Juuri nyt: Foodora lopettaa Suomessa!!!
Asiasta lisää kohta.
Kommentit (48)
Tunnistakaa hyvät ihmiset retoriset kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uusi konkurssi. Mutta tämä on oikeastaan hyvä uutinen. Ihmiset hakevat itse ruokansa.
Tai tilaa suoraan ravintoloista ilman välikäsiä.
Esim Helsingin kantakaupungissa, ei ole millään ravintolalla omaa kuljetusta.
Eikö pizzalähettejä enää ole?
Helpompaa ja halvempaa se on Woltin kautta, kuin että pizzerialla on oma auto, kuski, bensat yms.
Kyllä mä olen tilannut nimenomaan suoraan pizzeriasta, tulee paljon halvemmaksi. Viimeksi kaksi kolmen täytteen fantasiapizzaa kotiovelle 22€ ja limpparit kaupan päälle. En käytä mitään ravintolaa joka käyttää Wolttia.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uusi konkurssi. Mutta tämä on oikeastaan hyvä uutinen. Ihmiset hakevat itse ruokansa.
Minun boikottini tehosi,Sitten Wolt boikotti päälle.
Vasemmisto on keksinyt palkkatukijärjestelmän, jolla lasketaan suomalaisten palkkoja. Yritykset eivät halua palkata ketään normaaliin työsuhteeseen, ne palkkaavat palkkatuettuja ulkomaalaisia, joiden palkan maksaa valtio ja vuokran maksaa Kela. Näin lasketaan suomalaisten palkkoja ja tehdään suomalaisista tarpeettomia ja työttömiä.
Vasemmisto on aina pilannut markkinatalouden hyödyt duunareille omilla ratkaisuillaan ja Kokoomus on ollut tähän myös tyytyväinen. Yrittäjät kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistakaa hyvät ihmiset retoriset kysymykset.
Niihinkö ei saa kommentoida, vai mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustan ulkopuolella on ainakin monia ravintoloita, joilla on oma kotiinkuljetus.
jää moni pysyvä oleskelulupa ja kela gold saamatta
Vierailija kirjoitti:
No eikä hemmetissä ole! Koska jäljellä on vielä Wolt, joka saa nyt merkittävän etulyöntiaseman. Toivottavasti ei hinnat nouse. Ravintolat on jo nyt tiukilla. On aina hyvä jos on kilpailua.
Kokoomus: työvoimapula!
SDP: kansainväliset sopimukset, olemme rikas maa!
Vasemmistoliitto: valkoinen mies on tuhottava, vaikka vaihtoehdot huonompia!
Vihreät: kehitysmaalaiset on rikkaus, ihmisoikeudet velvoittaa Kela gold
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uusi konkurssi.
Ei ole konkurssi. Lopettaa voi ihan hallitustikin ilman maksamattomia velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä hemmetissä ole! Koska jäljellä on vielä Wolt, joka saa nyt merkittävän etulyöntiaseman. Toivottavasti ei hinnat nouse. Ravintolat on jo nyt tiukilla. On aina hyvä jos on kilpailua.
Ymmärtäkää ihmiset tämä,jos teitä huolettaa ravintoloiden tilanne,menkää paikanpäälle syömään,se on ravintoloille kannattavin vaihtoehto silloin jää välistävetävät syöpäläiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaja,sinä olet se kuningas ja päätät.
Vierailija kirjoitti:
Persut: odotukset - köyhiltä ei leikata ja mammut v.ittuun -> todellisuus - köyhiltä leikataan minkä keritään ja 2025 tulijaennätys.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä uusi konkurssi.
Mikä konkurssi? Foodoran mukaan päätös perustuu strategiseen painotukseen investoida niihin markkinoihin, joilla liiketoiminnalla on mahdollisuus saavuttaa selkeä markkinajohtajuus ja rakentaa pitkän aikavälin vahvaa brändiä Euroopassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pizzalähettejä enää ole?
Helpompaa ja halvempaa se on Woltin kautta, kuin että pizzerialla on oma auto, kuski, bensat yms.
Kyllä mä olen tilannut nimenomaan suoraan pizzeriasta, tulee paljon halvemmaksi. Viimeksi kaksi kolmen täytteen fantasiapizzaa kotiovelle 22€ ja limpparit kaupan päälle. En käytä mitään ravintolaa jok
Tuossa kommentissa ei sanottu mitään siitä mikä tulee asiakkaalle halvemmaksi vaan että ravintolalle on edullisempaa käyttää Woltia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää siinä on? Osaatko ikinä nähdä muuta kuin oman napasi? Moni vanhus tai sairas ei pysty käymään itse kaupassa eikä
Ei ne sairaat vanhukset todellakaan mitään Woltin kohderyhmää ole. Asiakkaiden painopiste on pari-kolmekymppisissä. Vanhuksille on omat ateriapalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Woltilla työntekijöistä pulaa? Nyt ois tarjolla osaajia.
Työntekijöitä, yhteistyökumppaneita ja lähettejä on tiedotettu päätöksestä ja seuraavista vaiheista. Päätös koskee noin 80:aa paikallista työntekijää.
Työntekijä tarkoittaa työsuhteessa olevaa, niitä on 80. Lähettejä sen sijaan on tuhansia.
Über eats aloittaa toimintansa myös Suomessa. Foodora katsoi, että nyt on oikea hetki vetäytyä markkinoilta. Über eats tulee haastamaan Woltia isoilla muskeleilla.
Vierailija kirjoitti:
Persut: ampukaa kaikki
Työntekijöitä, yhteistyökumppaneita ja lähettejä on tiedotettu päätöksestä ja seuraavista vaiheista. Päätös koskee noin 80:aa paikallista työntekijää.