Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko reissutöitä tekevään mieheesi?

Vierailija
11.02.2026 |

Itse en luottaisi. Taas näki mihin parisuhteessa olevat miehet jopa rakastuneet on valmiita työreissuillaan en kyllä luottaisi vaikka kuinka rakkautta vannoisi. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä on vaihtoehto? Estää miestä tekemästä töitään? Ottaa avioero varmuuden vuoksi?

Vierailija
2/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan. Siihenhän tää homma (parisuhde) aika pitkälti perustuu, vai? On reissutyötä ja omia vapaa-ajan reissuja, luottamus horjumaton puolin ja toisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa olla matkatöissä...ympäri Suomen ja välillä ulkomaillakin ..jää mukavia muistoja..t.matkahommissa oleva naimisissa oleva M45..

Vierailija
4/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kehenkään sataprosenttisesti ja sokeasti, mutta luotan mieheeni ihan normaalisti kuten aviopuolisoon kuuluukin luottaa. Pettäähän voi missä vain, jos on siihen taipuvainen. Tietämäni pettäjät eivät ole reissutyöläisiä yksikään, siihen vaaditaan impulsiivinen ja jännitystä hakeva luonne. Tai sitten vain rakastutaan toiseen.

Vierailija
5/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai luotan. En näe mitään syytä olla parisuhteessa ellen luottaisi. 

Vierailija
6/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luottaisin yhteenkään mieheen, saati miksi ottaisin sellaisen riesakseni?

Ap:n illuusio rekkapenojen pillun saannista on vahvassa ristiriidassa sen kanssa, että hän itse ei ole siinä onnistunut koskaan.

Vierailija
7/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itsekin olen matkatyötä tehnyt pitkään, niin en ensimmäisenä usko, että naisen kanssa pettää reissupettäjä, vaan kaappihomouteen enemmän. Suurin osa kanssamatkustajista kun on miehiä ja osa duunarireissulaisista nukkuu työkaverinsa kanssa samassa huoneessa.

Vierailija
8/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta toimenpiteitä muutakuin että itse en ainakaan luota mieheeni. Mut niinhän se on ettei toista voi sitoa. Kamalaa vaan et miehet pettää, myös ne jotka onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
9/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...

Vierailija
10/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet aio kumppaniasi kahlita kellariinne, niin hänellä pakostakin tulee olemaan kontakteja muihin ihmisiin. Jokin noista kontakteista voi johtaa seksiin, ihastumiseen, rakastumiseen. Se ei kyse työtä, harrastuksia tai osapuolten sukupuolia.

Vierailija
11/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itsekin olen matkatyötä tehnyt pitkään, niin en ensimmäisenä usko, että naisen kanssa pettää reissupettäjä, vaan kaappihomouteen enemmän. Suurin osa kanssamatkustajista kun on miehiä ja osa duunarireissulaisista nukkuu työkaverinsa kanssa samassa huoneessa.

Miehissä ja naisissa se eto et miehet lähtee työmatkoilla baariin, naiset taas ei. Ja baarista usein joku nainen lähtee mukaan. Jopa työkaverillekin. Tiedän tapauksia et jos naisen luo ei ole päästy niin hotellihuoneeseen kaverukset ottaneet naiset.

Vierailija
12/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele, tosin jokainenhan valitsee itse. Hyvin pitkään ja läheltä seuranneena esimerkiksi Aasian reissumiehiä/myyntitykkejä - nämä ovat sieluttomia ammattivalehtelijoita. Jäätävää menoa. 

Vierailija
13/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis ole koskaan kuullut ihan samassa kaupungissa työpaikalla tapahtuvasta pettämistä...

Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.

Vierailija
14/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele, tosin jokainenhan valitsee itse. Hyvin pitkään ja läheltä seuranneena esimerkiksi Aasian reissumiehiä/myyntitykkejä - nämä ovat sieluttomia ammattivalehtelijoita. Jäätävää menoa. 

Myös ihan nää suomessa keikkailevat

Vierailija
15/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuotakin tapahtuu mut reissuhommissa helppoa. Illalla baarin ja sieltä nainen mukaan eikä oma vaimo/tyttöystävä saa ikinä tietää. Ei voi jäädä kiinni.

Joo-o. Ja esimerkiksi Kiinassa iltareissuille on ihan yritysten puolesta ohjelmaa, johon opas jakelee vieraille kondomipaketit mukaan. Voimaantunut suomalainen vaimo ei voi edes käsittää kuinka raskaan sarjan kynnysmatto todellisuudessa on vuosikymmeniä kestäneessä avioliitossaan. Se tietää joka näkee/kuulee. 

Vierailija
16/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Maakunnissa sattuu ja tapahtuu kun huoramarkot työskenetelevät.

Vierailija
17/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en luota miehiin.

Vierailija
18/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Maakunnissa sattuu ja tapahtuu kun huoramarkot työskenetelevät.

No joo Markon nyt kaikki tietää mut voin sanoa et ihan muutkin.

Vierailija
19/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luotan mieheeni ihan normaalisti kuten aviopuolisoon kuuluukin luottaa. Pettäähän voi missä vain, jos on siihen taipuvainen. https://www-vervecard.com

Vierailija
20/45 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta luotan mieheeni ihan normaalisti kuten aviopuolisoon kuuluukin luottaa. Pettäähän voi missä vain, jos on siihen taipuvainen. https://www-vervecard.com

Ihana ajatuskuvio että puolisoon kuuluu luottaa. Ihminen on ihan ihmisyyttään erittäin epäluotettava olento. Mutta luota toki. Reissutöihin hakeudutaan ihan syystä - etenkin ulkomaille. Joko tiedostaen tai toedostamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä