Mua niin säälittää ihmiset jotka ostaa jotain kaupan paskariisipiirakoita
Itse tehdään aina karjalanpiirakat ainakin meillä.
Kommentit (45)
Paistopisteeltä (-60%) 15snt kipale klo 21.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on paskariisi?
Niinpä, alkoi kiinnostaa, meillä täällä maalla ainakin kaupoissa on vaan ihan tavallisia riisipiirakoita :-( Syrjitäänkö taas maalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään itse myös huonekalut ja televisio.
Varsinkin televisio nykyään helppo tehdä kun tarvii vain näytön ja pari mikropiiriä.
Meillä tehdään itse myös mikropiirit.
Meillä tehdään itse omat elokuvat ja urheilut sekä ajankohtaisväittelyt.
Vierailija kirjoitti:
...postimies jeesaa lasten tekemisessä?
No siinähän säälit. Onko sulla mitään muita harrastuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin televisio nykyään helppo tehdä kun tarvii vain näytön ja pari mikropiiriä.
Meillä tehdään itse myös mikropiirit.
Meillä tehdään pii itse. Yksi atomi ja molekyyli kerrallaan liimataan yhteen. Tuhannen vuoden sisällä ainekset kasassa ekaan piiriin...
Siinäpä teet, minä ostan pakasteena ja Pakistan itse. Toki sääli on sairautta, mutta ei terve ihminen tuommoista aloitusta tekisikään.
Eli lämmitetään kaupan riisipiirakat mikrossa, laitetaan jotain leikkelettä päälle ja sanotaan itse tehdyksi!
Opiskeluaikana tein itse, kun aina jäi riisipuuroa yli puoli kattilallista.
Syön niitä kaupan piirakoita nyt. Koska ei ne omat niin hyviä ole, et jaksaisi 2 tuntia väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on paskariisi?
Jotain ap:n fantasiointia.
Meillä on itsetehtyjä sukulaisia.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ VALEHTELE
Olet trollaaja. Et ole ikinä tehnyt yhtään mitään.
Olet myös tyhmä. Piirakan leipoja ei koskaan puhu paskapiirakoista.
Tuo on muuten totta. Osaan leipoa riisipiirakoita, mutta harvoin viitsin kun varsinkin niiden kuorien kaulimisessa on niin iso vaiva. Kaupan piirakat ovat ihan hyviä. Ei tulisi mieleenkään puhua paskapiirakoita.
Paskariisistä en tiiä, mutta just söin porkkanapiirakoita. Tykkään. Aina haen kun vaan Lidlissä on.
Itse tehdyt karjalanpiirakat ruiskuoressa on parasta mitä voi toivoa.
Kaupan riisipiirakat pitäisi kieltää. Irvikuva piirakoista.
Vierailija kirjoitti:
Paskariisistä en tiiä, mutta just söin porkkanapiirakoita. Tykkään. Aina haen kun vaan Lidlissä on.
Et kyllä tiedä miltä maailman paras karjalanpiirakka maistuu. Niitä tehtiin mm juhlapyhiksi. Taivaallisia kuten myös ahvenkukkoset.
meillä tehdään muksutkin ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä tiedä miltä maailman paras karjalanpiirakka maistuu. Niitä tehtiin mm juhlapyhiksi. Taivaallisia kuten myös ahvenkukkoset.
Eipä tuon taivaallista kiinnosta ahvenkukkoset, kala kalana. Mikä maailman paras karjalanpiirakka? Kuka, missä ja milloin voitettu maailmanmestaruus?
Vierailija kirjoitti:
meillä tehdään muksutkin ihan itse?
Ei kai!? Mä luulin et ne tulee tehtaalta...
Asuuko ap siis Karjalassa ja on hakenut piirakoilleen EU:n alkuperänimityssertifikaatin? Jos vastaus kysymykseen on ei, niin nekin tekemäsi piirakat ovat riisipiirakoita eivätkä mitään karjalanpiirakoita.
Uhraa vuohi niin Jahve leppyy.