Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri nyt: Foodora lopettaa Suomessa!!!

Vierailija
13.02.2026 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä uusi konkurssi. Mutta tämä on oikeastaan hyvä uutinen. Ihmiset hakevat itse ruokansa. 

Tai tilaa suoraan ravintoloista ilman välikäsiä.

Esim Helsingin kantakaupungissa, ei ole millään ravintolalla omaa kuljetusta.

Gör det enda vettiga och transportera dig själv till krogen. Om fötterna inte bär, beställer du en taxi.

Vierailija
42/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IS luki että "Päätös koskee noin 80:aa paikallista työntekijää." Niin miten tuo 80:aa luetaan ja mitä se tarkoittaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Att kuska mat från krogar hem åt folk är verkligen monkeybusiness. Wolt har aldrig presterat ett positivt resultat, och det kommer ingen annan i Finland att göra heller. Hela idén är döfödd, varför bolagen nu konkurrerar med vanliga kurirbolag, helt som om det inte fanns konkurrens på det området.

Så länge som ägarna och skattebetalarna mot sin vilja är färdiga att slänga mera pengar i elden, fortsätter charaden. Då fri exploration av arbetskraft hindrades, tappar allt fler suget. Kvar är de som nu sitter med aktierna.

Vierailija
44/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko foodoralla se ärsyttävä "koska minä haluan" mainos missä joku tilaili pöydän täyteen? Saiko muuten foodoralta myös ruokaostoksia? Woltilla voi tilata ruokakaupasta, mikä oli hyvä juttu kun sinkkuna olin kipeä enkä päässyt kauppaan. 

Vierailija
45/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuupahan ne vammaset mainokset

Vierailija
46/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä uusi konkurssi. Mutta tämä on oikeastaan hyvä uutinen. Ihmiset hakevat itse ruokansa. 

Ei tämä ole konkurssi. Ne vaan lähtee Suomesta. 

Vierailija
47/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyvää siinä on? Osaatko ikinä nähdä muuta kuin oman napasi? Moni vanhus tai sairas ei pysty käymään itse kaupassa eikä ole välttämättä järkevääkään liukkaalla etkä voi tietää terveenkään ihmisten kiireistä mitään. Joskus sitä miettii mikä pitää mennä vikaan, että jostain kehittyy kaltaisesi pahaa mieltä ympärilleen lietsova epäihminen. Sinä voit toimia kuten parhaaksi näet, mutta älä puutu muiden asioihin äläkä toivo yleisen taloustilanteen heikkenemistä vaan pelkästään omaa henkilökohtaista konkurssiasi, jos vaikeudet tekevät mielestäsi elämästä elämisen arvoisen.

Nämä Woltit ja Foodorat ovat pelkkää heikossa asemassa olevien ihmisten riistämistä. Oli järkyttävää, kun edellisillä kovilla pakkasilla kuskit eivät olisi saaneet mennä minnekään lämmittelemään ja woltin pr-henkilö kommentoi vain, että ei ole meidän asiamme. Vanhuksia on voitava auttaa ilman nykyajan orjuutta, tosin en usko, että kovin moni suomalainen vanhus näitä käyttää. Itse olen järkyttynyt siitä, miten moni nuori ja terve ihminek, joka sanoo olevansa huolissaan ihmisoikeuksista käyttää surutta wolttia.

Vierailija
48/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, eihän ihmisillä ole enää varaa noihin hintoihin. Ensinnäkin annosten hinnat ovat korkeammat kuin paikan päällä ravintoloissa, sitten tulee päälle 6 e toimitusmaksua, 1 e palvelumaksua, 2 e pitkän toimituksen lisää vaikka matkaa on vain kilometri. Yhtäkkiä se sama pizza joka maksaa ravintolassa 13 e, maksaa kilsan päähän tuotuna 24. Kun se pizzakin on kalliimpi Foodoran ja Woltin menussa. 

Vierailija
49/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen uutinen, luin aiheesta kesken työpäivän ja kolahti tosi kovaa. Todella iso menetys. Foodora on kuitenkin ollut iso osa nuoruuttani. Täytyy nyt viimeiset kaksi viikkoa vielä nauttia yhteisistä hetkistä.

Vierailija
50/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen uutinen, luin aiheesta kesken työpäivän ja kolahti tosi kovaa. Todella iso menetys. Foodora on kuitenkin ollut iso osa nuoruuttani. Täytyy nyt viimeiset kaksi viikkoa vielä nauttia yhteisistä hetkistä.

Trollolloo. 

Vierailija
51/51 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä, eihän ihmisillä ole enää varaa noihin hintoihin. Ensinnäkin annosten hinnat ovat korkeammat kuin paikan päällä ravintoloissa, sitten tulee päälle 6 e toimitusmaksua, 1 e palvelumaksua, 2 e pitkän toimituksen lisää vaikka matkaa on vain kilometri. Yhtäkkiä se sama pizza joka maksaa ravintolassa 13 e, maksaa kilsan päähän tuotuna 24. Kun se pizzakin on kalliimpi Foodoran ja Woltin menussa. 

Ei ole tullut kuin palvelumaksu, kun on ollut foodora pro. Ravintolassa limuihin menee helposti kahdelta ihmiseltä kymppi. Kotona limun hinnaksi tulee ehkä euro eli juomassa tulee jo 9 euroa säästöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi