Tiedän erään miehen, joka istuu vessanpöntöllä pissatakseen
Minusta kunnon mies kykenee olemaan mies myös pissatessa. Hän seisoo. Oletko sinä Mies?
N23
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin miehet oppivat.
Törkeää kuunneltavaa on kusen lorotus voimalla metrin korkeudelta äänekkäästi.
Just muuten kuulin yläkerran munakkaan kusemisen.
Jotain tyyliä ja hyviä tapoja, pliis.
Näin, keskellä yötä tuommoinen lorotus kerrostalossa on tosi ääliön käytöstä. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään asiaa, ei tarvitse kirjoittaa tänne mitään.
Sanoo tämän mukamas asian kirjoittaja. Ja onhan ap asiaansa kirjoittanut vaikka siitä et tykkääkkään. Se on apn näkemys asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan olla pieni pili, että onnistuu.
Niinpä. Olen itse tykönäni kummastellut juuri tätä aina kun tulee väittelyitä tästä asiasta. Sehän on tosiaan aika vaikea saada mahtumaan kun istuu. Ei ole kivaa jos hankautuu pöntön seinää vasten, ties mitä pöpöjä tarttuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos paskalla istuessa rupeaa kusettamaan, en kyllä nouse seisomaan vaan laskettelen siinä samalla istuessani.
Tämä sallittakoon poikkeustilanteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sinun sitä toimitusta tarvi katsella
Hölmö, KUULEN kyllä, kun on Mies.
AP
Eli homma hoidetaan sinusta väärin, jos ei kuulu lorotusta? Entä jos kusee pöntön reunaa pitkin, eihän siitäkään juuri ääntä tule?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Olen itse tykönäni kummastellut juuri tätä aina kun tulee väittelyitä tästä asiasta. Sehän on tosiaan aika vaikea saada mahtumaan kun istuu. Ei ole kivaa jos hankautuu pöntön seinää vasten, ties mitä pöpöjä tarttuu.
Istutko sä paskalla muna sylissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein hahmota mitä ajat takaa. Tietyssä mielessähän se on aina sylissä kun se on ihmisessä kiinni. Jospa vähän tarkentaisit.
Vierailija kirjoitti:
Huara vinkuu.Pidä pääsi kiinni.
Juokse inceli uuniin 🔥🏃💨💨💨
Lorottelen aina pönttöön istualtani. Se, että kus-i-sin sinne seisaaltani, ei oikein sovi veskiin, jonka ty on sisustanut viimeisen päälle hienoksi. 😄
M27
ihan yleistä hyvä niin.
siistiä, ei roiskeita ja pideenkäyttö onnistuu . järkisyyt. minnekään ei sotkua,
Jokaisen miehen on syytä opetella virtsaamaan istualtaan. Muuten on vanhana vaikeuksissa, kun jalat eivät enää kanna, eikä jaksa seistä virtsatessa. Ei myöskään osaa virtsata istualtaan, kun ei ole siihen aiemmin totuttautunut. Vaippoja joutuu käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen miehen on syytä opetella virtsaamaan istualtaan. Muuten on vanhana vaikeuksissa, kun jalat eivät enää kanna, eikä jaksa seistä virtsatessa. Ei myöskään osaa virtsata istualtaan, kun ei ole siihen aiemmin totuttautunut. Vaippoja joutuu käyttämään.
Eiköhän sen sitten opi jos semmoiseksi menee ettei jaksa seistä. Siihen asti miesten tavalla.
Minkälainen mies seisoo pissatessaan? Pikkupojat. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huara vinkuu.Pidä pääsi kiinni.
Juokse inceli uuniin 🔥🏃💨💨💨
keskustelkaa kuin aikuiset. näkee teistä, että koulutus, sivistys tai viisaus saati älykkyys ei nappaa.
lääketieteellisest on suositus miesten tehdä istuen. ja käytännön seikat, pideepesu, ei roiskeita kehikoihin,lattialle tippoja jne. eikö tämä viehätä naisia--- siisteys
Istualtaan virtsaan aina. Sen verta pieni muna että seisaaltaan kuseminen on sotkuista. Mutta kusisin kyllä istualtaan vaikka olisi isompikin muna. Kyllä se muna sinne paskantaessakin mahtuu niin miksei kusihädän koittaessa. On tuo seisaltaan kuseminen vähän työnväenluokkaista. Karmean kuuloinen lorutuksen ääni ja kusta roiskuu ja tippuu minnelie. Tulee mieleen tupakinhajuiset läskit jotka piereskelevät seisaaltaan kusten.
Itse olen sivistynyt ja raitis urheilullinen mies. En mikään läski, juoppo, röökaava luuseri. Vaikka minulla onkin pieni muna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein hahmota mitä ajat takaa. Tietyssä mielessähän se on aina sylissä kun se on ihmisessä kiinni. Jospa vähän tarkentaisit.
Eri: Niin hää varmaan tarkoittaa onko penis siinä kehikolla lepäämässä-huilimassa vai sykyssa reisien välissä eli jalat tiukasti yhdessä, voi silitellä samalla sitä. Voi naukaista.
Mitä tulee istumavirtsaan, se enemmän kuin ok, ei roiskeita, ei tippoja lattialle jne. sekä pideepesu onnistuu. Joka virtsan jälkeen ei vaadi pidetä, mutta aina välillä. Illalla ja aamulla ne isot suihkut pesut.
Tämä missä muuten peenis sijaitsee silloin kun mies ulostaa on kytköksissä elimen kokonnkin, pinei kiva pysyy siinä häpykummulla pystyssä, isomman asettelu viittaan edeltäävään lausumaan. Poikkeuksellinen iso ei varmaankaan ole siellä pytyssä- siis ulostamisen aikaan- likantuu ja kosketuspintaa seinämiin.
Mutta virtsatkaa istuen. Rakkokin tyhjentyy paremmin ja se tukee terveyttänne hyvät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Istualtaan virtsaan aina. Sen verta pieni muna että seisaaltaan kuseminen on sotkuista. Mutta kusisin kyllä istualtaan vaikka olisi isompikin muna. Kyllä se muna sinne paskantaessakin mahtuu niin miksei kusihädän koittaessa. On tuo seisaltaan kuseminen vähän työnväenluokkaista. Karmean kuuloinen lorutuksen ääni ja kusta roiskuu ja tippuu minnelie. Tulee mieleen tupakinhajuiset läskit jotka piereskelevät seisaaltaan kusten.
Itse olen sivistynyt ja raitis urheilullinen mies. En mikään läski, juoppo, röökaava luuseri. Vaikka minulla onkin pieni muna.
Ihana mies olet kaikkinensa!
Olisin ikionnellinen kummastakin vaihtoehdosta. Terv. Vaipoissa makaava.
Tiedän 2 naista jotka istuvat wc pöntöllä kaikki vaatteet päällä. Näkyy kaikille mtv:n mainos spiikissä. Tekeekö ne tarpeensa housujen läpi vai mitä? Itse lasken aina kaikki housut alas ennen kun istun pöntölle.