Voisitko seurustella ulkomaalaisen naisen kanssa?
Kommentit (25)
Kyllä, naisten kanssa on ollut tapanani seurustella.
Mielummin ulkomaalainen kuin suomalainen nainen.
Tottakai voisin, mitä onks tässä joku sääntö että mun pitää jatkaa tätä sisäsiittoisuutta täällä vai?
Naisia ne on siinä missä muutki, oli ne Venäjältä tai vaikka Kiinasta
Voisin ja olenkin kiinalaistaustaisen kanssa.
Voisin jos tuntisin riittävää vetoa ja kulttuuritausta ei olisi liian erilainen. Myös kommunikoinnin olisi sujuttava helposti eli kielen olisi oltava yhteinen.
Olen seurustellutkin keski-eurooppalaisen naisen kanssa. Suhteen jatkuminen olisi edellyttänyt muuttoa, johon en ollut tuolloin valmis. Ehkä ja jopa todennäköisesti kyllä tulevaisuudessa.
On ollut montakin ulkomaalaista naisystävää avioeron jälkeen. Helsingissä on hyvä tarjonta ja vaihtelu virkistää.
Lasketaanko norjalainen ulkomaalaiseksi? Norjalaiset ovat kuitenkin melko lähellä suomalaisia. Lähempänä kuitenkin kuin japanilaiset ja muut aasialaiset. Anyway, norjalainen vaimo ja en minä tuota ole potkimassa pellolle ihan vielä. :D
Aina parempi kuin suomalainen kanttura.
Kaikkien rasistien sankari Tony Halmekin rakastui mustaan naiseen ennen kuin tappoi itsensä.
Miksen siis minäkin. Hyvä nainen on hyvä nainen, tosin ois se ihan kivaa jos osaisimme samaa kieltä.
No mikäs siinä jos se osaisi suomea. Ei jaksais mitään kielimuurijuttuja.
En voisi. Ulkkisnaiset ovat samaa paskaa vain eri paketissa.
Juup on ollu jugoslaavia, liettualainen, ranskalainen, ruotsalainen, thaimaalainen, ameriikanintialainen nyt ainaski ja ihan mukavia kaikki. Ei se siitä kansallisuudesta ole niinkään kiinni, mut tokihan suomalaiset ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat sosiaalisesti ja emotionaalisesti vähän kirveellä veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä jos se osaisi suomea. Ei jaksais mitään kielimuurijuttuja.
Aika pitkälti sama, jos jo suomalaisen naisen kanssa emme ymmärrä toisiamme, niin miten vaikeaksi se voi mennä, jos joudumme keskustelemaan molempien toisella, kolmannella tai jopa neljännellä kielellä?
Hyvin on sujunut jo 23 vuotta. Tuo tyytyminen yhtään mihinkään kuulostaa ikävältä.
En, koska olen heteronainen. Mutta ulkomaalaisen miehen kanssa olen seurustellut kyllä ja nytkin olen ihastunut amerikkalaiseen, Ruotsissa asuvaan mieheen.
Ehdottomasti. Itseasiassa, minulla on korealainen GF. Mutta ei ole pakko olla ulkomaalainen, kyllä suominainenkin kelpaa ihan hyvin.