Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tori.fin tilalle?

Vierailija
12.02.2026 |

Liikkuuko missään vaatteiden ja kodintavaroiden myynti? En hyväksy torin utelemaan tilitietoja ja haluaisin myydä tarpeettomia tavaroita. Mitä siis torin tilalle?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn nykyisin kirpputoreilla, hyvin menee kaupaksi, siirryin kirpputoreille kun torissa ei mennyt juuri mitään kaupaksi 3 kuukauteen, tori on aivan surkea.Kirpputoreilla mennyt ihan tasaisesti tavaraa laidasta laitaan ja hyvällä hinnalla.

Minulla toimii Torimyynti. Tosi helppoa eikä tartte maksaa pöytävuokria. Toridiili on kaikkein paras ja helppo. Kauppa käy hyvin, joka viikko tulee tilille rahaa.

Vierailija
22/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en myy mitään, mutta ostan melkein kaiken tarpeellisen Vintetistä. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Todella laadukkaita ja mieleisiä vaatteita, astioita yms. Ja eritoten arvostan ripeitä postittajia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn torissa, ihan hyvin menee kaupaksi. Mitä enemmän sitä haukutaan täällä sitä vähemmän käyttäjiä. Ja nyt taas haukutaan niin että voisitteko kuitenkin vielä palata sinne toriin... 

Vierailija
24/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyn torissa, ihan hyvin menee kaupaksi. Mitä enemmän sitä haukutaan täällä sitä vähemmän käyttäjiä. Ja nyt taas haukutaan niin että voisitteko kuitenkin vielä palata sinne toriin... 

Suomen surkein koko tori nykyisin, näin se vaan on.

Vierailija
25/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisilla kirppiksillä varastetaan tavaraa. Enkä halua sitä myymättä jäänyttä mutta kirppiksellä pyörinyttä tavaraa enää kotiini.

Vierailija
26/26 |
29.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty nyt muutaman kerran kirpputoreilla ja mennyt todella hyvin kaupaksi tavaraa, rahaa tullut mukavasti noin 300€ kerta.Onhan siinä tietysti oma hommansa mutta pääsee eroon turhista tavaroista ja saa rahaa tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi