Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole 2-3 vuotee ymmärtänyt, 2-3 kertaa sain baarista naisen ja siihen se on jäänyt. siitäkin jo 2-3 v
Totanoin. Kommenttisi 5 vuotta sitten (28.8.2021) - sulla on VIELAKIN poikuus tallella. Siksi olet niin vihainen, agressiivinen ja lapsellinen. Niin, ja tuo paha luonteesi:
"Ai miksi haluan. No en oikee viihdy yksin nykyää oon jo siinä iässä että muilla on jo parisuhde ja itsekkin kaipaan sitä. Läheisyyttä kaipaan koskea naista. nukkua naisenkaa tehdä asioita yhdessä jakaa arkea.. lähteä matkustaan. Seksi puuttuu täysin elämästä ja olen aika huono siinä koska ei ole mitää seksisuhteita vakiopanoa koskaa ollut."
Olen silti ja silti saanut lukuisia naisia.
Et muuten ole. Tuo kommentti kertoo kaikille ettet ole KOSKA
Selvä ajattele mitä ajattelet, mua ei kiinnosta :D
Ilmeisesti olen vanhentunut ja rupsahtanut sitten en tiedä, lihonut, alkoholia juonut ja velkaa tullut lisää menny alaspäin, vaikka toki töissä käyn, mutta ymmärrän ei kelpaa naisille.
Näki kauniita tyylikkäitä naisia oli tosi hotteja niin kyllä heidän miehet oli myös komeita ei olleet kaljamahaisia ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olen vanhentunut ja rupsahtanut sitten en tiedä, lihonut, alkoholia juonut ja velkaa tullut lisää menny alaspäin, vaikka toki töissä käyn, mutta ymmärrän ei kelpaa naisille.
Me kaikki vanhenemme ja rupsahdamme. Se vain on sinunkin hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta ruma en ole ja lihava, kyllä minä haluan semmoisen naisen joka miellyttää silmää ja käyttää tiukkoja vaatteita, ei ole liikaa vaadittu, missi ei tarvitse olla.
Mulla on aivan ihana mies, vaikka olen viisikymppinen, lyhyehkö ja vartaloltani nykyisin hiukan hyljemäinen. Tukkakin oli lyhyt, kun alettiin seurustella, ja silmälasit nenällä.
"Miehet" ei tarkoita samaa kuin kaikki miehet. Muistakaa täälläkin ajatus prismapariskunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mutta ruma en ole ja lihava, kyllä minä haluan semmoisen naisen joka miellyttää silmää ja käyttää tiukkoja vaatteita, ei ole liikaa vaadittu, missi ei tarvitse olla.
Monilla ylipainoisilla naisilla on liian kireät vaatteet, mutta se voi johtua myös siitä ettei heillä ole varaa ostaa isompia, vaikka he eivät haluaisikaan esitellä läskejään. Käytätkö itse tiukkoja vaatteita? Hyväkroppainen mies on silmän ilo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan ihana mies, vaikka olen viisikymppinen, lyhyehkö ja vartaloltani nykyisin hiukan hyljemäinen. Tukkakin oli lyhyt, kun alettiin seurustella, ja silmälasit nenällä.
"Miehet" ei tarkoita samaa kuin kaikki miehet. Muistakaa täälläkin ajatus prismapariskunnista.
En viitsi ajatella prismapariskuntaa. Se ei vastaa käsitystäni laadukkaasta parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan voisit miettiä millaisen naisen silmää SINÄ miellytät. Kohtaavatko preferenssinne?
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi teille miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
kyllä mulle kelpaa
t. 190 cm mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulle kelpaa
t. 190 cm mies
Silti sinulla on tarkat ulkonäkökriteerit. Muuten, kaikki naiset ovat tavallisia. Vain joku Kim Kardashian on epätavallinen, mutta hän seurusteleekin Lewis Hamiltonin kanssa.
Minulle kelpaa, sisin on tärkein. Välittävä, kiltti luonne, joka tuo positiivisuutta tänne maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä mulle kelpaa
t. 190 cm mies
Silti sinulla on tarkat ulkonäkökriteerit. Muuten, kaikki naiset ovat tavallisia. Vain joku Kim Kardashian on epätavallinen, mutta hän seurusteleekin Lewis Hamiltonin kanssa.
No kyllä minä tykkään jos nainen meikkaa ja käyttää kireitä farkkuja, ei kiinnosta rumat epätyylilliset pirkko naiset 120 kg
Vierailija kirjoitti:
Jollet ole kaunis ja missin näköinen, niin saat komealta mieheltä huonoa kohtelua. Älä haikaile siis komeaa miestä, se on isoin virhe elämässäsi. Aivan varmasti.
No en todellakaan ole koskaan ollutkaan missin näköinen, mutta mieheni on komea. Pitkä ja tumma. Kun oltiin nuoria, pari tuntematonta ihmistä tätä ääneen ihmetteli, et miten voidaan olla pari. Ei kyl olla ihan nuoria enää, joten enää et rätä ihmettelyäkään tule. Mut mieheni on komistunut entisestään, minä en.
Ja ennenkuin kukaan aloittaa, on uskollinen. Ja vähän hankalan luonteen omaavana osasi ihan itse muuttaa kurssia, kun huomasi minussa väsymisen merkkejä. En sit lähtenyt liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan voisit miettiä millaisen naisen silmää SINÄ miellytät. Kohtaavatko preferenssinne?
No jos en miellytä ketää ei voi mitää, sit on vikaa jossain olen lihonut tai iso kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla ylipainoisilla naisilla on liian kireät vaatteet, mutta se voi johtua myös siitä ettei heillä ole varaa ostaa isompia, vaikka he eivät haluaisikaan esitellä läskejään. Käytätkö itse tiukkoja vaatteita? Hyväkroppainen mies on silmän ilo.
No kyl mua kiinnostaa jos ylipainonen käyttää kireitä se on seksikäs ja näkyy muodot, ylipainonen joka käyttää pieruverkkareita eikä meikkaa ei ole tyyppiäni, olen mieluiten yksin, ei kiinnosta koko nainen
Et muuten ole. Tuo kommentti kertoo kaikille ettet ole KOSKAAN mennyt naisen kanssa petiin. Ei ihme.