Kuinka kasvattaa vastustuskykyä
Olen sairastanut tämä vuonna 4 flunssaa.
kuinka voin kasvattaa vastuskykyäni? Ei jaksa enää sairastaa.
Kommentit (14)
Stressi pois, aurinkoa, ruokavalio, liikunta 😅😅😅
Alat "joustaa" ylettömästä käsien pesemisestä ja lisäksi alat pureskella kynsiäsi. Se mitä tapahtuu on että elimistö alkaa saada pieniä näytteitä ympäristön viruksista ja bakteereista. Mutta niin pieninä annoksina että elimistö rakentaa niille vastustuskyvyn ilman sairastumista.
Pitää vähentää tarttumisalttiutta jotta keho pääsee luontaiseen tasapainoon. Normaalit keinot siihen kuten yleensä vastustuskyvyn heikentyessä.
Ainakin hampaat pitää hoidattaa jos on reikiä.
Ala Persuksi niin vastutat melkein kaikkea.
Vesikefiiri kehiin. Karppaus lienee kaikista tehokkain monien kokemusten mukaan. Suomessa kuitenkin kielletty, koska meillä ruokanassit eivät hyväksy karppaamista, siten kuin sivistyneissä maissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes paha. Minulla oli 1.5 vuodessa 6-7 angiinaa, munuaisallastulehdus, olen sairastanut Coronan todistetusti 4 kertaa, noron sairastin, mitä vielä, muutama poskiontelotulehdus. "Seurantalinja"
Haluatko mitallin? 🥇
Ensimmäisenä tarkistutat kaikki vitamiinitasosi kehostasi ja alat syömään laadukkaita vitamiineja. Kaikki höttöruoka pois ruokavaliosta, sokeri minimiin, aitoja, oikeita raaka-aineita, paljon puhdasta lähdevettä ja lepoa.
Rypsiöljy altistaa kehon matala-asteiselle jatkuvalle tulehdukselle.
D-vitamiinia kesällä 30ug (tai riippuu miten paljon on auringossa), talvella 100 ug per päivä
Vierailija kirjoitti:
Ainakin hampaat pitää hoidattaa jos on reikiä.
Ne joilla ei ole reikiä ei sairastele... Joopa Joo
Immuniteettivaje on koronarokotevamma, näitä on nyt paljon. Mkr on yksi mistä voisi hakea apua.
Ei edes paha. Minulla oli 1.5 vuodessa 6-7 angiinaa, munuaisallastulehdus, olen sairastanut Coronan todistetusti 4 kertaa, noron sairastin, mitä vielä, muutama poskiontelotulehdus. "Seurantalinja"