Sotka ja Asko konkurssiin! Sinne meni ihmisten rahat!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89356e29-f950-47b0-b54a-db952371e8d0
Kurja juttu jos ostit huonekalun joka meni tilaukseen ja maksoit kortilla tai käteisellä. Sinne jäi tavara ja rahat. Olet velkojana jonon hännillä. Aina kannattaa maksaa luottokortilla niin se on luottoyhtiön tappio 👍
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Sotkan verkkokauppa toimii vielä!
Vielä ehtii laittaa rahaa kaivoon!
Itse en saa luottokorttia koska olen työtön .Osakkeissa 27 000. Tosin olen muuten tarkka eli en edes halua luottokorttia. On muitakin keitä kannattaa varoa. Nimiä en anna.
Ei kiinnosta iigorien ulinat täällä yhtään!
Kyllä hallitustakin voi syyttää, rakentamisen ahdinko opiskelijoilta leikatut rahat vaikuttaa suoraan myös huonekalukauppaan.
Esikoiselle ostimme 2022 opiskelijakämppään huonekaluja mm. Sotkasta, nuoremmalla ei ollut varaa muuttaa pois lapsuuskodista viime syksynä kun asumistukea leikattiin.
Kiitos Kokoomus! Kiitos Persut! Talousosaajapuolueet taas vauhdissa. SATATUHATTA TYÖPAIKKAA on onneksi kohta täällä.
Varmasti tilataan vielä verkkokaupoista. Kaikki ei lue uutisia tai ei ole ehtineet lukea.
Korona aikana firmat sai tukea pilvin pimein, vaikka oletus oli että joskus tulee normi aika. No ei tullut. Nyt ei valtiolta mitään tukea mihinkään, vaikka firmat menee nurin ja työpaikat häviää
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Ja vuokra-asunnossa ruokakunnan tulot ja omaisuus vaikuttavat asumistukeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni työpaikat.
Saksikäsipetturi ja hänen valheella hankkima petosjytky tuhosivat ja romahduttivat Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa luottokorttia koska olen työtön .Osakkeissa 27 000. Tosin olen muuten tarkka eli en edes halua luottokorttia. On muitakin keitä kannattaa varoa. Nimiä en anna.
Ei työttömyys tuohon vaikuta, mitä ihmettä. Onko sulla luottotiedoissa häikkää?
Opiskelijatkin saa luottokortin vaikka tulot 279 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hallitustakin voi syyttää, rakentamisen ahdinko opiskelijoilta leikatut rahat vaikuttaa suoraan myös huonekalukauppaan.
Esikoiselle ostimme 2022 opiskelijakämppään huonekaluja mm. Sotkasta, nuoremmalla ei ollut varaa muuttaa pois lapsuuskodista viime syksynä kun asumistukea leikattiin.
Samoin asuu meillä koska pakko. Viisas poika kun suosii Ikeaa. Säästöjä on mutta niitä ei tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjä huonekaluja on kirppikset ym liikkeet täynnä uutta ei enää tarvita.
Luteita ja paperitoukkia kuhisevia käytettyjä huonekaluja ei pitäisi edes myydä vaan ne pitäisi polttaa!!
Tätä on globalisaatio.
Kannattaa hankkia se oma maatilkku, jossa on mahdollista viljellä perunaa, pitää lampaita tai kanoja jne.
Onneksi oli saamatta jääneet kamat otettu Askon välittämällä luotolla. Jos olisin pankkikortilla maksanut, niin melkein 2000 ois mennyt kuin tuhka tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni ihmisten TYÖPAIKAT.
Aina löytyy uusi työpaikka. V*tuttaa jos jäi tonnin sohva saamatta mutta rahat meni!
Ei löydy uutta työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
IKEAN SYYTÄ!
HALLITUKSEN SYYTÄ!!
Vierailija kirjoitti:
Korona aikana firmat sai tukea pilvin pimein, vaikka oletus oli että joskus tulee normi aika. No ei tullut. Nyt ei valtiolta mitään tukea mihinkään, vaikka firmat menee nurin ja työpaikat häviää
Pitää olla Mariinin kaveri niin sai koronatukea, kuten keikkafirmat
Normaalia vihreää siirtymää
Sanna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne meni työpaikat.
Kuinka paljon ihmisiä jää työttömäksi, arviolta?
957.
Kiitos hallitus 👍🏻
Tämä.
Marin tuhosi miljoonien elämän.
Kuka hullu sieltä uskaltaisi ostaa nyt...