Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutunko turhasta, miehen työmatka syntymäpäivänäni

Vierailija
11.02.2026 |

Täytän parin kuukauden päästä pyöreitä ja mies juuri kertoi, että on sen viikon työreissulla järjestämässä jotain tapahtumaa. Hän olisi saanut jonkin verran vaikuttaa tapahtuman ajankohtaan, mutta hän ei ollut ajatellut, että tämä olisi huono aika. Kun miehellä oli pari vuotta pyöreät synttärit, järjestin ensin juhlat miehen kavereille meillä. Hommasin lapsille hoitajan, kokkasin ja siivosin sekä ennen että jälkeen juhlien. Käytiin vielä perheen kesken lomareissulla heti sen jälkeen. 

Näyttää siis siltä, että mies ei ole edes paikalla. Hän ei siis aio järjestää mitään. Lomia ei myöskään ole suunnitteilla, ainakaan jos en itse organisoi koko hommaa. Harmittaa kyllä todella paljon. 

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde Lanzarottelle! Its Your Party! Lopeta toi uhriutuminen ja vikinä NYT!

Vierailija
2/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei välitä niistä juhlista, itse en ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä ja ikää on kohta 70

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naislapsi olet kun suutut että ei ole synttäreitä?

Vierailija
4/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko uhriutua vielä vähän lisää?

Vierailija
5/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset järjestävät omat synttärinsä itse, jos haluavat niitä juhlia.

Vierailija
6/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei välitä niistä juhlista, itse en ole koskaan juhlinut syntymäpäiviä ja ikää on kohta 70

Synttärisankari yleensä välittää. Onko sinusta mikään kivaa vai oletko 70 vuotta kököttänyt tylsyydessä?

Vierailija
7/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mikään synttäri-ihminen, joten ei haittaisi hirveästi. Hyvä tilaisuus mennä yksin rentoutumaan johonkin kylpylään vaikka. 

Halusiko mies, että järjestät hänelle juhlat? Kuulostaa vähän siltä, että välität syntymäpäivistä enemmän kuin miehesi. 

Vierailija
8/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita pakollisia työmatkoja Pattayalle aina sillontällön, ei siinä synttärit estä mitään.

Vierailija
9/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lapsi tai teini? 

Vierailija
10/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun miehellä oli pari vuotta pyöreät synttärit, järjestin ensin juhlat miehen kavereille meillä"

Sitten viikon kuluttua kun mies tuli työmatkalta niin käytiin pizzalla.

Vierailija
11/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko uhriutua vielä vähän lisää?

Painu vtuun vajapää

Vierailija
12/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synttärijuhlat on lasten juttu. Kyllä mäkin tykkään käydä vaikka ravintolassa syömässä kahden kesken, mutta ei tarvita lahjoja, kynttilöitä tai vieraita. Ja jos ei juhlita mitenkään niin sekin on ok.

Vierailija
13/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synttärisankari yleensä välittää. Onko sinusta mikään kivaa vai oletko 70 vuotta kököttänyt tylsyydessä?

Minä viihdyn ihan muualla kuin noissa juhlissa. Kukaan sisaruksistanikaan ei vietä synttäreitä

Vierailija
14/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kunnon itkupotkuraivarit kehiin!!!!! MINÄ, MINÄ, MINUN JUHLAT!!!! Olisit onnellinen, että miehelläsi ON VIELÄ TÖITÄ tässä tilanteessa, missä suomi nyt tarpoaa. Vai olisiko ollut parempi, jos miehesi olisi ilmoittanut että potkut tuli.....

Vierailija
15/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä synttäreitä voi juhlia viikkoa ennen/jälkeen?

Ja kyllä jokainen järjestää itse juhlansa jos sellaiset haluaa.

Vierailija
16/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naislapsi olet kun suutut että ei ole synttäreitä?

Tämä. Voi jessus mitä lapsellista ulinaa.

Vierailija
17/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisiä vai kolmikymppisiä täytät?

Jos se on sinulle tärkeää, ilmoitat siitä miehellesi hyvissä ajoin, mitä odotat ja milloin. Kaikista tärkeintä on, että mies myös merkkaa sen työkalenteriinsa, ettei sovi muuta tuoksi ajankohdaksi, jos ylipäätään pystyy työmatkoihinsa vaikuttamaan.

Veikkaan, että miehesi juhlisi suuremmin niitä omiaan, kun joku ne järjestää, mutta tuskin häntä haittaisi, jos juhlia ei järjestettäisikään.

Vähän kuin toisille pitää olla isot prinsessahäät, toiset juhlivat vaatimattomammin.

Miehesi ei ole ajatusten lukija.

Vierailija
18/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita aikuistua! Mies ei saa vapaata töistä sinun synttäreiden takia, omien 50 ja 60 vuotias päivien takia saa oikein paikallisena, mutta ei sinun synttäreiden. Minä kun täytin 50 vuotta, mies oli 12 tuntia töissä, mutta mitä sitten ? 

Vierailija
19/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ehkä, jos kyseessä viisikymppiset. Niitä perinteisesti juhlistetaan enemmän.    Muut synttärit tulevat ja menevät.

Vierailija
20/65 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun äiti täytti korona keväänä 80 vuotta, oli hyvin tyytyväinen ettei pitänyt juhlia ! Kaikki ei halua juhlia syntymäpäiviä, lapsena kyllä mutta kyllä aikuinen voi olla jo juhlimatta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi