Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko reissutöitä tekevään mieheesi?

Vierailija
11.02.2026 |

Itse en luottaisi. Taas näki mihin parisuhteessa olevat miehet jopa rakastuneet on valmiita työreissuillaan en kyllä luottaisi vaikka kuinka rakkautta vannoisi. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti en luota miehiin.

Minä en luota ihmisiin ylipäätään. Hädin tuskin itseeni.

Vierailija
22/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mitä reissuillansa tekee. Jos pettää, niin toivottavasti käyttää kumia. Kunhan saa hyvät päivärahat ja liksa on kohdillaan, niin se on tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vannojat kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
24/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan töissä firmassa, missä välillä tuli myyntireiskojen kanssa matkusteltua. Ihan jokainen heistä petti myyntimatkoilla vaimojaan. Yrittivät vongata myös sinkku minua, mutta en suostunut paskomaan omaan pesään niin sanotusti. Osalla oli vakiopano paikkakunnalla ja osa kävi ihan huorissa.

Vierailija
25/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa olla matkatöissä...ympäri Suomen ja välillä ulkomaillakin ..jää mukavia muistoja..t.matkahommissa oleva naimisissa oleva M45..

Ei sulle jää kuin tyhjiä pulloja. Lopeta pisteiden oksentelu, ei kukaan normaali peruskoulun käynyt lätki useita pisteitä peräkkäin joka virkkeeseen.

Pisteitä viljelevät kouluttamattomat ja muuten matalajärkiset vanhukset, esim. yksi tuntemani Aila, jolla on alkava Alzheimer.

Vierailija
26/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan töissä firmassa, missä välillä tuli myyntireiskojen kanssa matkusteltua. Ihan jokainen heistä petti myyntimatkoilla vaimojaan. Yrittivät vongata myös sinkku minua, mutta en suostunut paskomaan omaan pesään niin sanotusti. Osalla oli vakiopano paikkakunnalla ja osa kävi ihan huorissa.

Taitaa suurin osa mennä ihan vaan baariin ja nappaa sieltä naisen mukaan jos saa. Erityisen pettynyt olen siihen et rakkauttaan vannovatkin miehet pettää. Ne kaikkein luotettavimman oloiset.

Vierailija
27/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ihan sama mitä reissuillansa tekee. Jos pettää, niin toivottavasti käyttää kumia. Kunhan saa hyvät päivärahat ja liksa on kohdillaan, niin se on tärkeintä.

No toi on ainoa oikea asenne

Vierailija
28/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Tämän ketjun tarkoitus on lietsoa sukupuolisotaa ja siihen osallistuvat ovat ääliöitä.

Parisuhde perustuu luottamukseen. Sen rikkominen voi johtaa parisuhteen tuhoutumiseen. 

Aikuinen vastaa tekemisistään ja yrittää pitää suhteensa kunnossa tai eroaa siitä. Välissä ei roikuta. Tarinat miesten pillunmetsästyksestä on naurettavia kun vertaa siihen (ikävään?) todellisuuteen, jossa yksikään mies ei ikinä saa sitä läheskään tarpeeksi.

Vierailija
29/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse matkustellut miespuolisten kollegoiden kanssa ja ei ole ollut mitään typerää käytöstä. Jos mies pettää, niin se tekee sen vaikka kauppareissulla, ei siihen erikseen työmatkaa tarvita

N49

Vierailija
30/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Tämän ketjun tarkoitus on lietsoa sukupuolisotaa ja siihen osallistuvat ovat ääliöitä.

Parisuhde perustuu luottamukseen. Sen rikkominen voi johtaa parisuhteen tuhoutumiseen. 

Aikuinen vastaa tekemisistään ja yrittää pitää suhteensa kunnossa tai eroaa siitä. Välissä ei roikuta. Tarinat miesten pillunmetsästyksestä on naurettavia kun vertaa siihen (ikävään?) todellisuuteen, jossa yksikään mies ei ikinä saa sitä läheskään tarpeeksi.

No uskon että naisetkin pettää muttei työmatkoilla naiset mene yötä vasten baariin vaan menevät ajoissa nukkumaan, toisin kuin ihan fyysistä työtä tekevät miehet jaksaa aamuyöhön asti olla baarissa/niin kauan et joku lähtee mukaan.

Vierailija
31/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä kun olin luottamuksen arvoinen.  Selvisi puolison etelänmatkojen tapahtumat.  Tuskin raskaustestiä tarvitsee tehdä jos vaan maisemia ja nähtävyyksiä katsellut.

Vierailija
32/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti en luota miehiin.

Minä en luota ihmisiin ylipäätään. Hädin tuskin itseeni.

Sepä onkin syy sinkkuuteesi.

Parisuhde ei synny ilman luottamusta, eikä se pysy koossa ilman sitä. Eräiden kontrollifriikkien yritys kontrolloida jopa koko naissukupuolta tai (kuten tässä ketjussa) koko miessukupuolta on tuomittu tuhoon.

Yksilöt tekevät ratkaisunsa (hyvät ja huonot) ihan itse eikä siihen tarvitse sotkea sukupuolta. Jokainen pettää jos tilaisuus tulee, mutta ei se elämän tärkein asia suinkaan ole, kuten ei seksi ylipäätäänkään. Monissa suhteissa on sovittu tietyistä vapauksista, eikä yritetä köyttää toista lämpöpatteriin kiinni.

Vierailija
33/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisin paitsi jos miehesi on myyntimies. Kiertäviin myyjiin nyt ei kannata hirveästi uskoa muutenkaan, melkoisia niljakkeita iso osa.

Mutta jos se sun mies on perus duunari niin voit nukkua yösi melko rauhassa. Joudun työssäni heidän kansaa viettämään paljon aikaa ja ne on kyllä kaikki ilahduttavan perhekeskeisiä ja puhuvat paljon perheistään.

Nekin joilla kotona on se hysteerinen kyttääjä, ennemmin eroavat kun pettävät.

N39

Vierailija
34/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en reissutyötä tekevänä luottaisi naaraaseen joka jää yksin kotiin. Siellä on varmasti jono Afgaaneja, jopa oven ulkopuolella.

Vierailija
35/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse matkustellut miespuolisten kollegoiden kanssa ja ei ole ollut mitään typerää käytöstä. Jos mies pettää, niin se tekee sen vaikka kauppareissulla, ei siihen erikseen työmatkaa tarvita

N49

No ei tarvita työmatkaa mut monikaan ei normiarkena petä vaan työmatkoilla kun ei jää kiinni. Baariin iltaa istumaan ja sieltä naikkosen luo tai nainen huoneeseen mukaan. Edes huonekaveri ei sitä estä.

Vierailija
36/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä jotka eivät luota kumppaniin niin ovat itse ensimmäisenä pettämässä. Olen tavannut useita

Vierailija
37/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettämiseen reissutyötä tarvita. 

Meidän työpaikalla naimisissa olevalla miehellä ja sinkku naisella oli pitkä suhde. Lähtivät aina vähän aiemmin töistä ja istuivat parkkihallissa autossa tekemässä mitä tekivätkään. Siitä sitten kotiin ajoissa.

Nainen kertoi että joskus tapasivat esim metsässä kun mies lähti ulkoiluttamaan perheen koiraa. Tämän päälle sitten tietysti pikkujoulut ja muut työpaikan tapahtumat.

Vierailija
38/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

No ei tarvita työmatkaa mut monikaan ei normiarkena petä vaan työmatkoilla kun ei jää kiinni. Baariin iltaa istumaan ja sieltä naikkosen luo tai nainen huoneeseen mukaan. Edes huonekaveri ei sitä estä.

Tämä. Vähän huvittaakin tuo, että pettää voi missä tahansa. Voi toki, mutta paskassa ihmisyydessä tilaisuus tekee varkaan. Etenkin ulkomailla ja reissuhommissa nämä tilaisuudet ovat moninaisia. Ja syyt myös. Esimerkkinä olen kuullut mm halusin kokea tytön - tämä Aasiassa. 

Hyi vttu. Mutta joo, jatkakaa.

Vierailija
39/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina Ap

Vierailija
40/53 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottaisin paitsi jos miehesi on myyntimies. Kiertäviin myyjiin nyt ei kannata hirveästi uskoa muutenkaan, melkoisia niljakkeita iso osa.

Mutta jos se sun mies on perus duunari niin voit nukkua yösi melko rauhassa. Joudun työssäni heidän kansaa viettämään paljon aikaa ja ne on kyllä kaikki ilahduttavan perhekeskeisiä ja puhuvat paljon perheistään.

Nekin joilla kotona on se hysteerinen kyttääjä, ennemmin eroavat kun pettävät.

N39

No ihan nää perusduunariy nimenomaan pettää. Kun sä olet mennyt nukkumaan niin miehet vasta lähtee baariin. En tajua miten jaksvat fyysistä työtä tehdä muutaman tunnin yöunilla. Vielä alko kuuluu kuvioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä