Gallup: Asut kerrostalossa eikä sinulla ole asunnossa saunaa. Käytätkö taloyhtiön yhteisiä saunatiloja?
Onko sinulla siis oma saunavuoro tai käytkö lenkkisaunasssa tai vastaavassa?
Kommentit (13)
No kun asuin talossa jossa oli yhteissauna niin käytin joskus vuorolla ja joskus kävin lenkkisaunassakin. Oli myös uima-allas jossa joskus kävin aamuuimassa vaikka en tiedä oliko se luvallista ilman saunavuoroa. On muuten ainoa kerrostalo jossa olen törmännyt yhteisaltaaseen eikä tää mikään hienostotalo ollut eikä missään hienosto alueella.
Saunani on vallannut kissa. Nukkuu ylälauteilla ja lattialla hiekkalaatikko.
En käytä. Käyn uimahallissa saunassa kyllä ja omalla mökillä. Taloyhtiön saunassa en koskaan.
Kun asuin aikoinaan asunnossa, jossa ei ollut omaa saunaa, minulla oli saunavuoro. Nykyisin lämmitän oman saunani lähes joka perjantai. Se on kuin jonkinlainen viikonlopun aloitusriitti.
Kävin opiskeluaikoina taloyhtiön lenkkisaunassa lauantaisin, kun ei ollut varaa omaan saunavuoroon. Naisten lenkkisauna oli lähes aina tyhjä, niin sai rauhassa saunoa.
En pidä sähkösaunasta, käyn sellaisissa vain kylpylässä tms. Puusaunassa voin käydä monta kertaa viikossa, jos sellaiseen tulee mahdollisuus.
En käytä. Tässä talossa asuu kamalaa porukkaa enkä halua käydä samoissa saunatiloissa. Yök.
Meillä on oma saunavuoro taloyhtiön saunassa. Saunat on pari vuotta sitten laitettu alusta saakka aivan uusiksi, ovat hienot, siistit ja mukavat.
Käyn naisen luona saunassa. 1-3 kertaa viikossa.
Mulla oli omakin sauna, en käynyt sielläkään.
Käytän. Saunon taloyhtiön saunassa 2-3 kertaa viikossa.