Miksi mielisairaaloissa annetaan ruokaa 5 kertaa päivässä!
tuo on ihan mielisairasta!
aamupala + lääke
välipala
lounas
välipala
iltalounas
iltapala
+ lääkkeitä kauhee määrä ja kävelemään ympyrää tai katsomaan televisiota
ihan sairasta
normaalisti ihminen syö 2 kertaa päivässä ja urheilee ,e i ihme että pää ei parane, ennen mielisairaaloisssa sairaat tekivät terapiaksi fyysistä työtä!
Kommentit (28)
Sairaalassa kaikki potilaat saavat ruokaa yhtä paljon. Voi jättää syömättä jos ei maistu.
mielisairaat pitäs lähettää kävelylle ruokajonoihin hakemaan ruokia 2-3 kertaa viikossa niiin saisivat liikuntaa ja sitten valtio säästäisi ruoassa!
Laskit väärin. Aamupala, lounas, päiväkahvi (me osastokeittiössä ei sanota sitä välipalaksi), päivällinen, iltapala.
hienoa, että olet saanut kokemusta mielisairaaloiden rutiineista! Ja onnittelut, että olet päässyt pois sieltä ns. avohoitoon! nyt voitkin alkaa keskittyä enemmän vain hoitamaan omaa eämääsi etkä miettimään muiden elämiä.
Ei se noin mene. Mitään aamuvälipalaa ei ole ja iltapäivälläkin se on lähinnä kahvi tai tee. Sitä paitsi ihmisillä on erilaiset energiatarpeet. Toisille sopii vaikka kerran päivässä siinä missä toisille on välttämätöntä syödä useampi kerta.
Voi siellä myös polttaa tupakkaa ja tuijottaa seinää. Jos kaipaa jotain muuta tekemistä niin se on merkki että tarvitsee lisää lääkettä.
Musta oli ihanaa osastolla, kun sai valmista ruokaa nenänsä eteen, kunhan meni oikeaan aikaan luukulle. Ihan parasta.
Ihan siksi, että jaksaa sitten koko päivän istua aaveellä naputtamassa Sanna sitä ja Sanna tätä ja miksei Sanna ja miksei tyttöhallitus. kyllä siinä hommassa nälkä tulee.
Mikä tuo aamupalan ja lounaan välissä oleva väli pala on? Sitä ei ennen ole ollut. Ja ruokailu on aamupainotteinen, koska illalla ei ole työntekijöitä keittiöillä.
Kuntoutusta pitäisi tapahtua kotiutumisen jälkeen, esim joku työtoiminta (osallistua päiväkeskus toimintaan) velvoite ois hyvä olla mielenterveys eläkkeellä. Näin ihmisen toimintakyky pysyy paremmin yllä. Mutta tuollaisen järjestäminen on kallista, vaatisi mm. koulutettua henkilökuntaa, toiminta tilat ja välineet erilaisiin askareisiin (ruuanlaitto, leivonta, käsityöt) ja julkisiin matkakortti tai taksi kuljetus asiakkaille .
itse jätin suljetulla lääkkeeet ottamatta kun huomasin että ne vie pään ihan sekaisin syljin ne lasiin
ja 1,5 kkdessa lihoin siellä 30 kg! tosin olin paastonnut sitä ennen itseni luurangoksi eli 43 kiloiseksi 70 päivän vesipaastolla
sitten vapautettiin sieltä vankilasta
yksi kaukaiempi sukulainen käy välillä psykatrisea osastolla hoidossa ja siellä on oikeastaan vain aamiainen ja kaksi lämmintä ateriaa, jotka tulee "automaattisesti". Välipalat potilaat käy itse hakemassa aulan aina auki olevasta tarjoilupisteestä.
Ne on muutenkin jo tarpeeksi ylipainoisia, niin vähempi ruoka riittäisi
Mikä vttu on iltalounas? Osastollako olet, jollet osaa sanaa päivällinen tai edes illallinen?
Voi luoja siksi kun lakivelvoitaa, samoin kun vankilassa ja armejassa nämä ruoka kerrat myös.🤔🤔
Kolme varsinaista ruokaa jos puurokin lasketaan mutta aamupala se on ja silloin ei kannattaisi niin täyteen ahtaa koska puolenpäivän aikaan on jo lounas.
Vierailija kirjoitti:
itse jätin suljetulla lääkkeeet ottamatta kun huomasin että ne vie pään ihan sekaisin syljin ne lasiin
ja 1,5 kkdessa lihoin siellä 30 kg! tosin olin paastonnut sitä ennen itseni luurangoksi eli 43 kiloiseksi 70 päivän vesipaastolla
sitten vapautettiin sieltä vankilasta
Ei ne lääkkeet sinun päätäsi sekoittaneet, vaan se oli jo aiemmin koska pääsit suljetulle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vttu on iltalounas? Osastollako olet, jollet osaa sanaa päivällinen tai edes illallinen?
Sama kai se hullulle on, olkoon vaikka ilta-aamiainen tai aamuillallinen.
Just.