Luotatko reissutöitä tekevään mieheesi?
Itse en luottaisi. Taas näki mihin parisuhteessa olevat miehet jopa rakastuneet on valmiita työreissuillaan en kyllä luottaisi vaikka kuinka rakkautta vannoisi.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on vaihtoehto? Estää miestä tekemästä töitään? Ottaa avioero varmuuden vuoksi?
Tunkea mukaan duunimatkoille?
Ei huono idea. Tai lähteä stalkkaamaan. Vielä parempi. Myös some kertoo karua tarinaa kun sitä osaa käyttää.
Meillä mies ei juuri reissaa, kerran vuodessa tekee treenimatkan ja ehkä max yhden duunimatkan.. Minä sen sijaan matkustan paljon, keskimäärin 10 duunimatkaa ja 2-3 omaa reissua joko yksin tai kavereiden kanssa per vuosi. En ole ikinä pettänyt, en usko että mieskään on.
Täällä on todella outoa porukkaa. Näitä teidän juttuja lukee kuin jotain Reginan naisten unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä on vaihtoehto? Estää miestä tekemästä töitään? Ottaa avioero varmuuden vuoksi?
Ei huono idea. Tai lähteä stalkkaamaan. Vielä parempi. Myös some kertoo karua tarinaa kun sitä osaa käyttää.
Heh. Aika moni näsitä jättää somen juurikin tämän vuoksi. Linkkarissa voidaan vielä rinkirunkata muiden myyntihermannien kanssa ja kehua itseään & hyvesignaloida ja moraaliposeerata.
Ei kannata luottaa. Mutta ei vaimot varmaan paljon välitäkään ottaako mies vierasta vai ei, pääasia että mies tuo rahaa kotiin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei juuri reissaa, kerran vuodessa tekee treenimatkan ja ehkä max yhden duunimatkan.. Minä sen sijaan matkustan paljon, keskimäärin 10 duunimatkaa ja 2-3 omaa reissua joko yksin tai kavereiden kanssa per vuosi. En ole ikinä pettänyt, en usko että mieskään on.
Täällä on todella outoa porukkaa. Näitä teidän juttuja lukee kuin jotain Reginan naisten unelmia.
Viimeinen lause paljasti sinut Pena52:si.
Hölmö ketju.
Kummallista päätelmiä.
Koska tollo pettää, niin KAIKKI PETTÄÄ!🤷🏼🤷🏻
Koska tollosta tuli huippu-urheilija, niin KAIKISTA TULEE!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luottaa. Mutta ei vaimot varmaan paljon välitäkään ottaako mies vierasta vai ei, pääasia että mies tuo rahaa kotiin. 😁
Ehe ehe.
Kyllä sillä on väliä. Onneks moni kohtaa hyvän ja luotettavan. Onnea niille pareille.
Meitä on paljon.
Jos olisin mustasukkainen, enemmän olisin huolissani ihan fyysisessä vakityöpaikassa käyvän ihmisen uskollisuudesta. Siellähän sitä todennäköisemmin on vuosikausia samat työkaverit, joista saattaa tulla kuin perhettä ja jotka saattavat tietää asioita, joita ei puolisolle kerrota. Esimerkiksi itse huomasin kyllä heti, kun pomollani oli muutama vuosi takaperin burnoutin jälkeen huono vaihe avioliitossaan. Puhui oluella sellaisia juttuja kuin mm. että katuu nuorimmaista lastaan. Meidän työpaikallamme ei tietääkseni ole yhtään ns. munahaukkaa, joten pomon avioliiton tilanne parani aikanaan, mutta toisinkin tuossa olisi voinut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Aika moni näsitä jättää somen juurikin tämän vuoksi. Linkkarissa voidaan vielä rinkirunkata muiden myyntihermannien kanssa ja kehua itseään & hyvesignaloida ja moraaliposeerata.
On kyllä erikoinen maailmankuva.
En, koska ajattelin, että että pettää kumminkin, nii ajattelin päässäni, että hyväksyn sen (merillä töissä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoinen maailmankuva.
Totuudellinen minusta. Sitähän tuo touhu on; aikuisvauvojen hiekkalaatikkotouhuja ja narsistista pelleilyä.
Luotan. Ja samalla tavalla miehen pitää luottaa minuun. Ei se niin ole, että vain reissutöissä voisi pettää. Ihan yhtälailla minulla olisi siihen tilaisuuksia jatkuvasti miehen ollessa pois, jos vain haluaisin. Mutta meidän yhdessäolo ja avioliitto perustuu siihen, että haluamme olla yhdessä ja luotamme toisiimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta luotan mieheeni ihan normaalisti kuten aviopuolisoon kuuluukin luottaa. Pettäähän voi missä vain, jos on siihen taipuvainen. https://www-vervecard.com
Ihana ajatuskuvio että puolisoon kuuluu luottaa. Ihminen on ihan ihmisyyttään erittäin epäluotettava olento. Mutta luota toki. Reissutöihin hakeudutaan ihan syystä - etenkin ulkomaille. Joko tiedostaen tai toedostamatta.
Reissutöihin tosiaan hakeudutaan ihan syystä.Se syy on raha. Päiväraha -semminkin ulkomaanpäiväraha- on varsin mukava lisä tuloihin, koska siitä ei tarvitse maksaa veroa.
Itse olen mies, joka tekee reissuhommia pitkin Pohjoismaita. Asumme vaimon kanssa eri osoitteessa noin puolet vuodesta. Ollessani reissussa soitan vaimolle videopuhelun joka ilta. Muuten keskityn töihin. Baareissa en käy reissun päällä koskaan. Kuntosalilla kyllä. En ole koskaan pettänyt. En hae sellaista, enkä pettäisi, vaikka tulisi tilaisuus vastaan. Sen, mitä olen tekemisissä muiden samalle firmalle projekteja hoitavien reissulaisten kanssa, vaikuttaisivat olevan samanlaisia, työhön keskittyviä ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta luotan mieheeni ihan normaalisti kuten aviopuolisoon kuuluukin luottaa. Pettäähän voi missä vain, jos on siihen taipuvainen. https://www-vervecard.com
Ihana ajatuskuvio että puolisoon kuuluu luottaa. Ihminen on ihan ihmisyyttään erittäin epäluotettava olento. Mutta luota toki. Reissutöihin hakeudutaan ihan syystä - etenkin ulkomaille. Joko tiedostaen tai toedostamatta.
Reissutöihin tosiaan hakeudutaan ihan syystä.Se syy on raha. Päiväraha -semminkin ulkomaanpäiväraha- on varsin mukava lisä tuloihin, koska siitä ei tarvitse maksaa veroa.
Itse olen mies, joka tekee reissuhommia pitkin Pohjoismaita. Asumme vaimon kanssa eri osoitteessa noin puolet vuodesta. Ollessani reissussa soitan vaimolle videopuhelun joka ilta. Muuten keskityn töihin. Baareissa en käy reissun päällä koskaan. Kunt
Ihana kuulla et ihan kaikki ei petä! Mistäs tuollaisen miehen löytäisi?
Tietenkin luotan!
30v olemme molemmat tehneet työmatkoja eikä ole ikinä tullut mieleen että tekisi jotain muuta kuin töitä tai hostaisi asiakkaita.
Samoin minä, ikinä ole kiinnostanut vieraat miehet tai ryypiskely.
Pettää voi ihan vaikka kauppareissulla jos on pakko, ei siihen työreissuja tarvita!
Jokainen tuntemani reissutyöläinen on potentiaalinen petturi. Juuri hetki sitten fb:n datingissa kalajoelta kotoisin oleva mies kirjoitti minulle, ja kun kerroin asuvani missä asun, oli tänään lisännyt profiiliinsa paikkakuntani myös. Juuri näin toimii reissupelle. Joka paikkakunnalla joku panopuu. Estin tietysti. Jonkun mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...
Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.
Joo-o. Ja esimerkiksi Kiinassa iltareissuille on ihan yritysten puolesta ohjelmaa, johon opas jakelee vieraille kondomipaketit mukaan. Voimaantunut suomalainen vaimo ei voi edes käsittää kuinka raskaan sarjan kynnysmatto todellisuudessa on vuosikymmeniä kestäneessä avioliitossaan. Se tietää joka näkee/kuulee.
Mun poikani on sunnilleen kuukauden vuodessa Kiinassa keikalla mutta eipä ole moista vielä kokenut.
Eikä muissakaan maissa missä työskentelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuskuvio? Oletko petetty. Luotan minäkin mieheeni ja mieheni minuun. Kumpikaan meistä ei tee reissuhommia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitä reissuillansa tekee. Jos pettää, niin toivottavasti käyttää kumia. Kunhan saa hyvät päivärahat ja liksa on kohdillaan, niin se on tärkeintä.
Että kunhan rahaa tulee 😂
En luota, eikä kiinnosta mitä tekee. Kunhan maksaa laskut ja lasten harrastukset niin tehköön mitä lystää.