Humiseva harju on ehkä puuduttavimpia romaaneja mitä on
Mutta kai sellainen sentimentaalinen paska yhä uppoaa teihin naisiin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jakaa Puuduttavuuspalkinnin Ylpeyden ja ennakkoluulon kanssa.
Tolstoi: hold my beer
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tuo elokuva kovasti, varmaan just mulle hyvä leffa.
Ok, mummo.
Mitä joku ylilaudan pentu tekee lässyttämässä täällä ja vielä jostain kirjoista joita ei ole tasan tarkkaan lukenut. Eihän teidän sukupolvenne osaa enää edes kunnolla lukea. Joku mangapaska varmaan uppoaa paremmin näihin nyyhkijöihin.
Huhhuh, tultiin juuri katsomassa tämä uusi leffaversio Humisevasta harjusta. Olipa rujo ja ruma elokuva. Ja ei millään tavalla ystävänpäivä-fiiliksiin johdattava. Päinvastoin, tuli äklö olo ja ehkä hieman vihainen että tuli tällainen tekele nähtyä. Traileredien perusteella piti olla luvassa suurta intohimoa ja rakkautta, mutta sitä tarjottiin todella ällöttävällä tavalla. En oikein ymmärrä että mikä elokuvan pointti oikeastaan oli...
Humiseva harju ei todellakaan ole mikään keveä, kiva kirja. Äärimmäisen väkivaltainen ja synkkä. Melkein kaikki hahmot lopulta kuolee. Kiehtova kertomus koston kierteestä ja toksisesta suhteesta. Kuitenkin myös aikakautensa tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luet jos ei kiinnosta naisten hömppä
Olen sen lukenut yleissivistyksen vuoksi joskus 18-vuotiaana.
Ap
Mäkin luin lukiossa. Nyt nelikymppisenä uudelleen ja se oli paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Humiseva harju ei todellakaan ole mikään keveä, kiva kirja. Äärimmäisen väkivaltainen ja synkkä. Melkein kaikki hahmot lopulta kuolee. Kiehtova kertomus koston kierteestä ja toksisesta suhteesta. Kuitenkin myös aikakautensa tuote.
Toksinen on hieman väärä tapa kuvata sitä suhdetta. Äärimmäisen tuskainen olisi parempi ilmaus.
Luin lapsena, en muista paljoa, oliko siinä joku Elfride tms vai sekoitanko johonkin toiseen.
Joku ääliö aloittajana ja sitten käy alapeukuttamassa kaikkia jotka aiheesta pitivät, katsovat itse varmaan Moottorisahamurhaajaa.