Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiovuotoa? Kiinnittymisvuotoa?

30.04.2007 |

Hei,

en olekaan kirjoitellut tänne muutamaan vuoteen. Meillä on tuplat 7/03 saatu IVF:llä. Nyt yritetään pikkukolmosta. Minulla on pco ja lääkäri määräsi pienet puregon annokset, mutta loppujen lopuksi 18 päivän piikittelyn jälkeen ei kasvanut kuin kaksi isompaa ja suuri joukko pieniä. :( joten ei päästykään IVF:ään vaan tehtiin inssi.

Nyt on vaan tosi outoa. Pregnylin pistin viikko sitten sunnuntaina ja maanantaina oli inssi. Puoli tuntia ennen sitä huomasin tuhrua vessassa käynnin yhteydessä. Klinikalla rauhoittelivat, että se voisi olla ovulaatiovuotoa kun toinen isoista rakkuloista oli jo puhjennut. Tuhrua tuli sitten vaihtelevasti 5 päivää ja perjantaina aloitin sitten luget. Lauantaina ei tullut vuotoa ollenkaan, mutta sitten eilen aamulla heti ylösnoustuani lurahti verensekaista vuotoa housuun aika reilusti. Sen jälkeen ei taas ole tullut yhtään minkäänlaista vuotoa!!

Olo on tosi outo näitten vuotojen takia. Mielialat vaihtelevat pettymyksestä odottavaan iloon.

Minulla ei ole koskaan aikasemmin tullut minkäänlaisia välivuotoja, ennen tuplia takana on 6 inssiä. Tosin minulla ei tule muutenkaan normaaleja kuukautisia ilman hormoneja.

Mitäköhän näistä vuodoista uskaltaa ajatella? Voinko edes toivoa raskautuvani?.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vastaanko varsinaisesti kysymykseesi, mutta lapsettomuuden syy taitaa meillä olla aika sama. Mullakin on pco-tyyppiset munasarjat eikä omaa kiertoa ollenkaan. Yksi ivf-lapsi on, se onkin ainut raskaus lähes viisivuotisen hoitourani aikana.

Mulla on nyt menossa ivf-piina, tarkemmin pp12. Vaaleanpunertava tuhru alkoi pp8, oli sitten taas hetken poissa, tuhrutti taas ja on jälleen poissa... Äsken tein kotitestin ja se oli nega. Aiemmin on mennyt niin, että vuoto on alkanut pp10-11 ilman mitään tällaista tiputtelua. Ja joku sitten saattaa vuotaa reilumminkin ja on silti raskaana. Henkimaailman juttuja taitavat olla ;)

Onnea matkaan joka tapauksessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla