Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (232)
Kenenkään ei pitäisi "kelvata" kenellekään. Ymmärtääköhän ihmiset mitä rakkaus oikeasti on? Se ei ole vaatimus listan täyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkää ja tienaan ihan hyvin, olen tehnyt virheitä ja velkaa on, olen vähän oppinut ja korjaan virheeni ja maksan ja käyn töissä. Ei se silti ole siitä kiinni ettenkö kelpaisi koskaan.
Et tienaa hyvin, vaan jonkun pari tonnia kuussa, josta siitäkin menee iso osa velkoihisi. Tunnen sinut. Pari tonnia on pienituloinen, ei lähelläkään edes mediaania.
Tienaan kuule yli, ei ole mun mielestä ihan pienituloinen, pienituloinen on 10 e tunti joka tienaa nettona 1500 .e mitähän sä höpiset
Mä teen yötöitä ja on hyvä yöliksa ja kaikkee, mitähän sä oikee höpiset ? Sori en ole käynyt yliopistoa ja korkeakoulua, Olen amis.
Eihän täällä nyt sinusta keskustella, herrajumala, vaan siitä miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkää ja tienaan ihan hyvin, olen tehnyt virheitä ja velkaa on, olen vähän oppinut ja korjaan virheeni ja maksan ja käyn töissä. Ei se silti ole siitä kiinni ettenkö kelpaisi koskaan.
Et tienaa hyvin, vaan jonkun pari tonnia kuussa, josta siitäkin menee iso osa velkoihisi. Tunnen sinut. Pari tonnia on pienituloinen, ei lähelläkään edes mediaania.
Tienaan kuule yli, ei ole mun mielestä ihan pienituloinen, pienituloinen on 10 e tunti joka tienaa nettona 1500 .e mitähän sä höpiset
Mä teen yötöitä ja on hyvä yöliksa ja kaikkee, mitähän sä oikee höpiset ? Sori en ole käynyt yliopistoa ja korkeakoulua, Olen amis.
Kyllä mulle tavallinen nainen kelpaa vaikka ois lihavaki, sopivasti ei liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on noin 150 000 ihmistä, jotka tienaavat yli 8000€ /kk. Ei se ole edes mitenkään erityisen harvinaista. Yli 15 000€/kk tienaavat ovat harvinaista.
Olet todella häiriintynyt, suosittelen psyykelääkettä.
Eihän täällä nyt sinusta keskustella, herrajumala, vaan siitä miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen.
Kyllä tämä taisi olla Allun aloittama ketju, halusi vain naamioitua aluksi naiseksi, jotta heti kaikki eivät tunnistaisi. Huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on noin 150 000 ihmistä, jotka tienaavat yli 8000€ /kk. Ei se ole edes mitenkään erityisen harvinaista. Yli 15 000€/kk tienaavat ovat harvinaista.
Olet todella häiriintynyt, suosittelen psyykelääkettä.
Nuo faktat löytyvät kyllä tilastoista. Voit aivan itse käydä katsomassa. Noin asia tosiaan on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omasta mielestäni olen kohtuu hyvin tienaava en hyvä mutta kohtuu ja pärjään, velka lyhenee sitten joskus, kaikilla on nykyään velkaa, ei se ole ihmeellistä.
Ei kaikilla ole nykyään velkaa. Etkä sinä voi omaa velkaantumistasi perustella sillä että kaikilla muillakin on. Et sinä ole kaikki muut, sinä olet sinä. Eikä velka lyhene sitten joskus, jos et maksa sitä aktiivisesti pois. Todennäköisesti maksat vain korkoja ja olet kusessa vielä kuusikymppisenäkin.
On aivan eri asia onko sinulla opintolainaa, asuntolainaa, autolainaa, kulutusluottoja vai pelivelkaa.
Ilman näitä pysyy talous tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä taisi olla Allun aloittama ketju, halusi vain naamioitua aluksi naiseksi, jotta heti kaikki eivät tunnistaisi. Huonolla menestyksellä.
Hänhän ryhtyi itse kommentoimaankin esittämällä vasta-argumentteja ettei itse saa osumia edes lihavilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omasta mielestäni olen kohtuu hyvin tienaava en hyvä mutta kohtuu ja pärjään, velka lyhenee sitten joskus, kaikilla on nykyään velkaa, ei se ole ihmeellistä.
Ei kaikilla ole nykyään velkaa. Etkä sinä voi omaa velkaantumistasi perustella sillä että kaikilla muillakin on. Et sinä ole kaikki muut, sinä olet sinä. Eikä velka lyhene sitten joskus, jos et maksa sitä aktiivisesti pois. Todennäköisesti maksat vain korkoja ja olet kusessa vielä kuusikymppisenäkin.
On aivan eri asia onko sinulla opintolainaa, asuntolainaa, autolainaa, kulutusluottoja vai pelivelkaa.
Mitä sä siinä rupeet haukkumaan minua? Mulla on töitä ja asiat hyvin. No en todellakaan ole, hoidan asiani, olen velkaantunut pelaamisella ja alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naiset on nirsoja
Miehen eka kommentti naisesta baarissa tai netissä tyyliin "kivat tissit, mennääks panemaan" - > Nainen loukkaantuu ja kehottaa junttiurpon painumaan hevonv...n = Naiset on nirsoja!
Edelleen: miksi sinun mielestäsi kauniin/eroottisen naisen pitäisi valita juuri sinut kun et edes osaa käyttäytyä? Tekeekö se naisesta "nirson"? Onko nainen aina "nirso" jos ei syty juuri sinun lämmittely-yrityksillesi?
Olen itse mies, mutta olen ollut lukemattomia kertoja todistamassa vieressä yllä mainittua tapahtumaketjua. Ja sitten oman elämänsä "Casanova" loukkaantuu kun ei seuraa irtoa.
Jännät nää tuplastandardit inselien ulinalle palstalla
No kai sitten on ihan oikein jos me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon. Kerta kenellekkään ei kelpaa omatasonen vaan aina etsitää parempaa.
Vierailija kirjoitti:
No kai sitten on ihan oikein jos me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon. Kerta kenellekkään ei kelpaa omatasonen vaan aina etsitää parempaa.
Jep en mäkää halua rumaa pieruverkkarinaista.
Naista kun naista on kiva kairata peppuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siinä rupeet haukkumaan minua? Mulla on töitä ja asiat hyvin. No en todellakaan ole, hoidan asiani, olen velkaantunut pelaamisella ja alkoholilla.
Eihän sinulla ole asiat hyvin. Sinulta puuttuu nainen.
Miksi vastaat aiheelliseen kritiikkiin kuittaamalla sen haukkumiseksi? Raha-asiasi ovat päin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep en mäkää halua rumaa pieruverkkarinaista.
Se kuitenkin olisi sinun tasosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa jos tiukat farkut ja kaljamaha
Niin, koska sinullakin on tiukat farkut ja kaljamaha.
Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut
Mä haluan että mies huolehtii ihostaan, hiuksistaan ja hampaistaan, ei ole kaljamahainen vaan hot.
Joten kaljun hampaattoman juoppoläski-Allun kanssa ei tule match
Kyllä kelpaa tavallinen nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko muka lapsia?