Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras esileikki

Vierailija
25.02.2009 |

Päivänpolttava kysymys kaikille palstan naisille: mikä on mielestäsi paras esileikki jolla sinut saa varmasti syttymään ? (jätetään nyt ne imuroinnit ja pyykkien ripustamiset muihin keskusteluihin...)

Itse alan kallistua siihen että tehokkainta on "puolihuolimaton" ja "viaton" selän silittely ja hieronta samalla kun katsoo telkkua (esim. Ihanaa Elisa toimii loistavasti) tai samalla kun juttelee jostakin arkisesta asiasta joka ei herätä stressiä.

M33

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä härskien vitsien kertominen. Myös munan heiluttelu naaman edessä, kun katson telkkaria, on aika takuuvarma pöksyjen kostuttaja!

N24

Vierailija
2/11 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koskettelee ja katsoo minua niin, että pöksyt kastuvat :)

Meillä on niin päin, että minä haluaisin seksiä n. joka päivä ja mies haluaa n. kerran viikossa tai harvemmin.

N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alan kallistua siihen että tehokkainta on "puolihuolimaton" ja "viaton" selän silittely ja hieronta samalla kun katsoo telkkua (

Meillä seksi alkaa useimmiten noin (jos aloite tulee mieheltä). Ja mikäpä siinä, mukavaahan se on, mutta aika tylsää. Ja aika usein tulee itsekin aloitettua noin, mutta minä menen ehkä nopeammin käsiksi sinne alakertaan, eikä mies pahemmin vastustele.

Minulle paras esileikki on se, kun toinen käyttäytyy poikkeavan rajusti, siis jonkunlaista sänkypainia ja pientä alistamista. Tämä tosin toimii vain, jos itse on peruspanetuksessa, eli tiettyyn aikaan kuussa, muuten voi olla hankala päästä mukaan tarpeeksi nopeasti.

Ja kyllä sellainen eroottiseksi muuttuva selkäpuolen öljyhieronta on aika vastustamaton kuvio sekin.

Vierailija
4/11 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssiminen o aika kiva esileikki, varsinkin jos pääsee terävä

Vierailija
5/11 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki tota munanheiluttelua mun nenän edessä ja voin sanoa, että siitä ei kyllä ainakaan ala tehdä seksiä mieli! No, mies oli muutenkin surkea sängyssä...

sekä härskien vitsien kertominen. Myös munan heiluttelu naaman edessä, kun katson telkkaria, on aika takuuvarma pöksyjen kostuttaja!

N24

Vierailija
6/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri karkeista tehdyt alusasut itselleni ja miehelle verkkokaupasta. Oli kyllä uskomattoman hauskaa syödä/näykkiä karkkeja toisen päältä. Oli varmaan paras esileikki koskaan... 

Niitä oli myynnissä seksituotteet.fi verkkokaupassa.

Siellä on joku päivitys meneillään.. osa teksteistä oli englanniksi.

Vierailija
7/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikan tähti toimii meillä, mutta vain jos löydän Cullianin timantin ennen vaimoa.

Vierailija
8/11 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esileikkinä paras on varmaan takaapäin tuleva hyväily lantiolle tai niskaan. Pidän siitä, kun mies "ottaa" oikein kirjaimellisesti ja myös usein vaikka ei heti huvittaisi niin siitä sitten kohta jo syttyy. Aikaisemmin olen kokenut viltin levittämisen maahan todella romanttisena eleenä (siis ennen kuin käymme sen päälle), siinä on jotain erityisen kiihottavaa.

Vierailija
9/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä

Vierailija
10/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni useinmiten käyttää tuota ap:n mainitsemaa tapaa. Jotenkin on aika kivaa vaihtelua, kun mies joskus sanoo suoraan, että panettaa, haluan pillua. Sytyn siitä heti.

N31

Vierailija
11/11 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:40"]

Ostin juuri karkeista tehdyt alusasut itselleni ja miehelle verkkokaupasta. Oli kyllä uskomattoman hauskaa syödä/näykkiä karkkeja toisen päältä. Oli varmaan paras esileikki koskaan... 

Niitä oli myynnissä seksituotteet.fi verkkokaupassa.

Siellä on joku päivitys meneillään.. osa teksteistä oli englanniksi.

[/quote]

Eikö meinaa karkkikalsarit mennä kaupaksi? Kokeiltu on: ei toimi.

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän