Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutunko turhasta, miehen työmatka syntymäpäivänäni

Vierailija
11.02.2026 |

Täytän parin kuukauden päästä pyöreitä ja mies juuri kertoi, että on sen viikon työreissulla järjestämässä jotain tapahtumaa. Hän olisi saanut jonkin verran vaikuttaa tapahtuman ajankohtaan, mutta hän ei ollut ajatellut, että tämä olisi huono aika. Kun miehellä oli pari vuotta pyöreät synttärit, järjestin ensin juhlat miehen kavereille meillä. Hommasin lapsille hoitajan, kokkasin ja siivosin sekä ennen että jälkeen juhlien. Käytiin vielä perheen kesken lomareissulla heti sen jälkeen. 

Näyttää siis siltä, että mies ei ole edes paikalla. Hän ei siis aio järjestää mitään. Lomia ei myöskään ole suunnitteilla, ainakaan jos en itse organisoi koko hommaa. Harmittaa kyllä todella paljon. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies halusi ehdottomasti juhlat ja loman. Nyt hän oletti, etten minä haluan ja järjesti jo jotain muuta tuohon ajankohtaan. Eniten ärsyttää se, että hän olettaa minun aina järjestävän kaiken, liittyi asia sitten lapsiin, häneen tai minuun.

Kun alettiin seurustella kauan sitten, mies järjesti minulle juhlat joka synttäreinä ja oikein painotti sitä, että päivänsankaria hemmotellaan. Viime vuosina ei mitään, ei usein edes lahjaa. Viime vuonna toivoin synttärikakkua, mutta en saanut sitäkään.

Tätä taustaa vasten ymmärrän ap:n harmituksen. Tuosta tulee tunne, että mies vain odottaa ap:lta palveluksia ilman vastavuoroisuutta. Mies ei arvosta enää, vaan pitää täysin itsestäänselvyytenä.

Vierailija
62/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä työmatka on vain hämäystä ja oikeasti mies on valmistelemassa salaa yllätysjuhlia? No, kukaan nainen tuskin tuohon uskoo, harvaa miestä kiinnostaa yhtään kenenkään synttärit, ei edes omansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksin matkalle.

Vierailija
64/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei välitä niistä juhlista, itse en ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä ja ikää on kohta 70

Mites tämä nyt tähän liittyy?

Ap välittää ja kyseessä on hänen juhlansa.

Joo mutta jos mies taas ei välitä 

Miehelle ne juhlat kuitenkin järjestettin, joten hän voisi ottaa pään pois perseestään ja toimia kuten kumppaniaan arvostava aikuinen mies.

Vierailija
65/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysiä kymppejä ei tarvitse juhlia just sinä päivänä. Monet kaverit ovat pitäneet 30v, 40v ja 50v synttäreitä pari kuukauttakin h-hetken jälkeen. Ketään ei ole haitannut. 

Vierailija
66/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies että sinulle olisi tärkeä viettää virallinen syntymäpäivä yhdessä, siitähän tässä oli kyse? Kyllä mua ärsyttäisi ja loukkaantuisin jos puoliso ignooraisi jonkin mulle tärkeän asian tietoisesti. Mutta täähän ois pitänyt puhua halki jo paljon etukäteen ja kertoa toive hänelle jotta olisi järkkäillyt itselleen vapaata jos se kerran jossain määrin oli mahdollista.

Vierailija
67/67 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymmentäkö täytät, vai peräti 30? Kovin tuore suhde, jos ette ole vielä olleet yhdessä kokonaista vuotta niin, että sinulle olisi selvinnyt totuus jo aikaisemmin.
Naiset vouhottavat juhlien kanssa, ei miehet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi