Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa seksiä niin onko se merkki että mies on rakastunut naiseen?

Vierailija
12.02.2026 |

Olen tavannut komean miehen ja meillä on ollut seksiä muutama kerta. Olen ihastunut häneen ja mietinkin että onko se merkki että hän on myös ihastunut minuun koska haluaa seksiä kanssani? Olen ehdottanut hänelle muutaman kerran vaikka ravintolaa tai jotain muuta vaikka kävelyä lenkillä tai jotain muuta mutta ei ole valitettavasti sopinut hänen aika tauluihin. Seksi on kuitenkin ihanaa ja luulen että olen rakastumassa häneen ja toivon että hänkin minuun kun hän haluaa seksiä kanssani.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinhimo ja rakkaus on eriasioita!

Vierailija
2/5 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja tunnustan, että olen kullin jatke. Munat vie, minä vikisen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ap tosissasi :/ Mistä näitä 0/5 provoja oikein satelee...

Vierailija
4/5 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on, joskus ei. 

Vierailija
5/5 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta jos mies haluaa viettää aikaa naisen kanssa ja yllä yhdessä, niin se on. Mutta jos karttaa yhdessä oloa, niin haluaa vain seksiä, eikä muuta. Laita mies koetukselle. Lähdette viettämään aikaa ilman seksiä tai seksiluopausta. Jos ei siihen lähde, niin unohda mies.  Rastanut mies jaksaa kyllä odottaa seksiä, eikä pilaa alkavaa suhdetta seksin vonkaamisella, kun tietää, että sitä tulee kumminkin olemaan yhdessä ollessa. En ole varmasti ainoa mies, jolle käynyt niin, että rakastunut naiseen ja yhtäkkiä ei olekaan ollut seksiin mitään kiirettä, riittänyt lähellä olo.  Silloin mies haluaa varmistaa, että saa naisen myös pidettyä itsellään, kun ei hosu. Tämä jos mikä nostaan naisen himot halut tappiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme