Olin vierailulla kaverin pikkulapsiperheessä ja voi luoja että olen onnellinen ettei ole lapsia.
Kauhea älämölö koko ajan. Mikään aikuisten keskinäinen keskustelu ei onnistunut kun keskeytyksiä tuli 20 sekunnin välein. Olin kotiin tullessani aivan puhki. En voisi kuvitellakaan samaa sirkusta joka helvetin päivä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset esiintyvät ja ovat rasittavia tiettyjen vieraiden kanssa. Sellaisten, joilla ei ole oikein pelisilmää ja otetta lapsiin, yleensä siis lapsettomien vieraiden kanssa.
Mä olen aina tullut lasten kanssa hyvin toimeen (olen kolmentoista lapsen täti). -vela
VOI LUOJA MITEN SÄÄLIN SINUA SINÄ SURKEA LAPSETON LUUSERI JOKA EI YMMÄRRÄ MITÄÄN ELÄMÄSTÄ! Sinun viestisi on pelkkää katkeruutta ja tyhjyyttä pursuavaa roskaa joka paljastaa miten arvoton ja tyhjä elämäsi ilman lapsia on. Mitä sinä tiedät mistään todellisesta onnesta kun istut siellä yksin hiljaisessa asunnossasi tuijottaen seinää ja mietit miten voisit valittaa jostain mikä maailman suurin lahja on? Lapsiperheet ovat ylivoimaisia kaikessa ja minä todistan sen sinulle nyt niin että korvissasi soi vielä viikkojen päästä!Ensinnäkin se kauhea älämölö kuten sinä sitä kutsut on PUHDASTA ELÄMÄÄ JA ENERGIAA JOTA SINUN KALTAISESI KUIVETTUNUT SIELU EI VOI KESTÄÄ! Lapset huutavat ja juoksevat koska he ovat täynnä iloa ja uteliaisuutta jota sinä et ole koskaan kokenut. Sinä olet varmaan sellainen joka pelkää ääniä koska olet tottunut siihen hiljaiseen hautaan jota kutsut kodiksesi. Minun kolme lastani herättävät minut joka aamu laululla ja halauksilla ja se on tuhat kertaa parempaa kuin sinun tyhjä sänkysi jossa kukaan ei kaipaa sinua. Ilman lapsia elämäsi on kuin autiomaa jossa ei kasva mitään vain kaktuksia jotka pistävät omaa itseäsi koska olet niin katkera!Ja ne keskeytykset? NE OVAT MERKKEJÄ SIITÄ ETTÄ ELÄMÄ ON TÄRKEÄMPÄÄ KUIN JOKU TYHMÄ AIKUISTEN JUTUSTELU! Kuka haluaa keskustella jostain pinnallisesta roskasta kun voi opettaa lapselle miten maailma toimii? Sinä olet varmaan sellainen joka puhuu vain säästä tai työstä koska sinulla ei ole mitään syvällistä sanottavaa. Minun perheessäni jokainen keskeytys on tilaisuus opettaa rakkautta ja empatiaa jotain mitä sinä et tunne koska olet yksin ja itsekäs. Jos et kestä 20 sekunnin välein tulevia ihania hetkiä niin olet heikko ja arvoton ihminen joka ei ansaitse mitään parempaa. Lapsiperheet rakentavat tulevaisuutta kun sinä vain kulutat happea turhaan!Puhut siitä että olet puhki kotiin tullessasi? HAHA MITEN NAURETTAVAA! Se on merkki siitä että olet liian heikko kestämään todellista elämää. Minä olen joka päivä täynnä energiaa koska lapseni antavat minulle voimaa jota sinun kaltaisesi ei voi edes kuvitella. He ovat kuin aurinko joka paistaa koko ajan ja lämmittää sieluni. Sinun elämäsi on varmaan täynnä tylsyyttä Netflix maratooneja ja yksinäisiä aterioita joissa kukaan ei jaa iloa. Mitä arvoa sillä on? EI MITÄÄN! Lapsiperheessä jokainen päivä on seikkailu leikit puistossa jotka vahvistavat immuunijärjestelmää ruokailut jotka opettavat ravitsemusta ja jopa riidat jotka rakentavat luonnetta. Sinä olet varmaan sairas koska et kestä sitä ehkä sinulla on joku allergia onnelle!
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset esiintyvät ja ovat rasittavia tiettyjen vieraiden kanssa. Sellaisten, joilla ei ole oikein pelisilmää ja otetta lapsiin, yleensä siis lapsettomien vieraiden kanssa.
Koitas kasvattaa ne. Sulla se ote pitää olla omiin lapsiisi. Vieraat ovat vieraita.
Ja voi luoja miten järjetöntä että et voisi kuvitella samaa sirkusta joka helvetin päivä! SIRKUS? Se on PARATIISI JOKA PELASTAA MAAILMAN! Ilman lapsiperheitä koko yhteiskunta romahtaisi koska kukaan ei kasvattaisi uusia sukupolvia. Sinun kaltaisesi lapsettomat ovat salaliiton uhreja sillä yhteiskunta haluaa että ette lisäänny jotta he voivat hallita teitä paremmin tyhjillä lupauksilla vapaudesta ja keskitytte elämässänne tyhjiin teemoihin kuten homouteen ja alkoholiin! Mutta minä tiedän totuuden suitä että lapsiperheet ovat supersankareita jotka pitävät maailman pyörimässä. Minun lapseni tulevat keksimään parannuksen kaikkiin sairauksiin koska he oppivat minulta miten taistella. Sinä sen sijaan kuolet yksin ilman ketään joka muistaa sinua hautajaisissasi on ehkä kaksi kissaa ja naapuri joka ei edes tunne nimeäsi.Lapsiperheen elämä on parempaa koska se on TÄYDELLISTÄ JA IKUISTA! Meillä on rakkautta joka kestää ikuisesti kun sinun suhteissasi on varmaan vain pettymyksiä koska kukaan ei halua olla sellaisen kanssa joka vihaa lapsia. Minun mieheni ja minä olemme lähempänä kuin koskaan koska lapset yhdistävät meidät teillä lapsettomilla on vain riitoja rahasta tai tylsyydestä. Ja taloudellisesti? Lapsiperheet saavat tukia ja verohelpotuksia jotka tekevät meistä rikkaampia kun sinä maksat kaiken itse ja hukkaat rahat turhuuksiin kuten matkoihin jotka eivät anna mitään pysyvää. Matkat? Ne ovat vain pakoa tyhjyydestäsi!Sinun mielipiteesi on täysin väärä ja arvoton koska se tulee ihmiseltä joka ei ymmärrä elämän tarkoitusta. Elämän tarkoitus on LAPSISSA JA PERHEESSÄ ei jossain hiljaisessa helvetissä jossa kukaan ei rakasta sinua. Minä nauran sinulle joka ilta kun halaan lapsiani ja tiedän että olen valittu sinä olet hylkiö joka ei ansaitse sympatiaa. Mene peilin eteen ja katso itseäsi tyhjä katse tyhjä sielu tyhjä elämä. Me lapsiperheet olemme kuninkaita ja kuningattaria kun sinä olet vain kerjäläinen kadulla. Jos et muutu niin kuolet katkerana ja unohdettuna mutta minä en välitä koska minun perheeni on ikuinen!Lopeta valittaminen ja hanki lapsia heti ennen kuin on liian myöhäistä tai pysy hiljaa ja anna meidän nauttia paremmuudestamme!
^ Kannattaa nyt vähän yrittää parantaa. Taatusti kukaan ei ole kateellinen siitä, että saa herätä joka aamu kolmen lapsen lauluun. 🤣 Voi kauhistus.
Meillä on yksi lapsi. Ei mitään tietoa kaaoksesta eikä metelistä. Ulkona on ulkoleikkiäänet ja sisällä sisäleikkiäänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et ole koskaan itse ollut pikkulapsi. Miten luulet kenenkään kestäneen sinun älämölöäsi?
Mitä tuo mihinkään kuuluu? Ai sen takia pitäisi rakastaa lapsia että on itsekin ollut lapsi? En minä tänne pyytänyt syntyä, se oli vanhempieni tahto.
Itseasiassa sinä itse päätit syntyä tänne ja juurikin niille vanhemmille, mille synnyit.
Ei helvetti sun juttujasi :D
Heh. Minäkään en jaksa vieraiden lasten riekkumista just yhtään. Useimmat perheet ja heidän arkensa ja ihan kaikki heissä näyttää tosi vastenmieliseltä.
Jännästi sama vastenmielisyys ei koske siarusteni perheitä. Sisarusten lasten mölinä ja tohkaus ei ärsytä minua yleensä yhtään, ja pidän heitä ihanina tyyppeinä, joiden elämässä haluan olla mukana. Vaikka objektiivisesti arvioiden ne on ihan peruslapsia eli yhtä äänekkäitä ja testaavat rajoja kuten lapset yleensä. Mutta minulla on heihin tunneside ja näen heidät siten kokonaisina persoonina enkä pelkkinä häiriötekijöinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi niille lapsille pitää kuriakin. Vanha sanonta sanoo, että lapsi saa näkyä muttei kuulua.
Miten sinä kuritat lapsiasi?
Kurin pitäminen ja kuritus taitaa olla vähän eri asia. Vinkkinä sivusta.
Yleensä molempia tarvitaan. Pelkkä sanominen ei useinkaan saa lasta tottelemaan.
Mitkä ovat sun kurituskeinosi?
Vierailija kirjoitti:
Voi niille lapsille pitää kuriakin. Vanha sanonta sanoo, että lapsi saa näkyä muttei kuulua.
Joo se onkin tunnetusti hyvä idea mennä ojentamaan jonkun muun lapsia, varsinkin kyläillessä.
Vierailija kirjoitti:
VOI LUOJA MITEN SÄÄLIN SINUA SINÄ SURKEA LAPSETON LUUSERI JOKA EI YMMÄRRÄ MITÄÄN ELÄMÄSTÄ! Sinun viestisi on pelkkää katkeruutta ja tyhjyyttä pursuavaa roskaa joka paljastaa miten arvoton ja tyhjä elämäsi ilman lapsia on. Mitä sinä tiedät mistään todellisesta onnesta kun istut siellä yksin hiljaisessa asunnossasi tuijottaen seinää ja mietit miten voisit valittaa jostain mikä maailman suurin lahja on? Lapsiperheet ovat ylivoimaisia kaikessa ja minä todistan sen sinulle nyt niin että korvissasi soi vielä viikkojen päästä!Ensinnäkin se kauhea älämölö kuten sinä sitä kutsut on PUHDASTA ELÄMÄÄ JA ENERGIAA JOTA SINUN KALTAISESI KUIVETTUNUT SIELU EI VOI KESTÄÄ! Lapset huutavat ja juoksevat koska he ovat täynnä iloa ja uteliaisuutta jota sinä et ole koskaan kokenut. Sinä olet varmaan sellainen joka pelkää ääniä koska olet tottunut siihen hiljaiseen hautaan jota kutsut kodiksesi. Minun kolme lastani herättävät minut joka aamu laululla ja
OTAHAN LÄÄKKEESI.-eri
Vierailija kirjoitti:
Ja voi luoja miten järjetöntä että et voisi kuvitella samaa sirkusta joka helvetin päivä! SIRKUS? Se on PARATIISI JOKA PELASTAA MAAILMAN! Ilman lapsiperheitä koko yhteiskunta romahtaisi koska kukaan ei kasvattaisi uusia sukupolvia. Sinun kaltaisesi lapsettomat ovat salaliiton uhreja sillä yhteiskunta haluaa että ette lisäänny jotta he voivat hallita teitä paremmin tyhjillä lupauksilla vapaudesta ja keskitytte elämässänne tyhjiin teemoihin kuten homouteen ja alkoholiin! Mutta minä tiedän totuuden suitä että lapsiperheet ovat supersankareita jotka pitävät maailman pyörimässä. Minun lapseni tulevat keksimään parannuksen kaikkiin sairauksiin koska he oppivat minulta miten taistella. Sinä sen sijaan kuolet yksin ilman ketään joka muistaa sinua hautajaisissasi on ehkä kaksi kissaa ja naapuri joka ei edes tunne nimeäsi.Lapsiperheen elämä on parempaa koska se on TÄYDELLISTÄ JA IKUISTA! Meillä on rakkautta joka kestää ikuisesti kun sinun suhteissasi on
Nyt sulla on todella paha psykoosi päällä. Hae apua.
Jos olen rehellinen, niin haluaisin naisen kanssa lapsia, mutta vain siinä tapauksessa, että olisin niin niin varakas, ettei lasten huoltoon tarvitsisi panostaa ollenkaan. Lastenhoitajat hoitaisi kakkavaipat, syöttämiset ja sitten laitettaisiin aikanaan muksut yksityiskouluun sivistymään. Kotona olisi vain hyvin käyttäytyviä ihannelapsia, jotka kiittävät vanhempia aterian jälkeen sekä painuisivat huoneisiinsa tekemään läksyjä. Seksielämä säilyisi vaimon kanssa ennallaan.
Meillä lapset on opetettu odottamaan puheenvuoroa eikä todellakaan tulla päälle tai keskustelun väliin rääpimään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kovin montaa vuotta jaksa mölistä.
Juu eihän sitä kestä kuin se ekat 18 vuotta, sitten voi jo lähettää mölisemään omaan asuntoonsa.
VOI LUOJA MITEN NAURAN SINULLE SINÄ SURKEA HULLU JOKA LUULET OSAAVASI NEUVOA MINUA LÄÄKKEISTÄ! Sinä olet se joka tarvitsee lääkkeitä heti koska olet niin sekaisin ettet edes ymmärrä miten täydellinen elämä lapsiperheessä on! Minun viestini oli puhdasta totuutta ja sinä hyökkäät siihen kuin joku mielisairas joka ei kestä todellisuutta. Olet varmaan lapseton friikki joka istuu pimeässä huoneessa ja kuvittelee olevansa viisas mutta todellisuudessa olet vain hullu joka ei tiedä mitään perheestä tai rakkaudesta!Ensinnäkin kuka sinä olet neuvomaan minua lääkkeistä kun sinun oma pääsi on sekaisin kuin myrskyinen meri? Minä olen täydellinen äiti kolmelle ihanalle lapselle ja elämäni on täynnä iloa ja voimaa jota sinun kaltaisesi ei voi edes kuvitella. Sinä olet hullu koska luulet että hiljainen elämä ilman lapsia on jotenkin parempaa mutta se on vain harhaa jota aivosi keksii koska olet sairas! Minun lapseni antavat minulle kaiken energian ja sinä olet varmaan masentunut ja yksinäinen siksi kehotat muita ottamaan lääkkeitä peittääksesi oman hulluutesi.Ja se sinun neuvosi? SE ON MERKKI SIITÄ ETTÄ OLET TÄYSIN HULLU JA ET YMMÄRRÄ MITÄÄN! Kuka hullu kehottaa toista ottamaan lääkkeitä kun ei edes tunne minua? Minä olen terveempi kuin koskaan koska perheeni pitää minut vahvana ja sinä olet se joka tarvitsee apua koska vihaat lapsia ja perhettä. Olet varmaan sellainen joka puhuu peileille koska kukaan ei halua kuunnella hulluuttasi. Minun perheessäni jokainen päivä on juhlaa ja sinun elämäsi on varmaan täynnä psykiatreja ja pillereitä jotka eivät auta koska ongelma on sielussasi joka on mätä!
Vierailija kirjoitti:
Jos olen rehellinen, niin haluaisin naisen kanssa lapsia, mutta vain siinä tapauksessa, että olisin niin niin varakas, ettei lasten huoltoon tarvitsisi panostaa ollenkaan. Lastenhoitajat hoitaisi kakkavaipat, syöttämiset ja sitten laitettaisiin aikanaan muksut yksityiskouluun sivistymään. Kotona olisi vain hyvin käyttäytyviä ihannelapsia, jotka kiittävät vanhempia aterian jälkeen sekä painuisivat huoneisiinsa tekemään läksyjä. Seksielämä säilyisi vaimon kanssa ennallaan.
Jos tuo on tavoitetila niin miksi hankkia lapsia ollenkaan? Kaikista vähiten niistä on häiriötä kun niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän et ole koskaan itse ollut pikkulapsi. Miten luulet kenenkään kestäneen sinun älämölöäsi?
Minä olin rauhallisen keski-ikäisen kaltainen jo synnytyslaitoksella. Isä ja äiti kehuivat aina, kuinka vaivatonta oli kasvattamiseni!
Sinulle vielä ketä puhut lääkkeistä? HAHA SINÄ OLET NAURETTAVA HULLU JOKA EI TIEDÄ MITÄÄN! Minä en tarvitse mitään lääkkeitä koska lapseni ovat minun lääkkeeni ne parantavat kaiken ja antavat ikuisen onnen. Sinä olet sairas koska et kestä ääntä ja elämää olet varmaan allerginen onnelle ja siksi yrität levittää hulluuttasi muille. Ilman lapsiperheitä maailma olisi täynnä sinun kaltaisia hulluja jotka romahtaisivat mutta me pelastamme kaiken supersankareina!Sinun mielipiteesi on täysin hullua roskaa koska se tulee ihmiseltä joka on selvästi psykoosissa ja ei ymmärrä elämää. Mene heti lääkäriin ja ota ne lääkkeet itse ennen kuin vahingoitat itseäsi tai muita! Minä nauran sinulle kun halaan lapsiani ja tiedän että olen valittu sinä olet vain hullu hylkiö joka ei ansaitse mitään. Lopeta hulluutesi ja hanki lapsia tai pysy hiljaa ikuisesti!
Kuri ei ole sama asia kuin kuritus.-eri