Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutunko turhasta, miehen työmatka syntymäpäivänäni

Vierailija
11.02.2026 |

Täytän parin kuukauden päästä pyöreitä ja mies juuri kertoi, että on sen viikon työreissulla järjestämässä jotain tapahtumaa. Hän olisi saanut jonkin verran vaikuttaa tapahtuman ajankohtaan, mutta hän ei ollut ajatellut, että tämä olisi huono aika. Kun miehellä oli pari vuotta pyöreät synttärit, järjestin ensin juhlat miehen kavereille meillä. Hommasin lapsille hoitajan, kokkasin ja siivosin sekä ennen että jälkeen juhlien. Käytiin vielä perheen kesken lomareissulla heti sen jälkeen. 

Näyttää siis siltä, että mies ei ole edes paikalla. Hän ei siis aio järjestää mitään. Lomia ei myöskään ole suunnitteilla, ainakaan jos en itse organisoi koko hommaa. Harmittaa kyllä todella paljon. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän tänä vuonna 40 enkä edes halua mitään juhlia. Tuohan on pelkkä murhenäytelmä kun en ole enää kolmenkympin puolella.

Vierailija
22/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista. Sulla ei ole elämässäsi ollut todellista hätää, sen huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreän akan pyöreät synttärit

Vierailija
24/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halusi ehdottomasti juhlat ja loman. Nyt hän oletti, etten minä haluan ja järjesti jo jotain muuta tuohon ajankohtaan. Eniten ärsyttää se, että hän olettaa minun aina järjestävän kaiken, liittyi asia sitten lapsiin, häneen tai minuun.

Kun alettiin seurustella kauan sitten, mies järjesti minulle juhlat joka synttäreinä ja oikein painotti sitä, että päivänsankaria hemmotellaan. Viime vuosina ei mitään, ei usein edes lahjaa. Viime vuonna toivoin synttärikakkua, mutta en saanut sitäkään.

Vierailija
25/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus taas näitä "prinsessojen" aloituksia.... 

Vierailija
26/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä juhlat etukäteen. Pakkoko se on just syntymäpäivänä järjestää. Vai eikö älli pelaa? 

Vierailija
27/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

🤡🤡🤡

Vierailija
28/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ehkä, jos kyseessä viisikymppiset. Niitä perinteisesti juhlistetaan enemmän.    Muut synttärit tulevat ja menevät.

Mulla oli 18v ja 50v.  Kuuskymppisiä ei ollut eikä jatkoa tule.

Vierailija
29/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kun jotkut "ottavat nokkiinsa" siitä, jos kukaan ei osallistu tai edes onnittele.

Isä kirjoitutti mulla lapun asuntonsa ulko-oveen: "En juhli. Olen matkoilla". Illalla se menin käymään, niin se lappu oli rapun lattialla, otin sen mukaan, sisälle mennessä. Kertoi, ettei ovikello soinut yhtäkään kertaa koko päivän aikana. Vastasin siihen, et sittenhän se lappu toimi! :) Hän oli jotenkin ... pettynyt. (jotain 80-85 täytti, joku niistä vuosista). Sanoin hänelle jo etukäteen, että minä en rupea järjestelemään sinun juhliasi, järjestele itse, jos haluat. Eikä siis ole mikään sukupuolikysymys, tuo.

Mulle edes ne "määrävuodet" eivät ole merkinneet mitään, intin jälkeen (20 täytin silloin, nyt 60). Niin joo, 20v.-"synttärilahjaksi" sain yöväijyvuoron! :)))

Vierailija
30/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin harmittaisi. Ei minkäänlaista vastavuoroisuutta mieheltä ja luulisi, että usean yhteisen vuoden jälkeen tietäisi että ap arvostaa synttäreiden viettämistä. Ja pyöreiden täyttäminen kuitenkin tapahtuu vain 10 vuoden välein.

Lähde ap yksin reissuun koko viikoksi. Kerrot että haluat juhlistaa omia synttäreitä samoin kun miehenkin pyöreitä juhlistettiin ja on harmi ettei puoliso huomioinut tätä ollenkaan.

Vierailija
31/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täytät pyöreitä (muita kuin 10), niin sinulla on jo ymmärrystä, että syntymäpäiviä voi juhlia muunakin päivänä kuin sinä syntymäpäivänä. 10 v. voi olla vielä vaikea sitä käsittää. 

Vierailija
32/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuspää ukko. Jatkossa et huomioi tuota paskapersettä yhtään millään tavalla. Ota mukulat ja lähde kuitenkin lomareissulle. Ukolle ei tarvitse ilmoittaa.

Vierailija
33/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele palstan vakiankeuttajia, ap. Harmistumisesi on hyvin ymmärrettävää. Vastavuoroisuus parisuhteessa on elintärkeää.

Mitään neuvoa mulla ei kylläkään ole antaa.

Vierailija
34/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä synttäreitä voi juhlia viikkoa ennen/jälkeen?

Ja kyllä jokainen järjestää itse juhlansa jos sellaiset haluaa.

Petterikin kieltäytyi töistä kun vaimolla oli synttärit. Laittoi pressan töihin puolestaan.  Arvot kohdillaan.

Vierailija
35/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä ihanalle miehellesi seuraavaksi kaikkien aikojen hienoimmat ja juhlavimmat synttärijuhlat. 

Vierailija
36/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat isoja vikiseviä lapsia.

Vierailija
37/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän todellakin, että sua tympii. Kyse on kuitenkin sulle tärkeästä ihmisestä, joka aikoo näköjään viitata kintaalla sun synttäreille. Tosin sekin on ihan mahdollista, että työpaikan menot ovat pelkkää silmänlumetta ja hän järjestää sun juhlia parhaillaan aivan täysillä. Mun py toimi noin aikoinaan:D

Vierailija
38/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä harmituksen, mutta voihan juhlat pitää myös ennen tai jälkeen sen työmatkan. Sinä voit juhlia työmatkan aikana ystävien ja/tai muiden läheisten kanssa jotenkin erityisellä tavalla. Tai sitten järjestää jotain muuta hemmottelua itsellesi merkkipäivänäsi.
Vaikka sinä näit paljon vaivaa puolisosi juhlien eteen, niin harvassa on ne miehet jotka pystyisivät samaan vaivannäköön juhlien järjestämisessä. Joten älä pahoita siitä turhaan mieltäsi.

Onnea sinulle jo näin etukäteen!

Vierailija
39/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Jospa miehesi on järkännyt sulle yllätysjuhlat. 🥰

Vierailija
40/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlikaa joskus toiste. Aina ei aikataulut  natsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan