Deittimies sanoi "tulethan tuoksuvapaana", tarkoittaako että haluaa muistuttaa suihkussa käymisestä vai ei hajuvettä?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä suihkunraikkaana
...ja täyttää ihanasti kaikki hyväksi käyttäjän toiveet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä suihkunraikkaana
...ja täyttää ihanasti kaikki hyväksi käyttäjän toiveet?
Jos nyt vielä pistäisi puhtaat vaatteet päälle treffeille, eikä siinäkään mitään järjettömän löyhkääviä huuhteluaineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän mietoja hajuvesiä koska ne vaikuttaa omaan mielialaan piristävästi. Noin räikeä kontrollointiyritys tuntemattoman taholta saisi mut perumaan treffit ilman keskustelua. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja olisi aika selvä että meidän ajatukset ei osu yhteen. Ei siis tuhlata kummankaan aikaa. Seuraava kiitos!
Hengittäminen ja kivuttomuus eivät ole mieltymyksiä. Jos toinen ei kunnioita toivettani pystyä hengittämään normaalisti ja/tai olla saamatta migreenikohtausta, niin suhde loppuu siihen.
Että oikein kipuja saat toisten hajuvesistä? Nenään sattuu vai? Ei s-dana en tollasen kitisijän kanssa jaksais istua missään kahvilassa varttiakaan.
Kaikki eivät kitise hajusteista vain sen takia, etteivät he tykkää tuoksuista. Esim. astmaatikolle hajusteet eivät välttämättä sovi. Itse menin joskus erään astamaatikon kotiin vastapestyssä puserossa ja hän huomautti heti, että onko minulla hajuvettä. Ei ollut, mutta hän haistoi sen pyykinpesuaineen hajusteen, jolla olin puseron pessyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän mietoja hajuvesiä koska ne vaikuttaa omaan mielialaan piristävästi. Noin räikeä kontrollointiyritys tuntemattoman taholta saisi mut perumaan treffit ilman keskustelua. Jokaisella on omat mieltymyksensä ja olisi aika selvä että meidän ajatukset ei osu yhteen. Ei siis tuhlata kummankaan aikaa. Seuraava kiitos!
Hengittäminen ja kivuttomuus eivät ole mieltymyksiä. Jos toinen ei kunnioita toivettani pystyä hengittämään normaalisti ja/tai olla saamatta migreenikohtausta, niin suhde loppuu siihen.
Että oikein kipuja saat toisten hajuvesistä? Nenään sattuu vai? Ei s-dana en tollasen kitisijän kanssa jaksais istua missään kahvilassa varttiakaan.
Sitä vihloo sieraimista ja silmiä kirvelee heti kun se kulkee kukkivan tuomen, tai omenapuun ohi keväällä, tai jos työkaveri on laittanut pikkujouluihin partavettä. Hajusteallergikko tulee sinne juhliin yskimään verta tuberkuloottisissa tuskissa. Boolissakin haisee joku makea hedelmä. Allerginen pitää kantaa nopeasti ulos raikkaaseen ilmaan, virvoitella sitä ja lopettaa moiset turhat pikkujoulut. Booli viemäristä alas ja klooripesu seinille ja lattioille. Menkää kotiinne, täällä ei ole mitään nähtävää!
Vierailija kirjoitti:
Hän ilmeisesti tarkoitti, ettet haisisi voimaakkaasti arielille tai hajuvedelle. Mikään ei ole niin inhottavaa, kun esim. kahvilassa vieressä istuu ariel-hajuinen henkilö. Et haista/maista mitään muuta kuin sen hajusteen hajun.
Olet oikeassa.
Jotkut työkaverit haisevat niin voimakkaasti pesuaineelle, että tiedän jo ulko-ovella, ovatko tulleet töihin ennen minua.
Vierailija kirjoitti:
Jos on astma, ei se tee ihmisestä huonoa, jotkut parfyymit vaan ottaa henkeen ja sit on vaikea hengittää, siksi voivat jotkut toivoa ilman hajuvesiä tapaamista.
Vaikka sinusta tuoksusi on kevyt ja miellyttävä, toiselle de voi olla laukaiseva tekijä astma kohtaukselle.
Suvaitsevaisuutta kiitos!
Pois treffipalstoilta mokomat potilaat, jotka saavat kohtauksia. Muuttakaa johonkin palvelutaloon kohtausten varalta.
En mene takuuseen, mutta koska kyseessä on palstanainen, todennäköisin selitys on, ettei haisisi persvaolle ja hielle. Mies on voinut lukea palstaa ja on liittynyt Sohvansuojelijat ry:hyn.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut työkaverit haisevat niin voimakkaasti pesuaineelle, että tiedän jo ulko-ovella, ovatko tulleet töihin ennen minua.
Ja he huomaavat huokailuista ja kitinästä jo ulko-ovella, että sinä tulit.
Mulla on astma. En kestä hajusteita. T: Antti
Mulla oli panotreffit yhden tutun naisen kanssa. Pyysin häntä ottamaan pyyhkeen mukaan. Hän kimpaantui ja kysyi että "oliks tuo vinkki siitä että mä haisen pahalta?!" Vastasin että ei kun siksi että voin käydä suihkussa enkä ole sun piIIunhajuinen kun menen kotiin mieheni luo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät kitise hajusteista vain sen takia, etteivät he tykkää tuoksuista. Esim. astmaatikolle hajusteet eivät välttämättä sovi. Itse menin joskus erään astamaatikon kotiin vastapestyssä puserossa ja hän huomautti heti, että onko minulla hajuvettä. Ei ollut, mutta hän haistoi sen pyykinpesuaineen hajusteen, jolla olin puseron pessyt.
"Hän huomautti heti että onko minulla hajuvettä", kiasus mikä nariseva tylsimys tuttavasi on. Pelkällä vedelläkö vaatteet putäisi pestä? Ei minun nestemäinen pyykkiaineeni löyhkää vaatteista, et kai laita koko pullollista yhteen koneelliseen? 3-4 dl riittää. Ja pulveria + huuhteluainetta käytetään vain lakana- ja pyyhepyykkiin, ei vaatteisiin.
Kyllä hajustettu pyykkiaine löyhkää vaatteista. Sehän lemuaa jo kaupassa kun kävelee pesuainehyllyn ohi, vaikka pakkauksia ei ole edes avattu.
Mä veikkaan, että hänellä on kokemusta jostain hajuämpäristä, joka on hölvännyt hajustetta yltympäri, ja lisännyt vielä varmuudeksi muutaman suihkauksen. Sulhoehdokas on sitten ollut vähemmän edukseen punaisine silmineen ja kirvelevine nenineen yrittäessään tutustua rohisevan köhinän säestämänä.
Joillakin naisilla on taipumus ylivarustautua.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin, että miksi. En itse siedä näitä hajustefriikkejä. Liika on liikaa, mutta se on sellaista "ämmämäistä" itsetehostamista marista hajuista. Miehelle se ei sovi sitä vähääkään. Tulee neiti-olo.
Oletpa empatiakyvytön.
Vierailija kirjoitti:
En mene takuuseen, mutta koska kyseessä on palstanainen, todennäköisin selitys on, ettei haisisi persvaolle ja hielle. Mies on voinut lukea palstaa ja on liittynyt Sohvansuojelijat ry:hyn.
Mies ei voi kuvitellakaan peseytyvänsä, ettei vanha hiki ja kakan haju loppuisi haisemasta.
Tuoksu on menneestä seksistä , oma naisen kostuminen tai ph-arvoltaan kova sperman haju alapäästä . Suihku auttaa pahimpiin tuoksuihin / hajuihin . Saippuaa ei kannata käyttää liikaa , tulee vain uusi tulehdus .
Vierailija kirjoitti:
Tuoksu on menneestä seksistä , oma naisen kostuminen tai ph-arvoltaan kova sperman haju alapäästä . Suihku auttaa pahimpiin tuoksuihin / hajuihin . Saippuaa ei kannata käyttää liikaa , tulee vain uusi tulehdus .
Ja näin seksuaaliterapeuttina pidän omituisena ajatusta että sukupuolielimet ovat vain parisuhteen tai avioliiton käyttöön .
Minä en menisi treffeille. Tapana ei ole kaataa hajuvesipulloa niskaan, mutta nämä hajusteongelmaiset on niin ärsyttäviä, että se oli siinä sitten. Kamala ajatella, että joku mies neiteilee hajujen perään. Voi luoja. Olen luullut, että sitä harrastaa vaan oman napansa ympärillä pyörivät itsetehostavat naiset, joiden elämä on vaikeaa joka tavalla ja jokainen asia on show.
Sä oot varmaan vammanen, kehitysvammanen. Mee jonnekki hoitoon poika