Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin vierailulla kaverin pikkulapsiperheessä ja voi luoja että olen onnellinen ettei ole lapsia.

Vierailija
12.02.2026 |

Kauhea älämölö koko ajan. Mikään aikuisten keskinäinen keskustelu ei onnistunut kun keskeytyksiä tuli 20 sekunnin välein. Olin kotiin tullessani aivan puhki. En voisi kuvitellakaan samaa sirkusta joka helvetin päivä. 

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, mutta sinne väliin "enää". Aikansa kutakin, sitä jaksoi silloin.

Vierailija
2/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän et ole koskaan itse ollut pikkulapsi. Miten luulet kenenkään kestäneen sinun älämölöäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ilmeistäsi ja eleistäsi näkeekin, enkä enää kutsu sinua yhtä usein kylään.

Vierailija
4/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsia ja kummilapset sekä sisaruksen lapset ovat tosi tärkeitä mulle. En kuitenkaan ikinä halua omia. Parasta, kun voi vaan nauttia lasten kanssa ja palauttaa sitten vanhemmilleen.

Vierailija
5/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meteli ja sähellys korostuu entisestään, kun on vieraita. Ei se aina ihan hirveetä ole! Heh!

Vierailija
6/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niille lapsille pitää kuriakin. Vanha sanonta sanoo, että lapsi saa näkyä muttei kuulua.

Vierailija
7/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niille lapsille pitää kuriakin. Vanha sanonta sanoo, että lapsi saa näkyä muttei kuulua.

Miten sinä kuritat lapsiasi?

Vierailija
8/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että olen onnellinen kun sinä et ole minun lapseni.

Vierailija
9/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arestinurkka on kovassa käytössä.

Vierailija
10/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsi (luojan kiitos jo teini) ja silti olen lähinnä vahingoniloinen kun joku kertoo olevansa raskaana. Varsinkin jos perheessä on jo pieniä lapsia ennestään.

Vierailija
11/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina nämä kommentit, että olethan itsekin ollut lapsi ja mitähän äitisi ajatteli kun mölysit lapsena yms. Vanhemmathan ovat itse valinneet lapsenteon, mutta lapsi ei ole valinnut syntyä. Hyvä vaan, että ne ihmiset, jotka eivät jaksa meteliä ym. mitä lasten kanssa tulee, eivät tee lapsia. Itsekin olen vela, mutta rakas omalle äidilleni, eivät nämä sulje toisiaan pois. 

Vierailija
12/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullamössöt ei kestä enää yhtään mitään. Ei ihme, ettei suomalaisia ole enää kohta olemassa. 

Vierailija
13/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et ole koskaan itse ollut pikkulapsi. Miten luulet kenenkään kestäneen sinun älämölöäsi?

Tämä!! ;D 

Vierailija
14/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pikkulapsiaika kestää vain hetken, ja on ihana muisto vaan kaikkine kommelluksineenkin, kun nuo isot koululaiset kertoo kuulumisiaan, auttavat toisiaan ja ovat niin rakkaita. Niinkuin olivat silloinkin.

Ei voi tajuta, jos ei sitä koe.

Vierailija
15/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo mihinkään kuuluu? Ai sen takia pitäisi rakastaa lapsia että on itsekin ollut lapsi? En minä tänne pyytänyt syntyä, se oli vanhempieni tahto.

Vierailija
16/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kovin montaa vuotta jaksa mölistä.

Vierailija
17/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset esiintyvät ja ovat rasittavia tiettyjen vieraiden kanssa. Sellaisten, joilla ei ole oikein pelisilmää ja otetta lapsiin, yleensä siis lapsettomien vieraiden kanssa. 

Vierailija
18/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole lapsia, mutta väitän että oma lapsi on ihan eri asia kuin käydä kylässä jossain. Sama koskee vaikkapa lemmikkiä. Et voi verrata omaa koiraa tuttavan koiraan kun käyt kylässä.

Tunneside. Se on se mikä syntyy omaa kohtaan mutta ei muiden kakaroihin. 

Vierailija
19/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ikuisesti oo pieniä, haloo. Nykyään useat aikuisetkin ovat niin tol lo ja, etteivät tajua elämän kiertokulkua. 

Vierailija
20/79 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuria, vaan kasvatusta? Niin.