No työpaikkojahan me tarvitsemme ja työ luo työtä.
Naisten ambulanssi on ongelma, sillä kuka sitä ajaisi?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Koulussakin on liikunta yleensä isommilla oppilailla eroteltu tytöille ja pojille. Itse aloin pitää liikunnasta vasta silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu jos ja kun perusteluna on turvallisuus.
Sama kun nykyiset asuintalot olisi vaarassa palaa koska tahansa maan tasalle ja sit toiselle sukupuolelle alettais rakentelee paloturvallisia koteja.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ambulanssi on ongelma, sillä kuka sitä ajaisi?
Ei se ajaminen, mutta taskuunparkkeeraus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "miehille" ottaa tämä keskustelu niin koville, että ovat valmiita, näin mielikuvituksessaan, t appamaan🤔
Miehilie ja naisille omat talot, ja sitten oma palokunta erikseen molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Sama takseissa. Jos naisten taksia ei ole saatavilla he odottavat. Emmehän halua naisia turvattomaan miesten taksiin missään tilanteessa.
Kehitymme kohti Pakistanin kaltaista maata.
Kauheuden poistola olisi hyvä olla vain naisille, niin päästäisiin eroon botoxi-poskista, nakkihuulista, silikonirinnoista ja -pepuista, meikkauksesta ja hiusten värjäämisestä.