Mua niin säälittää ihmiset jotka ostaa jotain kaupan paskariisipiirakoita
Itse tehdään aina karjalanpiirakat ainakin meillä.
Kommentit (45)
Elämä on vaikeaa, jos stressaa toisten valinnoista, jotka eivät vaikuta itseensä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tehdään itse myös huonekalut ja televisio.
Varsinkin televisio nykyään helppo tehdä kun tarvii vain näytön ja pari mikropiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin televisio nykyään helppo tehdä kun tarvii vain näytön ja pari mikropiiriä.
Meillä tehdään itse myös mikropiirit.
Joistain kaupoista saa myös laadukkaita riisipiirakoita.
Meillä kasvatetaan riisikin kylpyammeessa ja ruis parvekkeella.
Suurin osa ihmisistä on säälittäviä.
JOo, pahoittelen ettei mulla ollut tänään omaa leivontapistettä mukana kun asioin sairaalassa, pankissa ja töissä. Oli pakko käydä huikopalaksi ostamassa myös tämä parjattu paskariisipiirakka.
Paskariisiä se onkin minkä mohametti leipoo irto ja pakaste . Uhrielukkaa lihariisipasteijassa. Jumala ei vaan syö sitä . Munakoiso piirakat Arabiasta. Eikä täällä riisiä ole kokeiltu kasvattaa vaikka suolla ehkä kasvaisi. Teet syntiä sitten kylvet ja uhraat vuohen tai oinaan ja voit taas tehdä uudestaan syntiä viikon. Kuka nyt riisiä syö edes jotain Aasian liejussa kasvanutta. Puhvelin paskaa seassa.
Osta ruisleipä niin et liho. Läski on rumaa.
Ja noi kun ostaa lihapiirakan lukematta etiketistä , naudan sydäntä . Yyyyyyyy. Äkkk.
On siellä hyviäkin. Mutta sitten on myös niitä sellaisia vehnämönjiä. Vrt joku oikean leipomon ruisleipä vs puikulat.
Onnettomia noi kuivat arabialaiset omar munkit kuivia sisältä. Surkeita on nämä nuudelin ostajat . Jestas sentään. Oikein vehnäjauhoa kuivattuna.
ÄLÄ VALEHTELE
Olet trollaaja. Et ole ikinä tehnyt yhtään mitään.
Olet myös tyhmä. Piirakan leipoja ei koskaan puhu paskapiirakoista.
Mohametti leipoo sulle munariisi pasteijan.
Ihan Fazeria ne on ne riisipiirakat
Mua ei.
Sitä ostetaan mitä halutaan ja se ei kuulu sulle :D
Jokainen osaa karjalanpiirakoita leipoa, jolla kaulin ja ruisjauhot pysyy hallinnassa. Mä aina välillä teen mutta suhteessa työmäärään ei kannata. Kaupan piirakat on ok kompromissi.
Eikö sun tyhjässä elämässä ole muuta sisältöä kuin jatkuva muiden ihmisten miettiminen?
Ootpa Ap nyt hieno ja parempi ihminen, kun teet itse ihan riisipiirakatkin. Ai että. Mitalin ansaitset. 🏅
Me muut kaupan piiraitten purijat sitten pohjasakkaa. Muilla avuilla kun ei ole väliä.