Miksi et kaiva etukorttejasi valmiiksi esiin kun tulet kassalle?
Miksi alat kaivella niitä vasta kun myyjä on kertonut summan?
Tai jos jokin etukortti ei olekaan mukanasi, miksi uhriudut ja kiukuttelet siitä myyjälle? Oma mokasihan se on.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ensin laitetaan ostokset hihnalle, siirtyessäsi niitä pakkaamaan, käytät etukortin lukijassa, sitten pakkaat ostoksiasi kasseihin. Kun näet, että kassahenkilö vetää viimeisiä ostoksiasi, siiirryt maksupäätteelle, maksat ja pakkaat loput ostoksesi.
Näinhän sen pitäisi mennä. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Ei voi, kun se seuraava on siirtynyt jo sen maksulaitteen kohdalle, vaikka ei ole edes sen vuoro maksaa.
Minä käytän itsepalvelukassaa. Ei tarvitse olla jonossa teidän hermoheikkojen kanssa. Maksan ja pakkaan miten haluan.
Olen eläkkeellä. Minulla ei ole kiire minnekään. Kaivelen, makselen ja juttelen missä ja kuten haluan.
En ole boomer ja maksan puhelimella enkä millään muovikorteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin laitetaan ostokset hihnalle, siirtyessäsi niitä pakkaamaan, käytät etukortin lukijassa, sitten pakkaat ostoksiasi kasseihin. Kun näet, että kassahenkilö vetää viimeisiä ostoksiasi, siiirryt maksupäätteelle, maksat ja pakkaat loput ostoksesi.
Näinhän sen pitäisi mennä. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Ei voi, kun se seuraava on siirtynyt jo sen maksulaitteen kohdalle, vaikka ei ole edes sen vuoro maksaa.
Se kiireinen
Ennen mulla oli aina kortti valmiina, mutta ei ole enään.
Muutin tapani, kun aikani seurasin ihmisten toimintaa erilaisissa asioissa. Olen nyt omaksunut saman tavan, sen nimi on MINÄ. MINULLA ON OIKEUS. MINÄ HALUAN MINUN EI TARVITSE VÄLITTÄÄ MUISTA.
Olen aika peto oppimaan, kun on motivaatiot kohillaan, ja olihan ne.
Nykyään otan kortin lompakosta summan kuultuani. Kysyn sitä ennen arpoja, postimerkkejä, ja tupakkia. Kun menen pakkaamaan, jätän kärryt kassan eteen. Eihän ne ketään haittaa, kun on mun vuoro pakata. Kun seuraava on maksamassa, tulen väliin, ja haluan vielä muovikassin. Kun seuraavan maksaminen jatkuu, tulen uudelleen väliin, ja kysyn, tulihan kaikki plussaedut varmasti.
Liukuportaissa asetun niin, että ohi ei mennä millään konstilla. Mihinkä ihmisillä muka olisi kiire muutenkaan, eihän mullakaan ole.
Ei pöllömpi tapa elää ollenkaan.
Muualla liikkuessani olen luuri kiinni naamassa. Muut väistäköön, minä päivitän somea nyt. Salilla selaan somea laitteissa juuri niin kauan kuin haluan. Olenhan maksanut kuukausimaksun. Ei kenelläkään ole niin kiire, tehköön jollain muulla laitteella. Pukkariin menen ulkokengillä, ja suihkussa ajelen karvat samalla. Mitä haittaa näistä muka olisi kenellekkään.
Niin, vanhan koulukunnan edustajana käytän myös käteistä, siis kolikoita myös. Annan ne marketin kassalla ruuhkaperjantaina. Toten siinä kovaan ääneen " tehän tarviitte pientä "
Huomaan vasta nyt, mikä paviaani olin ennen, kun yritin huomioida muita. Nykyään meno on paljon rennompaa, kun toimii kuten moni muukin.
On niin kiva kun kassaneito pyytää minulta.
Vierailija kirjoitti:
En ole boomer ja maksan puhelimella enkä millään muovikorteilla.
Tunnetko ylemmyyttä.
😂 Tämä antaa aina fiksun kuvan ihmisestä. Esitän väitteen, mutta googlaapa ihan itse pitääkö paikkansa. Voi jeesus 🤦