Hain taas Saksasta tilaamani viinat postista, säästöt: 570€!
Maksoivat 230€ kuljetuksineen, suomessa sama määrä vodkaa (20 litraa) maksaisi vähintään 800€. Saksasta tilaaminen kannattaa!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan uskaltaisi juoda alkoholia, jota on säilötty tölkissä. Altzhaimer ja haimasyöpä pelottavat sen verran. Ostan alkoholia mieluummin lasipullossa ja juon harvakseltaan.
Olen myös lukenut tölkkien haitoista, mutta melko vähän aiheesta puhutaan. Ehkä ihmiset eivät vaan tiedä, vai onko jo aivot syöpyneet.
Vierailija kirjoitti:
Hakumatka on suht.ok oppii kulttuuria, kieliä. Tullimääräykset otettava huomioon.
Ei ole mitään tullimääräyksiä eikä tuontirajoituksia siinä tapauksessa jos hakee toisesta EU-maasta kuten esim. sieltä Saksasta, jonka Ap alustuskirjoituksessaan mainitsee.
Toisesta EU-maasta saa tuoda enintään 80-prosenttista alkoholia omaan käyttöön ilman määrällistä ylärajaa.
Toki, EU:n ulkoupuolisista maista (esim. Meksiko, Kanada, Venäjä, Australia, Iso-Britannia, Japani, Kiina, Brasilia jne...) saa tuoda vain litran ilman ylimääräisiä veroja, tulleja tai muita veroluontoisia maksuja.
Jätkä 53 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan uskaltaisi juoda alkoholia, jota on säilötty tölkissä. Altzhaimer ja haimasyöpä pelottavat sen verran. Ostan alkoholia mieluummin lasipullossa ja juon harvakseltaan.
Olen myös lukenut tölkkien haitoista, mutta melko vähän aiheesta puhutaan. Ehkä ihmiset eivät vaan tiedä, vai onko jo aivot syöpyneet.
Onneksi minä juon muovipullosta. Ap
Kuinka isoja ne säästöt olisivatkaan, jos lopettaisit ryyppäämisen kokonaan
Hakumatka on suht.ok oppii kulttuuria, kieliä. Tullimääräykset otettava huomioon.