Tiedän erään miehen, joka istuu vessanpöntöllä pissatakseen
Minusta kunnon mies kykenee olemaan mies myös pissatessa. Hän seisoo. Oletko sinä Mies?
N23
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä tosi muija ja paskanna seisoiltaan. Hieman toista jalkaa nostat ja töräytät paskan lattialle sen siitä survot lattiakaivoon.
Eeeei kun se jätetään sinne ja joku siivoo
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan olla pieni pili, että onnistuu.
Miten niin? Mulla ainakin osuu koko ajan pöntön reunaan. Joskus jopa sinne veteen asti. Aikas kylmää...
Vierailija kirjoitti:
Homofiili tekee näin
Heikoissa kantimissa on pojusen miehuus jos se on kiinni siitä, että roiskii kusta päälleen ja ympäri vessaa ja haistelee sitä.
Jos paskalla istuessa rupeaa kusettamaan, en kyllä nouse seisomaan vaan laskettelen siinä samalla istuessani.
Hyvä hyvä, se mies on ymmärtänyt suojella eturauhastaan.
Onko jo kauankin istunut ? Pitääkö vessaa varattuna ?
Vierailija kirjoitti:
Rakko tyhjenee paremmin istuen. Miesten kantsii opetella ennenkuin tulee virtsaumpi ja kuolemaan johtava munuaisvaurio.
Urologi
Se on toisinpäin. Seisten tyhjenee paremmin. Kakalle kun käy niin melkein heti pitää virtsata seisten, koska rakko ei tyhjenyt kunnolla istualtaan.
Ettei tuo ruoja vaan sontisi samalla...:(
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Meinaat että sun 50cm hevosenmulkku ui siellä pytyn pohjalla vedessä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään asiaa, ei tarvitse kirjoittaa tänne mitään.
Täähän on tärkee aihe. Mikä on miehekästä ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homofiili tekee näin
Heikoissa kantimissa on pojusen miehuus jos se on kiinni siitä, että roiskii kusta päälleen ja ympäri vessaa ja haistelee sitä.
Sille tulee miehekäs olo siitä kun housunpunteista leijailee vanhan kusen kitkerä käry 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sinun sitä toimitusta tarvi katsella
Hölmö, KUULEN kyllä, kun on Mies.
AP
Tuskin olet mies, vaan alikehittynyt gerbiili.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni tekee tätä usein ja olen todella onnellinen. Ei koskaan pissatippoja lattialla.
Muistat sitten kanssa hoitaa häntä kun tuosta seuraavat terveydelliset vaivat iskevät.
Yleisissä vessoissa sen näkee hyvin miten osutaan pönttöön. Läskimahan omaavat kusee aina lattialle ja omiin housuihin
Yksityisissä vessoissa kuseksin istualteen. Yleisissä vessoissa seisten. Yleisissä vessoissa se on se ja sama vaikka vähän roiskuiskin sinne tänne. Kyllä sen joku siivooja aina siivoaa.
Vessanpöntöllä istuvat miehet, pzzt. Kyllä mä tiedän. Mä tiedän sen, et haluutte käyttää naisten rintaliivejä.
AP
Meneehän se helpommin ohi ja roiskuu jos ei istu ja istumapaikka on aina arvokkaampikin kuin seisomapaikka. Niitä oli kiekkomatseissakin erikseen. Im getting my moneys worth.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Meinaat että sun 50cm hevosenmulkku ui siellä pytyn pohjalla vedessä, vai?
Miksi täytyy puhua noin rumasti?
Mäkin kuulen kun yläkerran hra Kusiainen lorottaa. Tainnut kuitenkin eturauhanen kasvaa kun nykyään kuuluu heikommin.