Vanhat ukot ja ikuiset poikamiehet...
... istuvat kauppojen, huoltoasemien, ja kirjastojen "olohuoneissa" incelmiesten tyypillisine kommentteineen, ja odottavat / vaativat että naispuolisen henkilökunnan täytyisi palvella heitä, ja pitää heille seuraa!
Kun se ei muuten onnistu, aletaan häiriköidä kovaäänisemmin, ja tullaan kiusallisen lähelle painostamaan. Voisi puhua jopa seksuaalisesta häirinnästä.
Muita kokemuksia?
Kommentit (8)
Incelit kirjastoissa lukemassa Dostoevskyn klassikoita.
Jep jep
Elä puhu paskaa. Aamulla käyn monesti ennen töitä kahvilla huoltsikalla, niin ukkokööri ei koskaan puhu muusta kuin armeijasta,kalastuksesta tai säästä ja ihan itse kahvinsa tiskiltä hakevat
Vierailija kirjoitti:
Elä puhu paskaa. Aamulla käyn monesti ennen töitä kahvilla huoltsikalla, niin ukkokööri ei koskaan puhu muusta kuin armeijasta,kalastuksesta tai säästä ja ihan itse kahvinsa tiskiltä hakevat
Tiskin takana onkin sellaiset naiset,että jos yrittävät niin saavat korvamakiaa.
Vierailija kirjoitti:
#spermaviemäritnäkyväksi
Huoris, sun epätoivo ja elämätön elämä ei tule näkyväksi, vaikka täällä trollaatkin.
Ei ne tosiaan niitä vakinaisia siellä kiusaa ja niille huutele (kirjastossa ei kai tuollaista ole muutenkaan), mutta jotkut harjoittelijat ja tietyn tyyliset asiakkaat saavat näiltä huutelua ja lässytystä osakseen. Säälittää usein kauppojenkin nuoret naiset, kaikenlaiset kuvotukset lässyttävät näille ja ottavat silmätikukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sulle mitään sanokaan jos olet mies ja vain käyt siellä aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#spermaviemäritnäkyväksi
Huoris, sun epätoivo ja elämätön elämä ei tule näkyväksi, vaikka täällä trollaatkin.
Mikäs sinut tähän ketjuun houkutteli onanoimaan?
Ai sä olet ap, yllättyneet nostaa käden.
#spermaviemäritnäkyväksi