Onko teidän kohdalla sattunut virheitä julkisessa terveydenhoidossa esim. on unohdettu lähettää lähete eteenpäin.
Pelkään koko ajan, että hoidossani tulee virheitä tms.
N 50v
Kommentit (69)
Tyttärelleni tehtiin lähete lonkkien tutkimiseen kun hän oli vastasyntynyt. Minulle sanottiin, että aika jorviin tulee postissa. Kuuden viikon kohdalla muistin asian, ja soitin ja kyselin. Lähete ei ollut mennyt.
Hänen olisi pitänyt olla viikon sisällä tutkimuksessa. Hän oli kuusi viikkoa vanha ja löytyi molemminpuolinen luksaatio. Lääkäri sanoi, että toivottavasti hoito auttaa, vaikka hän on jo niin iso.
Kuusi viikkoa lonkkalastassa ja saatiin kyllä korjattua onneksi. Ja onneksi lähdin kyselemään. En tiennyt, että ajan piti tulla heti
Odotin ekaa lastani. Synnytys käynnistettiin yliaikaisuuden takia. 6 h päästä vaihtui lääkäri, joka totesi heti: yllätysperätila. Sektio.
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin iso viive diagnoosissa että jalat ja kädet menivät kuolioon, elän amputointien kanssa.
Siis kai tää nyt oli höpöhöpöä?!
Toisen lapsen synnytyksessä huoneessa olevalla tietokoneen näytöllä näkyi pitkään jonkun muun tiedot. Ei sinänsä mitään vaarallista, mutta kai nyt kätilön pitäisi edes synnyttäjän etunimi muistaa. Mieheni lopulta huomasi asian ja kätilö etsi minun tiedot siihen ruudulle.
Lapseni oli leikkauksessa ja hoitaja lupasi soittaa, kun leikkaus on ohi. Olin tiukasti puhelimen vieressä ja odotin soittoa, mutta sitä ei kuulunut. Kyselin lopulta itse lopulta asiasta. Hoitaja väitti kiven kovaan , että oli soittanut. En tiedä kenelle oli soittanut, mutta ei ainakaan minulle.
Minun hoidossani on tullut joskus sekaannus, kun asioita on hoitanut ulkolaistaustainen, huonosti kieltä osaava hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Minun syöpähoidot viivästyivät usealla kuukaudella terkkarilääkärin mokan vuoksi. Kantelut ja potilasvahinkoilmoitukset on tehty. Sylettää tällaisten lääkäreiden palkan maksu verorahoista, ja potilasvahinkokorvauksetkin tulee käytännössä veronmaksajille eikä tunarille itselleen. Mitään kunnollista vastuuta ei kanneta.
Ei kannetakaan. Suomessa KUOLEE 700-1700 henkilöä. VUODESSA hoitovirheisiin. Yhden arvion mukaan 4 henkilöä JOKA PÄIVÄ. Käsi ylös, jos kukaan on lukenut uutista, että lääkäri olisi saanut vankeutta tai merkittävän vahingonkorvausvelvoitteen. Minä en ole. Siis jopa 17 000 henkilöä kymmenessä vuodessa puoskarointiin. Joo, ja "maailman paras terveydenhuolto"-mantraa toitotettu kuin jotain saatanan loitsua.
Tuon verran kuolee. Paljon enemmän sairastuu vakavammin/kroonisesti, vammautuu, ja menettää työkyvyn/itsenäisen toimintakyvyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli niin iso viive diagnoosissa että jalat ja kädet menivät kuolioon, elän amputointien kanssa.
Siis kai tää nyt oli höpöhöpöä?!
Kai olet vain sinisilmäinen.
Unohdettiin ilmoittaa magneettikuvauksen tuloksista, neljäntenä päivänä aloin itse soitella perään ja sitten pompoteltiin puhelimessa osastolta toiselle kun asia ei tuntunut kuuluvan kellekään koska olin alunperin tullut päivystyksen kautta. Vihdoin löytyi puhelimen päähän sh joka otti asiani hoitaakseen ja siitä eteenpäin sain kyllä oikein hyvää hoitoa.