Tarjous vain Klubilaisille, Äpillä, plussakortilla...ärsyttävää!!!!
Jos ei saa samaan hintaan rahalla tai kortilla ilman äppiä tai klubikorttia tai mobiilikuponkia, niin en osta ollenkaan!
Pitäkää äppinne prkl.
Liiterikin meni ihan piloille, kun alkoivat pelleilemään näillä.
Ja hais tak aa pas ka kaikki.
Kommentit (42)
Kyllä äppipakotus vi tuttaa minuakin ihan tosi paljon. En lataa. En liity! Muutenkin digivouhotus ottaa päähän
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa tarjoukset kaikille, k-marketissa pitäisi olla plussa kortti
No eikä ole kaikille vaan pitäisi olla joku äppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo äpin lataamiseen mene kuin minuutti.
Kyllähän nämä toki hidastavat vähän kassakäyttäytymistä, eli ei ole kauhean sujuvaa etenkään vanhuksilla vilautella Lidlissä puhelimesta korttia, kun pitäisi löytää se puhelinkin. Mummoilla ja papoilla se ei ole aina kädessä, kuten teineillä.
No tätä firmat ovat halunneet, että tehdään jonoa kassalle. Ehkä tulevaisuudessa on paremmin.
Ei ole ikäkysymys. Jotkut vaan on parempia tekniikan kanssa kuin toiset. Jotkut taas ei edes omista älypuhelinta.
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa tarjoukset kaikille, k-marketissa pitäisi olla plussa kortti
Onko S-marketissa tarjouksia?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kukaan pakota ostamaankaan halvemmalla, jos äpin lataaminen on niin vaikeaa? Saat ihan vapaasti maksaa täyden hinnan ilman äppiä tai plussakorttia.
Ja ymmärtäähän tuon, että yritykset haluavat dataa vastineeksi alennuksesta.
Se kuka valitti että ei saanut puhelinta 200 euroa halvemmalla, kun ei ollut liittymäasiakas. Miksi ihmeessä operaattori myisi laitteen niin paljon edullisemmin, jos ei siitä itse hyötyisi mitään?
Ei niitä alennuksia anneta ihan huvikseen, siellä on aina joku idea ja tarkoitus taustalla.
Tulevaisuudessa kerätyn datan perusteella sinulta esim. voidaan kieltää tietyt terveyspalvelut, koska ravitsemustottumuksesi todetaan vääriksi. Vakuutusmaksusi myöskin räätälöidään riskiarvion mukaisiksi ihan vaan ajokäyttäytymisestäsi kielivän kerätyn datan perusteella. jne jne jne jne
Voihan äpeille hommata toisen puhelimen ja feikkitunnusten taakse.
Apina tai apila - aivan täysin sama.
Olen sairas rutiköyhä, eli en tee S-etukortilla mitään. Käyn ässässä ja harvakseltaan koossa tarjouslohta hakemassa. On vain pankkikorttiin yhdistetty Plussakortti ja mitään muuta ei todellakaan tule. Ne Tokmannin klubitarjouksetkin on aina niin naurettavia (nyt kaikki Kotikultatuotteet -20%!) että ei kiitti. Lidliin taas on pidempi ja hankalampi matka joten ei tule käytyä ollenkaan.
Digital id. Ei mul muuta. Tulevaisuudessa näillä voidaan sitten säännöstellä kaikille se mitä keskushallinto antaa myöten.
Käyn nykyään enimmäkseen Halpahallissa. Kaikki tarjoukset on kaikille samat, ei äppejä tai etukortteja. Ei veikkauksen pelejä, ei tupakan myyntiä, nämä jos mitkä jumittaa muissa kaupoissa jonoja niiden äppien ja bonuskorttien lisäksi. Ostoksilla käyminen on sujuvaa ja hinnat edulliset.
Vierailija kirjoitti:
"No minä olisin ostanut uuden puhelimen, mutta en saanut sitä ostaa 200 e halvemmalla, koska en ollut tietyn laitoksen liittymäasiakas. Ostin sitten muualta. Että joskus on kyse suuremmistakin summista kuin kymmensenttisistä. "
Niin, mutta vaihdoit liikettä ja sait, ilman äppiä!
Joo ja mun pitää just ostaa uus puhelin. Katselen netistä, mistä saan edullisesti, menen sinne, ja joo, ilman äppiä löytyi se edulisin!
Joo, netistä minäkin sitten ostin. Hinta oli lähestulkoon sama.
Lopetin kaikki äpit, klubit ja etukortit reilu vuosi sitten. Lopetin myös mainoslehtisten seuraamisen. Uskokaa tai älkää, mutta rahaa säästyy kun ei juokse tarjousten perässä vaan ostaa vain tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä joko ostan tai en osta, ei saa mua klubeihin liittymään.
Sama täällä.Jää paljon ostamatta jos muuten ei saa halvemmalla kuin noilla systeemeillä.
Plussa kortilla saa alennusta edes jostakin. Bonukset on turhia ja mitättömiä. S kortilla ei edes alennuksia saa. Euro kaks tai kolme bonusta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä tipahtaa muutama euro ostoksista käyttöön tuolla äpillä. Muuten ei tulisi sitäkän vähää. Joten kiitos.
Siihen voi myös liittää lidl-payn sujuvoittaakseen maksutapahtumaa.
Ja taas lisää äppejä ja maksujärjestelmiä. Mitä järkee?
Ja kohta taas jonkun äpin tiedot on hakkeroitu, ja 100 miljoonan asiakkaan tiedot on rosvoilla.
Ja tämä on sitten älyttömän hienoo?
Vierailija kirjoitti:
Ap, me klubilaiset kiitämme :-)
Se tavarahan voidaan myydä tuohon hintaan kaikille, siitä otetaan vain ylimääräinen sakko niiltä, ketkä eivät kuulu klubiin.
Tässä on kyllä ihmiset antaneet kusettaa itsenään, kenenkään ei olisi pitänyt lähteä näin plussiin ja klubeihin ja muihin, koska nyt meitä voidaan kiristää, ohjata ja seurata näiden avulla.
Äppejä en lataile. Ilmainen klubikortti on hyvä. Lidlin mainonta on liian äppi keskeistä, siksi lopetin siellä käynnin.
Tokmannilla ei voi enää käydä. Kassat jumittaa kun kysellään jotain puhelinnumeroita asiakkailta. Käsittämätön systeemi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo äpin lataamiseen mene kuin minuutti.
Kyllähän nämä toki hidastavat vähän kassakäyttäytymistä, eli ei ole kauhean sujuvaa etenkään vanhuksilla vilautella Lidlissä puhelimesta korttia, kun pitäisi löytää se puhelinkin. Mummoilla ja papoilla se ei ole aina kädessä, kuten teineillä.
No tätä firmat ovat halunneet, että tehdään jonoa kassalle. Ehkä tulevaisuudessa on paremmin.
Ei ole ikäkysymys. Jotkut vaan on parempia tekniikan kanssa kuin toiset. Jotkut taas ei edes omista älypuhelinta.
Useammin olen nähnyt teinillä luurin kädessä kaupassa kuin vanhuksella, joten on se hiukan ikäkysymyskin kuinka nopeasti Lindlissä puhelimessa olevaa korttia vilauttaa tolpalla.
Ei varmaan kukaan pakota ostamaankaan halvemmalla, jos äpin lataaminen on niin vaikeaa? Saat ihan vapaasti maksaa täyden hinnan ilman äppiä tai plussakorttia.
Ja ymmärtäähän tuon, että yritykset haluavat dataa vastineeksi alennuksesta.
Se kuka valitti että ei saanut puhelinta 200 euroa halvemmalla, kun ei ollut liittymäasiakas. Miksi ihmeessä operaattori myisi laitteen niin paljon edullisemmin, jos ei siitä itse hyötyisi mitään?
Ei niitä alennuksia anneta ihan huvikseen, siellä on aina joku idea ja tarkoitus taustalla.