Aivan mahtava tulos mäkihypyssä. Suomalainen peräti sijalla 14.
Juuri päättyi mäkihyppy. Selostajat kehuivat suomalaisia, joiden sijoitukset 14, 24 ja 25.
Nyt juodaan kahvit!
Kommentit (21)
Eilen juhlittiin hiihdon huippusijoitusta, 11. sija.
Selostajat aiva pihalla. Normaalisijoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit motkottaa, jos olet itse sijoittunut olympialaisissa paremmin.
Ei se ole yksilöiden vika. Mutta jos ekaa kertaa olympiahistoriassa ei saada mitallia talvikisoista niin jostain se kertoo. Yhteiskunnassamme on joku systemaattinen vika. Kesäolympialaisistakaan ei tullut mitalin mitallia mikä on myös hyvin harvinaista joskaan ei ennenkuulumatonta.
Ei oo paljon Suomi mitaleilla juhlinut viime vuosina mäkihypyssä. Suunta sinänsä on ihan hyvä, jos 20:n paremmalla puolella jo joku on. Mitä tuossa vähän aikaa vilkuilin, niin joku suomalainen ainakin näytti ihan yläkoululaiselta, joten toivoa on, että iän myötä vielä sijoituksetkin paranee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole yksilöiden vika. Mutta jos ekaa kertaa olympiahistoriassa ei saada mitallia talvikisoista niin jostain se kertoo. Yhteiskunnassamme on joku systemaattinen vika. Kesäolympialaisistakaan ei tullut mitalin mitallia mikä on myös hyvin harvinaista joskaan ei ennenkuulumatonta.
Itse asiassa oli ennen kuulumatonta, sillä Pariisissa Suomi jäi ensimmäistä kertaa ilman mitalia olympiahistoriassamme, vaikkei parissa edellisissäkään kisoissa päästy pahemmin mitalikahveja keittelemään. Talvikisoissa vain kuusi maata on saanut mitalin joka kerta, saa nähdä tippuuko näitten maitten määrä viiteen.
Laita lista missä asioissa itse olet hyvä.
Huonomminkin mennyt viimevuosina. Jopa alle 30. sijalle teki tiukkaa joissain arvokisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Laita lista missä asioissa itse olet hyvä.
Mitä sillä tiedolla teet?
Veikkauksessa oli vetona montako mitalia Suomelle? Veikkasin seuraavasti: 0+0+0
Laskettelu sija 9.
Te ette tajua, että on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksessa oli vetona montako mitalia Suomelle? Veikkasin seuraavasti: 0+0+0
Olet varma voittaja. Muttet ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Laskettelu sija 9.
Te ette tajua, että on hyvä!
Se on hyvä, koska taso ja kova .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalia, jumalauta, mitalia! Yhdellä ällällä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kukaan muu motkottanut kuin sinä.
Täällä taas Suomen todelliset huippu-urheilijat kokoontuu. Miksi ette ole itse kisaamassa vaan sekoilette täällä? Tai miksi ette ole valmennustiimissä mukana näyttämässä ja kertomassa miten hommat hoidetaan kun kerta selvästikin osaatte asiat paremmin kuin Suomen olympiaedustajat?
Yllätyin kuin huomasin ettei Suomella ole yhtään mitallia. Yleensä Suomi saa edes jotain mitalleja talvikisoissa. Mutta tämä kertoo vain tämän maan tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalia, jumalauta, mitalia! Yhdellä ällällä.
Metalli, mitalli. Siihen kuuluu alunperinkin kaksi ällää. Mutta sinunkaltaiset kielipaviaanit ovat särkeneet suomen kielen.