02 ja 04 syntyneet nuoreni eivät ottaneet yhtään koronarokotetta
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysi-ikäisiä ihmisiä. Päättävät itse mitä tekevät, älä kohtele kuin lapsia.
Miten 04 syntynyt oli täysi-ikäinen 2020 tai 2021?
Ei 2020 mitään rokotteita saanut typerys.
2021 sai (pakotettiin kaikille) ja 2004 syntynyt ei ollut silloin täysi-ikäinen.
Minäkään en antanut laittaa rokotetta lapselleni. Täytti 7v. 2020. Oli perusterve ja ehti sairastaa yhden Koronan ennen kuin edes lapsia alettiin rokottaa. Tuntui isolta riskiltä antaa rokotetta noin pienelle, kun sitä oli tutkittu niin vähän.
Itse tulin ensimmäistä rokotuksesta todella kipeäksi. Olin viikon 39 asteen kuumeessa. Sen jälkeen sain taudin pari kertaa ja pari rokotettakin. Olen riskiryhmäläinen. Ensimmäisen koronatartunnan myötä tuli kauheat nivelkivut. Ensin kivut tulivat vain infektioiden yhteydessä. Sittemmin ovat kroonistuneet ja joka päiväinen riesa. Vaikea sanoa mikä on taudista ja mikä rokotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelukaverit naureskelivat aikoinaan, että ovat hörhöjä salaliittoteoreetikkoja.
Tarkoitat siis, että opiskelukaverit pitivät itseään hörhöinä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en antanut laittaa rokotetta lapselleni. Täytti 7v. 2020. Oli perusterve ja ehti sairastaa yhden Koronan ennen kuin edes lapsia alettiin rokottaa. Tuntui isolta riskiltä antaa rokotetta noin pienelle, kun sitä oli tutkittu niin vähän.
Itse tulin ensimmäistä rokotuksesta todella kipeäksi. Olin viikon 39 asteen kuumeessa. Sen jälkeen sain taudin pari kertaa ja pari rokotettakin. Olen riskiryhmäläinen. Ensimmäisen koronatartunnan myötä tuli kauheat nivelkivut. Ensin kivut tulivat vain infektioiden yhteydessä. Sittemmin ovat kroonistuneet ja joka päiväinen riesa. Vaikea sanoa mikä on taudista ja mikä rokotuksista.
2021 rokotettiin 12 ja siitä ylöspäin. Ei lapsia.
Ite olen ottanut kuusi ja kaikki infl. Yli 65-vuotiaille. En ole huomannut mitään itsessäni paitsi ryppyjä lisää, joulun alla oli joku flunssantapainen, sitä ennen 2016
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään.
Muistan ajan jolloin kaikkia rokottamattomia vihattiin avoimesti.
Minäkin muistan ja kuuluin vihattujen joukkoon. Levitin coronaa muille ja lopulta itse kuolisin siihen tautiin. Minun ei siis pitäisi olla hengissä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas sitten kävikään.
Muistan ajan jolloin kaikkia rokottamattomia vihattiin avoimesti.
Minäkin muistan ja kuuluin vihattujen joukkoon. Levitin coronaa muille ja lopulta itse kuolisin siihen tautiin. Minun ei siis pitäisi olla hengissä nyt.
Miksi te huutelitte sitä joka paikassa? Jopa kaupoissa kamala möyke. Te lampaat rätti naaman päällä, minä ole itseajatteleva ( ja pärskyn räkäni ympäri).
Ei ollut. Itsekään en tuota koronarokotetta ottanut. Korona ilmeisesti tulikin sen johdosta ja nenä vuosi 2 päivää. Sen jälkeen ei ole influenssat vaivannut.
Vierailija kirjoitti:
En ole ottanut ainuttakaan rokotetta.
Flunssa-kuumetauti ollut viimeksi talvella 2018, kesti 3-4 päivää.
-N64v
Sama täällä. Viimeksi flunssa oli vuonna 2011
Jos on tähän asti koronasta selvinnyt ja on alle 70v ja perusterve, niin miksi ihmeessä ottaisi nyt rokotetta
Me ei ole otettu yhtään; itse olen syntynyt -84, mies -79 ja lapset -11, -14 ja -18. Meistä osa on sairastanut koronan tiettävästi yhden ja osa kaksi kertaa. Mun jälkimmäinen korona oli 1,5 vrk:n nenän tukkoisuus, ei muuta. Joten en ole yhtään varma kuinka monta kertaa meillä on kullakin oikeasti ollut korona. Ehkä vain sen yksi tai kaksi tai sitten ehkä seitsemän
Mitä ihmeen vihaa? Terveydenhoito toimi säännöillään. Ja viha jos tahaltaan sitä itselleen hankki kuten tuo yks mika. Kuvittelee olevansa yläpuolelka kulloistenkin sääntöjen niin ihan itse haki vaikeuksia itselleen.
Tai joillakin meni asia niin tunteisiin vaikkeivat edes työelämässä että omaiset hankki hoitoon. Sit näyttivät valittavan että heidät mielipiteestä hallitus pani osastolle.
K-ajan tunnettu blogisti päätyi omaan käteen viime vuonna, tosin hoitojaksoja vuosien mittaan takana nuoreläkeläisellä.
Ei se rokote suojaa taudilta, ei ole koskaan suojannut. Yleinen harhaluulo. Mahdollisesti helpottaa oireita, mutta rokotetuilla voi olla paha tauti niin kuin rokottamattomilla helppo, eli ihan arpapeliä miten tehoaa.