Miksi uudella miehellä ei seiso????
Minä olen 10v. häntä nuorempi, viehättävä, nätti jne. mutta mun kanssa mies ei pysty, ainoastaan vaimonsa. Mistä hitosta kiikastaa?
Kommentit (9)
tai sitten rakastaa liikaa joko vaimoaan tai sua
Olen kans ihmetellyt. Ensin ollaan niin innoissaan ja kiimassa ja sitten ei seisokaan....höh
Niitä tulee jos on tosi hyvä pano luvassa...
M34
Jospa olinkin niin vastenmielinen ettei seissyt)=
mun kaverillakaan ei seiso, et mä oon niin vastenmielinen... vai siitä että tykkää musta liikaa ja haluaa tehdä vaikutuksen?
Kehuu olevansa oikea naisten mies ja on monta hoitoa ollut, mutta mun kanssa on vaikeuksia saada seisokki pysymään.
Ei voi käsittää, siis kehuu aivan ihanaksi ja rakkaaksi. Mutta sitten kuitenkin ongelma tuollainen.
Jos nainen olet hyvä suihinottaja, niin ei syytä huoleen: imuta kalu seisomaan. Kun sinä uskot, että saat sen kovaksi, niin saat :-) Ja kun mies huomaa, että olet itsevarma, ja ettei pieni seisokkiongelma ole sen vakavampaa, hän rentoutuu ja hänellä alkaa seistä.
Eli rento asenne, intoa ja varmuutta suihinottoon, paljon sylkeä peliin, kieli töihin terskan nupin alle, käsi avuksi varrelle ja kunnon imua, tämän tilanteen naiset, niin ongelma on pian tipotiessään :-)
sen vaimolta, missä mättää. se vois tietää kun sen kanssa kerran seisoo. se osaa varmaan jotain temppuja mitä sinä et osaa.
Vierailija:
Minä olen 10v. häntä nuorempi, viehättävä, nätti jne. mutta mun kanssa mies ei pysty, ainoastaan vaimonsa. Mistä hitosta kiikastaa?
Mulla viis vuotta vanhempi nelikymppinen mies, suhteemme on kestänyt n. puoli vuotta. Ekalla kerralla ei seissyt, tokallakin kerralla oli hieman ongelmia, samoin suihinotossa ei aluksi meinannut seistä millään. Nyt ei enää ongelmia ja hän sanoo nauttivansa uskomattomasta seksistämme. Hänellä oli selvästi suorituspaineita ja tottumattomuutta vähän villinpään menoon. Hänestä on kuoriutunut paras rakastajani ikinä, estoton ja kestävä. Nykyään hänellä alkaa seisoa jo lähes pelkästä katseesta. Ja minä nautin täysillä omasta halustani (jonka olin luullut jo hävinneen miesten kanssa)!
joten ei vain seiso, ihan sama kuka siinä edessä seisoo. hieno juttu minusta!