Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?

Vierailija
11.02.2026 |

Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä nyt sinusta keskustella, herrajumala, vaan siitä miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen.

Kyllä tämä taisi olla Allun aloittama ketju, halusi vain naamioitua aluksi naiseksi, jotta heti kaikki eivät tunnistaisi. Huonolla menestyksellä. 

Ei Allun äly riitä. 

Vierailija
182/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naiset on nirsoja

Miehen eka kommentti naisesta baarissa tai netissä tyyliin "kivat tissit, mennääks panemaan" - > Nainen loukkaantuu ja kehottaa junttiurpon painumaan hevonv...n = Naiset on nirsoja!

Edelleen: miksi sinun mielestäsi kauniin/eroottisen naisen pitäisi valita juuri sinut kun et edes osaa käyttäytyä? Tekeekö se naisesta "nirson"? Onko nainen aina "nirso" jos ei syty juuri sinun lämmittely-yrityksillesi?

Olen itse mies, mutta olen ollut lukemattomia kertoja todistamassa vieressä yllä mainittua tapahtumaketjua. Ja sitten oman elämänsä "Casanova" loukkaantuu kun ei seuraa irtoa.

Millä mittarilla "Moikka, mites menee?" on huonoa käytöstä. Mielestäni naisten vastaukset kuten "mitä se sulle kuuluu?" tai "ei oo sun asias" tai "mee k...piö muualle" tai ihan vaan "öööö ei?" ovat huonompaa käytöstä. Selän kääntäminenkään ei ole kauhean kohteliasta. 

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan herätä aamulla huippumallin vierestä, joka tuo hymyn huulille, en tavallisen tyllerön. Huippumallin kanssa saa todennäköisemmin myös kauniita lapsia, joita on mukava katsella ja kasvattaa.

Vierailija
184/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mitå mies haluaa, koska emme ole sitä random paskaäijille antamassa.

Vierailija
185/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa jos tiukat farkut ja kaljamaha

Niin, koska sinullakin on tiukat farkut ja kaljamaha.

Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut

Mä haluan että mies huolehtii ihostaan, hiuksistaan ja hampaistaan, ei ole kaljamahainen vaan hot.

Joten kaljun hampaattoman juoppoläski-Allun kanssa ei tule match

Sori mutta mä pesen hampaita kyllä ja on kaljamaha mitä sitten, mua ei taas liian vaativat hoikat naiset ees kiinnosta, mieluite nainen joka pukeutuu ja on muodokas tai pyöreä, että siitä saa otettua kiinni :D.  EI sunkaakaan koska haukut minua, pysy kaukana minusta ikuisesti.

Vierailija
186/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siinä rupeet haukkumaan minua? Mulla on töitä ja asiat hyvin. No en todellakaan ole, hoidan asiani, olen velkaantunut pelaamisella ja alkoholilla.

Tuossa ei ollut mitään haukkumista, vaan siinä kerrottiin miten asiat ovat. Sulla ei ole asiat hyvin. Valitat naisen puutetta ja olet sössinyt raha-asiasi pahasti. Sinulla on myös peliongelma ja olet juoppo. 

Vierailija
187/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 2-3 vuotee ymmärtänyt, 2-3 kertaa sain baarista naisen ja siihen se on jäänyt. siitäkin jo 2-3 v

Totanoin. Kommenttisi 5 vuotta sitten (28.8.2021) - sulla on VIELAKIN poikuus tallella. Siksi olet niin vihainen, agressiivinen ja lapsellinen. Niin, ja tuo paha luonteesi:

"Ai miksi haluan. No en oikee viihdy yksin nykyää oon jo siinä iässä että muilla on jo parisuhde ja itsekkin kaipaan sitä. Läheisyyttä kaipaan koskea naista. nukkua naisenkaa tehdä asioita yhdessä jakaa arkea.. lähteä matkustaan. Seksi puuttuu täysin elämästä ja olen aika huono siinä koska ei ole mitää seksisuhteita vakiopanoa koskaa ollut."

Vierailija
188/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa jos tiukat farkut ja kaljamaha

Niin, koska sinullakin on tiukat farkut ja kaljamaha.

Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut

Mä haluan että mies huolehtii ihostaan, hiuksistaan ja hampaistaan, ei ole kaljamahainen vaan hot.

Joten kaljun hampaattoman juoppoläski-Allun kanssa ei tule match

Ei riitä että kulissit on kunnossa. Yksikään oikea ihminen ei ole pelkkä ulkonäkönsä, mutta sitähän nämä allut eivät tajua.

Vierailija
189/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sitten on ihan oikein jos me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon. Kerta kenellekkään ei kelpaa omatasonen vaan aina etsitää parempaa.

Jep en mäkää halua rumaa pieruverkkarinaista.

Ymmärrän, mutta jos se mimmi on kuitenki sitten samaa tasoa kun sä itse? Viihdyt verkkareissa piereskellen sohvallasi?

Vierailija
190/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan herätä aamulla huippumallin vierestä, joka tuo hymyn huulille, en tavallisen tyllerön. Huippumallin kanssa saa todennäköisemmin myös kauniita lapsia, joita on mukava katsella ja kasvattaa.

Huippumallit ovat huonoja sängyssä. Huippumallit eivät halua lapsia, koska kroppa menee pilalle, tissit venyy ja pillu venyy. Huippumallit eivät kelpuuta miehekseen tavista, koska he voivat saada sen alfan jota sinusta ei koskaan tule.

Vierailija
191/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä kaunotarta on mukava esitellä tutuille ja tuntemattomille. Voi lesoilla että sain paremman kuin te muut.

Vierailija
192/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai sitten on ihan oikein jos me suomalaiset kuollaan sukupuuttoon. Kerta kenellekkään ei kelpaa omatasonen vaan aina etsitää parempaa.

Ymmärrän, mutta jos se mimmi on kuitenki sitten samaa tasoa kun sä itse? Viihdyt verkkareissa piereskellen sohvallasi?

tottakai vapailla viihdyn ja naisellakin saa olla mut jos lähdetää kaupungille kyllä laitan siistit farkut ja hienon paidan ja hajuvettä, en halua samanlaista naista, vaan mieluite nainen joka laittaa myös tiukat farkut jalkaan ja meikkaa.

Vierailija
193/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista kun naista on kiva kairata peppuun

Miehiin päin taidat olla. Tunnusta se itsellesi.

Vierailija
194/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 2-3 vuotee ymmärtänyt, 2-3 kertaa sain baarista naisen ja siihen se on jäänyt. siitäkin jo 2-3 v

Totanoin. Kommenttisi 5 vuotta sitten (28.8.2021) - sulla on VIELAKIN poikuus tallella. Siksi olet niin vihainen, agressiivinen ja lapsellinen. Niin, ja tuo paha luonteesi:

"Ai miksi haluan. No en oikee viihdy yksin nykyää oon jo siinä iässä että muilla on jo parisuhde ja itsekkin kaipaan sitä. Läheisyyttä kaipaan koskea naista. nukkua naisenkaa tehdä asioita yhdessä jakaa arkea.. lähteä matkustaan. Seksi puuttuu täysin elämästä ja olen aika huono siinä koska ei ole mitää seksisuhteita vakiopanoa koskaa ollut."

Olen silti ja silti saanut lukuisia naisia.

Vierailija
195/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tavallinen nainen? Minusta sellaista tavallisuuden määritelmää ei ole edes olemassa eikä makuasioista kannata lähteä riitelemään.

Toki jos näkee huippumeikkaajien-, kampaajien ja ammattiplastiikkakirurgien viimeistelemät naiset kohderyhmänään niin silloin jako tavalliseen on selvä, mutta muutoin ei.

Aikoinaan oman vaimon kanssa päädyttiin yhteen siksi, että huumorintaju oli hyvin samanlaista kuivaa ja mustaa ja oltiin monessa asiassa samalla aaltopituudella. 

Vierailija
196/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siinä rupeet haukkumaan minua? Mulla on töitä ja asiat hyvin. No en todellakaan ole, hoidan asiani, olen velkaantunut pelaamisella ja alkoholilla.

Tuossa ei ollut mitään haukkumista, vaan siinä kerrottiin miten asiat ovat. Sulla ei ole asiat hyvin. Valitat naisen puutetta ja olet sössinyt raha-asiasi pahasti. Sinulla on myös peliongelma ja olet juoppo. 

No niin olenkin sössinyt mitä sitte, mulla on silti 2 vakituista työtä ja rahaa on aina, ei ole ongelmaa enkä nyt juo alkoholia, miksi haukut minua?

Vierailija
197/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän täälä muutaku haukuta miehet maan rakoon, sitähän se on aina :D

Vierailija
198/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja rumakin vielä?  Voi tietty hyvin pitää kotinsa kunnossa ja tehdä taivaallista ruokaa. Olla ystävällinen, pitää eläimistä että ihmisistä.

Viihtyy kotonaan.

Ruma? Voi laittautua, tukka laitettu ja hampaat kunnossa. Siistit vaateet.

Sielunrumuudelle sitten ei voikkaa mitään.

Vierailija
199/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu ja naiset on täydellisiä aika monet lihavia ja rumia eivät osaa pukeutua, ei kiinnosta ei nappaa ei koskaan

Vierailija
200/232 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

velkaa on noin 47 tuhatta niin mitä sitte, ja alkoholia menee aina välillä mitä sitte?