Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ihmisiä sinä pelkäät?

Vierailija
12.02.2026 |

Mä pelkään (okei, aika vahva sana, mutta esimerkiksi työelämässä varon, suhtaudun varauksella) ihmisiä, joilla on hirveän vahva oikeudentunto, mutta minimaalisen vähän tilannetajua. Mustavalkoinen maailmankuva ja he näkevät itsensä jonkinlaisina oikeamielisinä sankareina ja muiden pelastajina. 

Kuka se sanoikaan, että tie helvettiin on kivetty hyvillä aikeilla.

Todella usein asia on just näin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitä ns. hulluja joihin varmaan stereotyyppisesti lukeutuu narkkarit ym. päihteisiin sekaantuneet ihmiset jotka eivät elä todellisuudessa. Ex-miehestäni paljastui narsistisuus ja ennen kuin uskalsin lähteä, olen juossut häntä pakoon ulkona odottavaan taksiin ja keittiön pöytää ympäri, koska olen pelännyt että hän käy käsiksi. Kerran kävikin. Ihana, hurmaava mies alussa, mutta pinnan alla sellaista outoa jännittyneisyyttä jonka nuorena luokittelin vain jännäksi ja mystiseksi. Eipä ollutkaan. Muutoin ihmiset jotka ovat valmiita puukottamaan selkään, aloittamaan vahingoittavia juoruja, valehtelemaan, pettämään ja kaikin tavoin toimimaan todella kaksinaamaisesti. Näihin en toivo törmääväni.

Vierailija
42/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten lapsena pihalla pelattiin, "kuka pelkää.....".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim uskovaisetkin valehtelee joka kerta kun sanovat että uskovat jee*ukseen ja ovat periaatteitten kanssa mukamas eläviä."

Ei se ole valehtelua. Jokainen käy joka päivä kamppailua oman itsensä kanssa ja lisäksi ympäristö yrittää joka päivä heikentää uskoa. Silti pitää jaksaa kilvoitella. Uskovainen ihminen voi sairastaa masennusta, tai hän on voinut joutua rikoksen uhriksi. Kaikki sellainen vaikuttaa ihmiseen. Ei kannata liikaa tuijottaa siihen, että se uskovainen tekee niin ja se uskovainen tekee niin. Hanki itse oma suhde Jumalaan, tai hanki vaikka mieluisa harrastus, niin kiinnität huomiosi myönteisempiin asioihin.

Vierailija
44/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran pelkään ihmisiä, jotka eivät elä todellisuudessa. Lievin muoto on "ei se mitään pahaa tarkoittanut" -naiset, ja ruusunvärisissä unelmissa elävät. Myös draamatyypit joilla on aina joku "kriittinen asia" yleensä pikkujuttu. 

Vierailija
45/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä kuka huokuu passiivis-agressiivisuutta. se vaan näkyy jotenkin vihamielisessä katseessa ja tavassa suhtautua muihin kyräilevästi ja epäluuloisesti.

Vierailija
46/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää oikeudenmukaisia, niitä on liian vähän.

Pelkään epärehellisiä, ilkeitä ja kiusaavia. 

Ja niitäkään en aina pelkää :D 

Vierailija
47/47 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ilkeitä ja  kateellisia ihmisiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan