Oliko viime kesän Hesarin tekaisema rasismikohu liikaa tilaajille?
Moni kyllästyi poliittiseen lehteen ja peruutti tilauksensa
Kommentit (42)
Oli siinä Ylekin mukana. Ei vaan hallitus kaatunut. Eikä kannatus pudonnut.
Ei vaan se, että lehti suoltaa oikeisto propagandaa faktana.
Eikö rasistipersut enää olekaan ylpeitä rasismistaan? Keitä teidän äänestäjänne nyt sitten äänestävät? Eikö uudet tulijat olekaan enää ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oli siinä Ylekin mukana. Ei vaan hallitus kaatunut. Eikä kannatus pudonnut.
Yle ja Hesari Putinin juoksupoikina...
Tuskinpa hesaria on vuosiin tilanneet muut kuin kaikkein pinttyneimmät aatteen ihmiset.
Uskon, että tilaajakatoon on syynä rahapula, tilaus on kallis ja siitä saatava hyöty heikko. Aivopesua saa halutessaan ilmaiseksi netistäkin, samoin uutisia.
Jos hesari ei ole vieläkään saanut kasvatettua itselleen selkärankaa myöntää että pesukarhukravatti väite oli täyttä pskaa niin olkoot sitten ilman lukijoita. Toki noissa on paljon paljon muutakin uskottavuusongelmaa mutta tuo on se kirsikka lantakasan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hesari ei ole vieläkään saanut kasvatettua itselleen selkärankaa myöntää että pesukarhukravatti väite oli täyttä pskaa niin olkoot sitten ilman lukijoita. Toki noissa on paljon paljon muutakin uskottavuusongelmaa mutta tuo on se kirsikka lantakasan päällä.
Kannattaa tutustua maailmaan ja silloin tietää mitä pesukarhu tarkoittaa tietyissä konteksteissa. Minä tiesin asian ilman hesaria, olen viettänyt aikaa yhdysvalloissa ja kyllä coon tarkoittaa tässä tapauksessa juuri sitä mitä hesri kirjoitti.
Minulle riitti jo useita vuosia sitten Hesarin punavihreä hyysäyspropaganda ja peruin pitkäaikaisen tilaukseni.
Tuo rasismi"kohu" oli ehkä naurettavin "kohu" mitä muistan.
Onneksi sen "kohun" tekijät epäonnistuivat täydellisesti.
Mikä tilaajakato? Tilaajien määrähän on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo rasismi"kohu" oli ehkä naurettavin "kohu" mitä muistan.
Onneksi sen "kohun" tekijät epäonnistuivat täydellisesti.
Joo, eipä oo enää paljon huutelua kuulunut asian tiimoilta.
Yllättävän hyvin on kuitenkin hesaria luettu, ottaen huomioon ettei sitä ole luettu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilaajakato? Tilaajien määrähän on noussut. Painetun lehden tilaajat ovat vaihtaneet digiversioon kuten muissakin lehdissä.
Niin ja toimittajien määrää lisätään.
Mikä oli kesän rasismikohu? Taisi mennä lomaillessa ohi.
Hesarin ongelma on jo pitkään ollut, että lehteä ja sisältöä tuotetaan sille kohderyhmälle jolla ei ole varaa maksaa Sanoman sisällöistä. Ja jos vielä mainostajat päättävät alkaa karttamaan politisoitunutta vasemmistomediaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua maailmaan ja silloin tietää mitä pesukarhu tarkoittaa tietyissä konteksteissa. Minä tiesin asian ilman hesaria, olen viettänyt aikaa yhdysvalloissa ja kyllä coon tarkoittaa tässä tapauksessa juuri sitä mitä hesri kirjoitti.
Niin? Eli sanot, että tää yksi tollo jonka nimeä en enää muista, halusi promotoida rasistisesti vihaamaansa ihmisryhmää markkinoimalla heitä asusteessaan. Ok.
Tuo logiikka ei oikein toimi. Inhoanko minäkin cooneja kun saan jatkuvasti fbssa pesukarhuvideoita ja jaan niitä? Olen jopa usein pohtinut ääneen, että sellainen olisi hauska lemmikki, mutta mahtaisi olla sisätiloissa oikea harminkappale, penkoisi joka paikan ja rosvoaisi kaiken irtilähtevän. Hyi minua ja rasistisia kaksoismerkityksiäni.
Medioissa paljon juttuja masennuksista, putoajista, ankeuttajista, sairauksista, vaikeista elämäntilanteissa. Kaipaisin juttuja onnistujista, ideoivista, yrittävistä, onnellisista ihmisistä. Heitä lienee kuitenkin enemmistö . Ei ainaista valitusta .
mitäs sitten tehdään kun tuomioistuin nostaa syytteet Wille Rydmania vastaan??
Rydman vihjaa niin