Naisten taksi
Taksi vain naisille ja lapsille. Loistavaa, toivottavasti rantautuu koko Suomen alueelle.
Äijät on tietty kiukutelleet ja uhonneet. Ja nyt on kaksimieliset törkeydet aloitettu.
Käytös kertoo vain sen, että tällaista toimintaa tarvitaan .
Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (1611)
Hieno homma ja toivottavasti toimii ja jos ei, niin mukaan luotettava mies joka pitää kusipäät kurissa vaikka aseella.Kyllä on ajat menneet huonoksi kun pitää arvailla pääsetkö perille osoitteeseen ehjänä taikka edes ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vääntäkää minulle nyt rautalangasta, mihin tälläistä yritystä tarvitaan kun esim boltillakin on jo woman to woman palvelu? On varmasti muillakin taksiyhtiöillä. Olen tuota boltin woman to woman palvelua käyttänyt jo oli hyvä.
Jos ei tarvita, niin sitten firma ei menesty. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Suomen muslimiliitto haastaa nuo naiset oikeuteen rasismista, islamifobiasta ja syrjinnästä. M28
Tämä.
N31
Kyllå musliminainen kelpaa naistaksin kuskiksi.
Entä kun musliminainen (joita alkaa olla ihan kiitettävä määrä), tajuaa miten lapsia ja raukkoja suominaiset ovat? Hel alkavat syömään teidät pian elävänä.
Joo, tänäänkin somalinainen piti ratikan ovea mulle auki, kun juoksin ratikkaan. Varmaan aikoi syödä mut.
Ihanko totta? Soita p*rkele petteri orvolle että suomi on pelastunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Suomen muslimiliitto haastaa nuo naiset oikeuteen rasismista, islamifobiasta ja syrjinnästä. M28
Tämä.
N31
Kyllå musliminainen kelpaa naistaksin kuskiksi.
Ei. Niihin ei voi luottaa. Ovat miehen käskyvallassa.
Ne jotka ovat miestensä käskyvallassa, eivät käy töissä ollenkaan. Tuskin saavat ajokorttiakaan hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Onks tavan kasu pottunokkakuskit raiskailleet kuinka paljon? Jos kerran naiskuskit tarvitaan?
Saahan sitä edelleenkin valita sen pottunokkakuskin halutessaan. Ei naisten ole pakko valita naisten taksia. Omalla riskillä valitsevat ihan minkä taksin haluavat.
Mulle on aivan sama millä taksilla kukainenkin kulkee. Massii löytyy kun osasin viedä ne pois Suomesta. Hilloo, hilloo!
Vierailija kirjoitti:
Onks tavan kasu pottunokkakuskit raiskailleet kuinka paljon? Jos kerran naiskuskit tarvitaan?
Tämmöisen tilastointi ei käy. Samasta syystä ei julkaista "villien taksien" ja normaalien eroja, koska jakauma on käytännössä sama. Kätevää myös, että jää miesvihakortti sitä tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella surullista, että maahan muutto muuttaa Suomen (ja kaikki länsimaiset yhteiskunnat) tällaiseksi: naisten ja lasten on mentävä piiloon, kun poliittinen eliitti on halunnut tuhota turvallisen ja hyvän maan maahantuomalla pahantekijöitä, jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä eivätkä hyviä ja turvallisia arvojamme. Naisten taksi vain todistaa, että nykymeno tuhoaa maamme täydellisesti.
Jos vaikka malliksi te kantasuomalaiset miehet lopettaisitte r*iskaamisen, pahoinpitelyn, tappamisen ja ryöstämisen?
esimerkiksi irakilainen tekee suomessa yli kymmenen kertaa enemmän seksirikoksia kuin kantasuomalainen. tänkin vääns vasuri niin että emme näytä tarpeeksi esimerkkiä. eiköhän tää kuule käänny siihen suuntaan et kohta kaikki r*iskaa kaikkia kun poliisinkin rahat menee näihin taksivatkauksi
Eli noin tiukille ottaa sinulta väkivaltarikosten lopettaminen? Ei onnistu siis millään? Mutkumutkumuut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskuskit pelkäävät asiakkaan raiskaavan heidät?
Asiakkaat ovat myös tappaneet naistaksikuskeja.
Totta. Naisten taksi on turvallisempi sekä asiakkaille että kuskeille.
Montakohan somalinaista ajelee työkseen taksia? :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kulttuuri ja rikkaus ei nyt kelpaa naisille?
Minä en ainakaan ole koskaan sitä halunnut. Älkää yleistäkö, että muka kaikki naiset ajattelee noin.
Rikkaiden valkoisten eukkojen muiden syrjimistähän tämä on verhottuna tekosyihin. Eivät kehtaa sanoa miten halveksuvat ylipäänsä kaikkia mm-taustaisia.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan somalina+ista ajelee työkseen taksia? :D
Tuskin kovinkaan moni. Tiesittekö suominaiset että mm. Saudi Arabiassa nainen ei saa ajaa edes polkupyörää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kulttuuri ja rikkaus ei nyt kelpaa naisille?
Minä en ainakaan ole koskaan sitä halunnut. Älkää yleistäkö, että muka kaikki naiset ajattelee noin.
Täällä yleistetään kaikkea muutakin. Mm. miehet sitä, miehet tätä ja muuta paskaa. Täytyy palttoutua tuollaista vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku olisi perustanut miesten taksin, niin feministit rääkyisivät jo kurkku suorana
Montako kertaa olet lukenut lehdistä taksikuskin r*isk*nneen miehen?
Kuinka monta kertaa olet lukenut 15v pojan raisk anneen naistaksikuskin?
Silti siellä on ikäraja lapsille joita nuo ottaisivat asiakkaakseen.
Eipä siinä, äiti matkalla lentokentälle: poika ja isä omalla taksilla, nainen omallaan.
Miksi tuossa tilanteessa nainen kokisi tarpeelliseksi mennä eri taksilla? Ei mua ainakaan pelota matkustaa taksilla vaikka olisi mies kuski, vaikka ma mu, jos on mies mukana. Yksin en noiden kyytiin menisi kuin pakottamalla.
Sinä oletkin rasisti.
Joo, niin olen. Mutta tähän se ei liity, vaan ihan siihen, että mulla on itsesuojeluvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että juuri naiset aloittavat näin voimakkaan rasismin taksikuskejamme kohtaan.
Ei olisi uskonut millaisia kuskeja sitä tuleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskuskit pelkäävät asiakkaan raiskaavan heidät?
Asiakkaat ovat myös tappaneet naistaksikuskeja.
Totta. Naisten taksi on turvallisempi sekä asiakkaille että kuskeille.
Saadaan enemmän naiskuskeja yöajoon, kun heidän ei tarvitse kuskata arvaamattomia humalaisia miehiä henkensä uhalla.
Tussutaksi?
Käykö se myös maksuvälineenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan somalina+ista ajelee työkseen taksia? :D
Tuskin kovinkaan moni. Tiesittekö suominaiset että mm. Saudi Arabiassa nainen ei saa ajaa edes polkupyörää?
Tuli tauko ketjuun ku naiset meni tsekkaa tän AIsta. Mut joo, totta se on.
Eli tuota taksia ei saa käyttää jos naisella on 15 vuotias poikansa (mahdollinen uhka) mukana, mutta 15 tyttö kelpaa, kuulostaa kyllä ihan hullulta.