Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia sandaaleita hankitte n. 3 vuotiaille kesäksi?

30.04.2007 |

Ajattelin itse hankkia 2v 7kk tytölle ulkoiluun sellaiset, jotka ovat jalalle paremmat, eli todennäköisesti Tepsut. Sitten paremmiksi jotkut halvemmat, tyttömäisemmät kevyemmät sandaalit. Olisi mielenkiintoista tietää, millaisia sandaaleita muiden lapsilta löytyy. Lähinnä kiinnostaa, paljonko ostetaan tämän ikäiselle jalkaa tukevia sandaaleita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pidettiin mm. Kavatin ihan kunnon sandaaleja sekä Timberlandin tarrasandaaleja.

Nyt ensi kesälle (ikää silloin 3 v. 8 kk) mennään samalla yhdistelmällä. Molemmat sandaalit ovat olleet hyviä ostoksia ja käyttöä on löytynyt myös.

Vierailija
2/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Kavatit taidan netistä tilata ellen jostain kaupasta jaksa lähteä hakemaan. Juhliin on paritkin kirpputorilta ostetut juhlakengät varalla.

Tänään kerhossa huomioin että meidän 3-vuotiaalla oli ainoana nahkaiset kävelykengät, kaikilla muilla oli lenkkarit. Liekö sitten etteivät edes osta muita kenkiä kuin lenkkarit ja sandaalit. Meillä lenkkarit ovat vielä ostamatta, mutta kaipa ne pihaleikkeihin tytölle vielä hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin kiinnostaa tämä keskustelu, koska kunnon sandaaleja en meinaa löytää. Tarkoitatteko Kavatin kunnon sandaaleilla sellaisia, joissa varvastilakin suljettu ja on vain pieniä aukkoja siinä edessä? Ovatko ne riittävät hengittävät helteillä? Itse olen etsinyt 2,8 vuotiaalleni sellaisia, jossa varvastila olisi auki, mutta kantaosa olisi suljettu. Olisiko siis parempi ostaa sellaiset, jossa varpaatkin piilossa? Ajattelin niitä tukalaksi...

Vierailija
4/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut useampana kesänä ja tänäkin vuonna tilasin Kavatilta sellaiset kärjestä suljetut mallit. Meillä ne on toimineet hyvin, kun ei ole sitten hiekkaleikeissäkään kengät täynnä hiekkaa. Eikä ole liian kuumat. Käyttäjät siis 3v poika ja 5v tyttö.

Sisäkäytössä on ollut mm. Ecco, Tepsut ja Davis -sandaaleita, joissa kärki auki.

Vierailija
5/6 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoisesti yrittänyt etsiä pian 3v. täyttävälle, kohtalaisen pienikokoiselle tytölle kunnollisia kenkiä. Koko on n. 25. Tuntuu, että sen kokoisia ei löydy mistään. Ensiaskelkengät loppuu kokooon 25 ja ovat kyllä mun mielestä liian vauvamaisia kolmevuotiaalle. Isompien lasten koot alkaa n. 27.sta ja ovat sitten taas liian kevyitä. Tai ehkä täällä meidän kaupoissa on vain surkea valikoima.

Vierailija
6/6 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojilla oli viime kesänä toisella Tepsut-ensiaskelsandaalit ja isompijalkaisella Footin sporttisandaalit. Tänä vuonna 4v ja molemmilla Footin soprttisandaalit.

Muuten toinen sai vielä nytkin Tepsut-kävelykengät kokoa 26 ja toinen Eccot. Lenkkareita käytän vain hiekkalaikeissa ja " lenkeillä" .