Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset vaativat nykyään mahdottomuuksia miehiltä, miten tavallinen nainen voi vaatia samoja asioita miehiltä kuin mitä missit vaatii?

Vierailija
15.03.2025 |

Missit on kauniita joten he voivat vaatia miehiltä komeutta,statusta,hyvää palkkaa ja hyvää ammattia mutta miten nämä tavalliset naiset tai alhaisen tason naiset voi vaatia noita samoja asioita? Tajuatteko te että ne tasokkaat miehet saa ne kauniit naiset joten ilman miestä jäätte kun vaaditte liikoja miehiltä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi sitoa itsensä johonkin hvetin sohvalla pierevään pennittömään maahiseen, kun ilman on paljon mukavampaa? Ihanaa tulla ja mennä vapaasti ja siivota vain omia jälkiään.

Vierailija
2/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene incel ulisemaan vaikka äidillesi vai joko sekin on totaalisen kyllästyny sun pakkomielteisiin harhoihis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat niin huonoja että ei nainen voi saada itsensä tasoista miestä. Nainen joutuu melkein poikkeuksetta tyytymään itseään huonompaan mieheen. Tilastollinen fakta.

Vierailija
4/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valittajan harhat jatkuu.

Vierailija
5/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset vertaa tarjolla olevia miehiä muihin miehiin, vaan elämään sinkkuna. Jos elämä miehen kanssa ei ole parempaa kuin sinkkuna, miksi ottaa mies?

Vierailija
6/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaa jonkun ottaa niin totta kai sen pitää olla sellainen jota kestää katsoa ja kuunnella inhoamatta. Mikäli sellaista ei saa, on parempi olla yksin.

Miksi sä ap haluaisit seksittömään suhteeseen jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä olet pohjimmiltaan vain ällöttävä?

Vierailija
7/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missit ovat empaattisia, älykkäitä ja yhteistyökykyisiä. Silti joutuvat tyytymään jääkiekkosankareihin jotka vihaavat naisia ja joilla on betoniporsaan tunne-elämä. Eivät missit saa tasoisiaan miehiä.

Vierailija
8/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missit ovat empaattisia, älykkäitä ja yhteistyökykyisiä. Silti joutuvat tyytymään jääkiekkosankareihin jotka vihaavat naisia ja joilla on betoniporsaan tunne-elämä. Eivät missit saa tasoisiaan miehiä.

Jääkiekkoilijat on komeita, ne tienaa usein ihan kivasti ja jääkiekkoilijoilla on hyvä status. 

Vierailija
9/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa. Jos ei kriteereihin sopivaa löydy, niin sitten ollaan ilman. Keltä tämä on pois? 

Vierailija
10/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pidä missiä parempana kuin itseäni. Mulla on ihan tasan sama oikeus vaatia mitä haluan kuin missilläkin. Enkä minä miehiä pakota mihinkään vaan on ihan miehen oma päätös kelpaanko hänelle vai en. 

Vierailija
11/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä pidä missiä parempana kuin itseäni. Mulla on ihan tasan sama oikeus vaatia mitä haluan kuin missilläkin. Enkä minä miehiä pakota mihinkään vaan on ihan miehen oma päätös kelpaanko hänelle vai en. 

Minkä näköinen olet? Mitkä on mittasi? On sulla nyt ehkä vähän liian kovat luulot itsestäsi :) Olen itse ihan tavallinen mies ja tiedän että en ole yhtä hyvä kuin mies joka on lentäjä tai lääkäri. 

Vierailija
12/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat on komeita, ne tienaa usein ihan kivasti ja jääkiekkoilijoilla on hyvä status. 

Noi on sulle tärkeitä prioriteetteja ja kuvittelet että olisivat naisillekin. Tule ihan reilusti jo sieltä kaapista.

Vierailija
13/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen olet? Mitkä on mittasi? On sulla nyt ehkä vähän liian kovat luulot itsestäsi :) Olen itse ihan tavallinen mies ja tiedän että en ole yhtä hyvä kuin mies joka on lentäjä tai lääkäri. 

Mikä sun diagnoosisi oikein on? Olet niin nolo että ei mitään rajaa. Millainen äiti sulla oikein on? Varmaan hänkin häpeää sua.

Vierailija
14/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta taas missien miehet ovat pääsääntöisesti olleet aika tylsiä, enkä niin vähään tyytyisi itse. 

Vierailija
15/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset olisi? Jollekin naiselle olet 100x parempi kuin yksikään lentäjä tai lääkäri. 

Myöskään minun mittani tai ulkonäköni eivät kuulu tähän mitenkään. Ne ovat kelvanneet sille miehelle johon itse iskin silmäni joten on ihan sama mitä sinä tai joku muu mies niistä ajattelee. On myös ihan sama mitä itse niistä ajattelen ja millaiset luulot minulla niistä on, koska ainoa mikä merkitsee on se että mieheni niistä pitää.

Vierailija
16/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse kukin oli sitten nainen tai mies ei saisi vaatia ja odottaa kumppaniltaan, mitä nyt sitten vaatiiikin ja tai odottaakin, jos samalla, ainakin enimmäkseen tiedostaa, että ellei löydä ja kohtaa ja saa mahdollsiuutta elää  ja olla parisuhteessa hänen kanssa, joka täyttäsi nämä vaatimukset, eikä ole valmis tarksitamaan kuin onasta mielestään tarpeeksi vaatimuksiaan/ odotuksiaan ja  siten josutamaan vaatimuksissaan vaan joutusi tai sasii sitten elää sinkkuna niin miksi se olisi huonompi vaihtoehto kuin pakottaa itsensä parisuhteeseen kumppanin kanssa, jota oikeastaan ei edes halua?  

Kun kuitenkin sinkkuna(kin) voi elää tiettävästi monin tavoin hyvää elämää. Toki tällaiessa on riskinsä, että joutuu olemaan ja elämään sinkkuna toistaiseksi.

Mutta vaikka joskus olisi kokenut niin tai näin, että kumppanin tulisi olla sitä tai tätä, niin saahan sitä myöhemminkin tarkistaa ja harkita uudestaan parisuhdetta eritavoin kuin joskus aiemmimn teki. Tai sitten jatkaa eloaan enemmän ja vähemmän tyytyväisenä eloonsa sinkkua ilman tarvetta tai halua "päivittää" sitä mitä odottaa ja mahd. vaatii kumppaniltaan.

Ei kaikkien tavoite ole päästä välttäättä koskaan elämään parisuhteessa 

Silti on myös aivan yleisinhimillsitä ja inhimillistä haaveilla ja toivoa saada osakseen rakkautta ja yhtälailla olla jollekulle Se, joka rakastaa ja välittää erityisesti.

Uskovainen mies

Vierailija
17/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on kummallinen näkemys. Eli koska nainen ei ole hänen mielestään riittävän kaunis, tällä ei saisi olla vaatimuksia kumppanin suhteen? Tarkoittaako aloittaja, että muut naiset eivät ole yhtä arvokkaita ihmisinä kuin missit?

Vierailija
18/18 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on kaltaisesi ulisia ja naisia syyllistävä miekkonen, niin veikkaan, että en ole ainoa joka mieluummin sinkkuna kuin haluaa kanssasi parisushteseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä