Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko reissutöitä tekevään mieheesi?

Vierailija
11.02.2026 |

Itse en luottaisi. Taas näki mihin parisuhteessa olevat miehet jopa rakastuneet on valmiita työreissuillaan en kyllä luottaisi vaikka kuinka rakkautta vannoisi. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse matkustellut miespuolisten kollegoiden kanssa ja ei ole ollut mitään typerää käytöstä. Jos mies pettää, niin se tekee sen vaikka kauppareissulla, ei siihen erikseen työmatkaa tarvita

N49

Kun sä meet nukkumaan niin miehet lähtee baariin. 

Vierailija
42/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse matkustellut miespuolisten kollegoiden kanssa ja ei ole ollut mitään typerää käytöstä. Jos mies pettää, niin se tekee sen vaikka kauppareissulla, ei siihen erikseen työmatkaa tarvita

N49

Kun sä meet nukkumaan niin miehet lähtee baariin. 

No eivät ole lähteneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä riippuu täysin suhteesta ja kumppanista. Olin 10 vuotta suhteessa miehen kanssa joka petti minua työpaikalla työkavereiden, tuttujensa yms kanssa. Työnkuva ei ollut reissuluontoista. Oli nuori ja naiivi. Selkeitä merkkejä oli koko ajan. Mies sai manipuloitua tilanteet aina parhain päin ja minä hyvyyttäni ymmärsin.

Lopulta sain selkeän todisteen kun soitin yhdelle naiselle ja kysyin suoraan onko harrastanut seksiä mieheni kanssa. Nainen oli aluksi hiljaa mutta pian laittoi viestiä puhelun jälkeen ja sanoi haluavansa kertoa kaiken. Selvisi monen monta juttua ja syy siihenkin miksi minulla oli aina hiivatulehduksia. 

Nykyään kumppanini, historiani tietäen pitää huolen etten joudu koskaan epäilemään. Enkä edes epäilisi häntä, vaikka opin edellisestä suhteesta paljon. Mies osoittaa kaikilla tavoilla kuinka hän kunnioittaa ja arvostaa minua. Sitä eksäni ei tehnyt koskaan.

Kun tuntee toista ihmistä, näkee jos hän pettää. Jos vain haluaa avata silmänsä. Toki aina on loistavia valehtelijoita mutta heidätkin saa nalkkiin jos vain haluaa. 

Vierailija
44/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotin edellisessä suhteessa ja luotan nykyisessäkin. Itse en pysynyt edellisessä uskollisena. Reissutyöläinen ottaa riskin jättäessään puolison pitkiksi ajoiksi yksin. 

Vierailija
45/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotin edellisessä suhteessa ja luotan nykyisessäkin. Itse en pysynyt edellisessä uskollisena. Reissutyöläinen ottaa riskin jättäessään puolison pitkiksi ajoiksi yksin. 

Niin, se on jännä ettei ikinä ajatella asiaa näin päin. 

Vierailija
46/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...

Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.

Joo-o. Ja esimerkiksi Kiinassa iltareissuille on ihan yritysten puolesta ohjelmaa, johon opas jakelee vieraille kondomipaketit mukaan. Voimaantunut suomalainen vaimo ei voi edes käsittää kuinka raskaan sarjan kynnysmatto todellisuudessa on vuosikymmeniä kestäneessä avioliitossaan. Se tietää joka näkee/kuulee. 

Ja voimaantuneet suomalaiset miehet kuvittelevat, ettei vaimot voi pettää ihan oman kodin rauhassa miesten ollessa työreissuilla ;)

Vierailija
47/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä on vaihtoehto? Estää miestä tekemästä töitään? Ottaa avioero varmuuden vuoksi?

Pysyä sinkkuna ja antaa miesten elää polygamista apinaelämäänsä niin hyvin kuin osaavat sekaantumatta heihin tai muihin eläimiin itse ollenkaan.

Vierailija
48/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

No ei tarvita työmatkaa mut monikaan ei normiarkena petä vaan työmatkoilla kun ei jää kiinni. Baariin iltaa istumaan ja sieltä naikkosen luo tai nainen huoneeseen mukaan. Edes huonekaveri ei sitä estä.

Tämä. Vähän huvittaakin tuo, että pettää voi missä tahansa. Voi toki, mutta paskassa ihmisyydessä tilaisuus tekee varkaan. Etenkin ulkomailla ja reissuhommissa nämä tilaisuudet ovat moninaisia. Ja syyt myös. Esimerkkinä olen kuullut mm halusin kokea tytön - tämä Aasiassa. 

Hyi vttu. Mutta joo, jatkakaa.

Alkaa kuulostaa Epstein-tasoiselta menolta.

Vierailija
49/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris oli toisenlainen

Doris oli reissunainen

Vierailija
50/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimaantuneet suomalaiset miehet kuvittelevat, ettei vaimot voi pettää ihan oman kodin rauhassa miesten ollessa työreissuilla ;)

Tämähän se, sanonta kuuluu että seilorilla on portto joka satamassa ja portolla seilori joka laivassa.

Vierailija
51/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...

Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.

Joo-o. Ja esimerkiksi Kiinassa iltareissuille on ihan yritysten puolesta ohjelmaa, johon opas jakelee vieraille kondomipaketit mukaan. Voimaantunut suomalainen vaimo ei voi edes käsittää kuinka raskaan sarjan kynnysmatto todellisuudessa on vuosikymmeniä kestäneessä avioliitossaan. Se tietää joka näkee/kuulee. 

Miten se laulu menikään...

Faija pääsee Kakolasta
Mutsi venaa uutta lasta
Viimeks faija nähtiin vuosi sitten

Vierailija
52/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta toimenpiteitä muutakuin että itse en ainakaan luota mieheeni. Mut niinhän se on ettei toista voi sitoa. Kamalaa vaan et miehet pettää, myös ne jotka onnellisessa parisuhteessa.

Aika jännää, että ystäväpiiristämme viime vuosina eronneista 4/5 eroista johtui naisesta, ts. nainen petti/löysi uuden.

Vierailija
53/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Olin joskus sihteerinä yrityksessä ja varailin näille työmatkalaisille majoitukset yms. huvitukset reissuille. Miehet kehuskelivat sekä ennen että jälkeen näillä reissuillansa tapahtuneita juttuja. Olivat kuin innostuneita pikkupoikia, kun pääsivät hetkeksi kotoa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän