Mä taidan tärräyttää kuuman kaakaon..
...ja tekasta ruisleipää kera juuston, metukan ja kurkun.
Namskista!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Tuon iltapalan saat tietysti tehdä, mutta se ei ole aihe keskustelulle.
Onko Puppa parempi aihe? 👴👴
Itse taidan juoda vielä kupin kahvia, kun alkoi väsyttää. Ruisleipää tekee myös mieli - sellainen siis oheen.
Minäpä teen kohta pariisilaisen kaakaon a la cafe Angelique eli mätän purkillisen vatkattua kermavaahtoa hopeiseen tarjoiluastiaan vuoreksi ja otan siitä jättimäärän lämpimään kaakaohun pitkällä hopealusikalla. Katson samalla Youtube videota Pariisin kauduista niin on aitoo. Paitsi että koristelen sen kerman vielä kauniilla pastellin värisillä nonparelleillä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Tuon iltapalan saat tietysti tehdä, mutta se ei ole aihe keskustelulle.
Oisit jättäny lukematta.
Mie oon täräytellyt KGB-colaa ja aattelin hampurilaisen syödä, mahdollisesti ranskalaisia perunoita kaverina, jos jaksan, saatan paistaa pihvin kaveriksi kananmunan. Ei yhtään vihanneksia, paitsi jos sipulia jaksan kuoria ja leikata muutaman rinkulan.
Olihan hyvää.Jätin sen metukan pois.
Ai jukrat, lämmin maitokaakao, oboyjjat sanon mä.
Sopi niin mahtavasti pakkasiltaan.