Miksi nykyään näkee naisilla niin harvoin permanentteja?🤔
Kaunis kiharapilvi on naisellinen ja näyttävä. Moni, jolla on ohuet hiukset saa permanentilla kaivattua kuohkeutta hiuksiin. Moni nainen vetoaa, että on leikattava lyhyet hiukset, kun tukka on niin ohut. Mutta silloin oikea ratkaisu onkin permanentti, eikä hiusten leikkuu. Kannattaa seuraavalla kampaamoreissulla ottaa asia puheeksi. Asiantuntija osaa kyllä valita ja tehdä juuri sinuun hiuksiisi sopivan permanentin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä näkee 😌
20v miehillä keke rosberg lookki! Permanetti ja kalapuikkoviikse. Vanhentaa 15 vuotta mutta kai nuore naiset tykkää?
Ap on varmaan iäkkäämpi mies, joka kaipaa entisajan naisia, tyyliin Kikka ja Armi Aavikko.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihan tarpeeksi permanentteja kasarilla ja ysärillä.
Jep, niinhän sitä sanotaan että kun joku asia tulee muotiin uudestaan elämän aikana, niin toisella kerralla siihen on jo liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eilen olin porukoilla, ja 4-vuotias veljenpoikanikin oli siellä. Avasin edellisenä iltana tekemäni letit, ja poika totes, että "näyttää naisen hiuksilta" 😅
Ai kauhee, luulikohan se aiemmin että olet mies 😄
Ei sentään "mikäs mä sitte oon?" "Sinä oot huvipuistohullu" "mutta oonko mä miäs, jos nämä vaa näyttää naisen hiuksilta?" "eiku oot sinä naine" 😄
Mitäköhän luottakampaajani tuumaisi, kun menisin ensi kerralla joku 80-luvun permiskuva mukanani ja ilmoittaisin että tällainen!😂
Naiset ottaa spermanentin alakarvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan iäkkäämpi mies, joka kaipaa entisajan naisia, tyyliin Kikka ja Armi Aavikko.
Ap on varmaan juuri koulusta kotiin päässyt yläkoululainen veeti.
Miksi ja miksi?
Miksi monet tekevät näitä typeriä miksi -aloituksia?
Yhtä hyvin voisi aloittaa vain "Permanentteja näkee enää harvoin" tai "Pohdintaa permanenteista".
Kuulostaa kovin lapselliselta tuollainen miksi-kysely.
Itselläni on sellainen luonnonkihara, että usein luullaan permanentiksi. Käykö se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan juuri koulusta kotiin päässyt yläkoululainen veeti.
Mitä jos Armi ois turvautunukki sellaseen metkaan kikkaan että ois ajanu vain päälakensa aavikoksi ja menny sellasena pellehermannin näköisenä, tyttyt tyttyt vyvvyv vyttyyt https://i.ytimg.com/vi/aPaI98i1WKc/mqdefault.jpg
Juuri näin! Puolet aloituksista on nykyään hölmönkuuloisia miksittelyjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Armi ois turvautunukki sellaseen metkaan kikkaan että ois ajanu vain päälakensa aavikoksi ja menny sellasena pellehermannin näköisenä, tyttyt tyttyt vyvvyv vyttyyt https://i.ytimg.com/vi/aPaI98i1WKc/mqdefault.jpg
Taidat olla melko yksinkertainen tyyppi.
Ap on väärässä, ohuista hiuksista ei saa hyvän näköistä kiharapilveä permanentillä. Hauraat hiukset eivät sitä välttämättä kestä, vaan katkeilevat. Lopputulos on joka tauksessa sellainen, jossa päänahka näkyy epämääräisten haituvien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja miksi?
Miksi monet tekevät näitä typeriä miksi -aloituksia?
Yhtä hyvin voisi aloittaa vain "Permanentteja näkee enää harvoin" tai "Pohdintaa permanenteista".
Kuulostaa kovin lapselliselta tuollainen miksi-kysely.
No ap on tehnyt näitä aloituksiaan milloin mistäkin jo useana päivänä. Monta kertaa päivässä. Kohteena aina naiset. Ja aina hän ihmettelee jotain, tai kertoo jotain, mitä naisten pitäisi tehdä.
Ap on kyllä siinä mielessä ihan hyvä trolli, että hänen typerät aloituksensa saavat keskustelua aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Puolet aloituksista on nykyään hölmönkuuloisia miksittelyjä. Yli-laudan miksi-poika vallannut vauvanhi on, mättää miksi-aloituksia eikä useimpiin aloituksiin laita muuta kuin aloituskysymyksen
Vierailija kirjoitti:
Mun lankomiehellä oli kasarilla mini-voguet. Nykyään hän on kalju.
Miksi miehillä harvoin näkee hyvännäköiset, tuuheat ja hoidetut hiukset? Enemmän on tota ällöttävästi hilseilevää talinahkaa, josta sojottaa viisisenttinen karvakranssi.
No millä helvetillä sitä saa tuuheat ja hyvännäköiset hiukset jos geenit on sellaiset että kaljuuntuu?? Luoja miten typerä olet.
Naapurin mummo käy aina permiksessä. Hänellä lyhyet hiukset. Vaikka ei paljoa rahaa käytössä, niin tuosta tavasta ei luovu.
Gassan ongelmat ratkaisin, eestä ja takkaa katkaisin