Miksi nykyään näkee naisilla niin harvoin permanentteja?🤔
Kaunis kiharapilvi on naisellinen ja näyttävä. Moni, jolla on ohuet hiukset saa permanentilla kaivattua kuohkeutta hiuksiin. Moni nainen vetoaa, että on leikattava lyhyet hiukset, kun tukka on niin ohut. Mutta silloin oikea ratkaisu onkin permanentti, eikä hiusten leikkuu. Kannattaa seuraavalla kampaamoreissulla ottaa asia puheeksi. Asiantuntija osaa kyllä valita ja tehdä juuri sinuun hiuksiisi sopivan permanentin.
Kommentit (51)
No kun miehethän niitä kiharoita nykyään ottaa. On joku muotijuttu..
Monilla naisilla rasvaisen näköinen tukka. Permanentilla pysyy puhtaamman näköisenä ja ilmavana.
Ap, haluatko vielä jatkaa keskustelua itsesi kanssa?
Eilen olin porukoilla, ja 4-vuotias veljenpoikanikin oli siellä. Avasin edellisenä iltana tekemäni letit, ja poika totes, että "näyttää naisen hiuksilta" 😅
Mun lankomiehellä oli kasarilla mini-voguet. Nykyään hän on kalju.
Miksi miehillä harvoin näkee hyvännäköiset, tuuheat ja hoidetut hiukset? Enemmän on tota ällöttävästi hilseilevää talinahkaa, josta sojottaa viisisenttinen karvakranssi.
Mu kaverilla on permis. Tosi magee.
Minulla oli ihan tarpeeksi permanentteja kasarilla ja ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n aivot vaikuttaa kuohkeilta.
Mulle taas tulee näky sangen taikinaisesta kropasta, jonka väri ja koostumus on kuin pullataikinaa. Sokerina pohjalla karvoja väärissä kohdissa ja finnien kirjoma selkä ja perse.
Eivät ole enää muotia. Paitsi nuorilla pojilla.
Voisitko yrittää olla vähemmän ällöttävä, ap.
Haitaripermis takaraivossa on parempi kuin hattara päälaessa
Huvipuistohullu kirjoitti:
Eilen olin porukoilla, ja 4-vuotias veljenpoikanikin oli siellä. Avasin edellisenä iltana tekemäni letit, ja poika totes, että "näyttää naisen hiuksilta" 😅
Ai kauhee, luulikohan se aiemmin että olet mies 😄
Vierailija kirjoitti:
Mun lankomiehellä oli kasarilla mini-voguet. Nykyään hän on kalju.
Miksi miehillä harvoin näkee hyvännäköiset, tuuheat ja hoidetut hiukset? Enemmän on tota ällöttävästi hilseilevää talinahkaa, josta sojottaa viisisenttinen karvakranssi.
Karvakranssi!😂😍
Permanentti on ollut aika kauan jo pois muodista, voisi tulla takaisin. Kiharat hiukset on kauniit. Nykyään permiksiä on taidettu eniten tehdä nuorille pojille, että saa "laamatukan".
Ei oo enää naisten / tyttöjen muotia?
Jossain vaiheessa noita näki teinipojilla. Sivuilta lyhyet ja päältä permis. Jännä tyyli
Kyllä. Kiharat hiukset on kauniita.