Mitä tori.fin tilalle?
Liikkuuko missään vaatteiden ja kodintavaroiden myynti? En hyväksy torin utelemaan tilitietoja ja haluaisin myydä tarpeettomia tavaroita. Mitä siis torin tilalle?
Kommentit (26)
Itse en myy mitään, mutta ostan melkein kaiken tarpeellisen Vintetistä. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Todella laadukkaita ja mieleisiä vaatteita, astioita yms. Ja eritoten arvostan ripeitä postittajia!
Myyn torissa, ihan hyvin menee kaupaksi. Mitä enemmän sitä haukutaan täällä sitä vähemmän käyttäjiä. Ja nyt taas haukutaan niin että voisitteko kuitenkin vielä palata sinne toriin...
Vierailija kirjoitti:
Myyn torissa, ihan hyvin menee kaupaksi. Mitä enemmän sitä haukutaan täällä sitä vähemmän käyttäjiä. Ja nyt taas haukutaan niin että voisitteko kuitenkin vielä palata sinne toriin...
Suomen surkein koko tori nykyisin, näin se vaan on.
Tavallisilla kirppiksillä varastetaan tavaraa. Enkä halua sitä myymättä jäänyttä mutta kirppiksellä pyörinyttä tavaraa enää kotiini.
Käyty nyt muutaman kerran kirpputoreilla ja mennyt todella hyvin kaupaksi tavaraa, rahaa tullut mukavasti noin 300€ kerta.Onhan siinä tietysti oma hommansa mutta pääsee eroon turhista tavaroista ja saa rahaa tilalle.
Minulla toimii Torimyynti. Tosi helppoa eikä tartte maksaa pöytävuokria. Toridiili on kaikkein paras ja helppo. Kauppa käy hyvin, joka viikko tulee tilille rahaa.