Luotatko reissutöitä tekevään mieheesi?
Itse en luottaisi. Taas näki mihin parisuhteessa olevat miehet jopa rakastuneet on valmiita työreissuillaan en kyllä luottaisi vaikka kuinka rakkautta vannoisi.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottaisin paitsi jos miehesi on myyntimies. Kiertäviin myyjiin nyt ei kannata hirveästi uskoa muutenkaan, melkoisia niljakkeita iso osa.
Mutta jos se sun mies on perus duunari niin voit nukkua yösi melko rauhassa. Joudun työssäni heidän kansaa viettämään paljon aikaa ja ne on kyllä kaikki ilahduttavan perhekeskeisiä ja puhuvat paljon perheistään.
Nekin joilla kotona on se hysteerinen kyttääjä, ennemmin eroavat kun pettävät.
N39No ihan nää perusduunariy nimenomaan pettää. Kun sä olet mennyt nukkumaan niin miehet vasta lähtee baariin. En tajua miten jaksvat fyysistä työtä tehdä muutaman tunnin yöunilla. Vielä alko kuuluu kuvioihin.
Perusduunari nukkuu yönsä kotona, ei tee reissuhommia.
Luotan. Reissaa yleensä sen nuoren harjoittelijanaisen kanssa, joka on miehen mielestä varmaan ihan lapsi vielä eikä ole mikään houkutus alkuunkaan. Mies tykkää muutenkin isommista naisista kuten minä, eikä sellaisista luuviuluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottaisin paitsi jos miehesi on myyntimies. Kiertäviin myyjiin nyt ei kannata hirveästi uskoa muutenkaan, melkoisia niljakkeita iso osa.
Mutta jos se sun mies on perus duunari niin voit nukkua yösi melko rauhassa. Joudun työssäni heidän kansaa viettämään paljon aikaa ja ne on kyllä kaikki ilahduttavan perhekeskeisiä ja puhuvat paljon perheistään.
Nekin joilla kotona on se hysteerinen kyttääjä, ennemmin eroavat kun pettävät.
N39No ihan nää perusduunariy nimenomaan pettää. Kun sä olet mennyt nukkumaan niin miehet vasta lähtee baariin. En tajua miten jaksvat fyysistä työtä tehdä muutaman tunnin yöunilla. Vielä alko kuuluu kuvioihin.
Perusduunari nukkuu yönsä kotona, ei tee reissuhommia.
Kyllä tekee perusduunarit paljonkin keikkahommia, erilaisia projekteja ympäri suomen/maailman.
Vierailija kirjoitti:
Luotan. Reissaa yleensä sen nuoren harjoittelijanaisen kanssa, joka on miehen mielestä varmaan ihan lapsi vielä eikä ole mikään houkutus alkuunkaan. Mies tykkää muutenkin isommista naisista kuten minä, eikä sellaisista luuviuluista.
🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...
Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.
Joo-o. Ja esimerkiksi Kiinassa iltareissuille on ihan yritysten puolesta ohjelmaa, johon opas jakelee vieraille kondomipaketit mukaan. Voimaantunut suomalainen vaimo ei voi edes käsittää kuinka raskaan sarjan kynnysmatto todellisuudessa on vuosikymmeniä kestäneessä avioliitossaan. Se tietää joka näkee/kuulee.
Mun poikani on sunnilleen kuukauden vuodessa Kiinassa keikalla mutta eipä ole moista vielä kokenut.
Eikä muissakaan maissa missä työ
Keskusteletko sinä poikasi kanssa hänen panoasioistaan ja huorissakäynneistään? Tulisiko hän juoksu jalkaa kertomaan näistä äiskälle ja iskälle?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Sinä et ole ainoa mittari. Tuo luuviulu kertoo aika paljon. Esim. et ole tyytyväinen itseesi.
Kaikki miehet pettää matkatöissä. On tullut niissä muutamia vuosia oltua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, hän reissaa yleensä nuoren naisen kanssa. Pitää isoista naisista. Oletko ainoa iso kokoinen nainen. Tässä tapauksessa luuviulu hämäystä 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pettää matkatöissä. On tullut niissä muutamia vuosia oltua.
Veikkaan ettei kaikki, ja osa tosiaan ehkä vain kerran kokeilee sen tytön (🤢🤮), mutta kyllähän tältä sektorilta se petollisin marginaali löytyy. Ehkä 80 prossaa. Kertoo paljon ihmisestä ja ihmisyyden varjoisuudesta. Pahuudesta.
On eri asia vannoa rakkautta kuin osoittaa se!