Tein huoli-ilmoituksen naapurista jolla oli joulukoristeita ikkunoissa ja sieltä löytyikin sitten vaikka mitä kauheaa
Sosiaaliviranomainen tuli oikein kiittämään minua että olin ilmoituksen tehnyt.
Kommentit (41)
Mulla on vielä pieni tekojoulukuusi olkkarin sivupöydällä koristeineen. Pitääkö olla huolissaan?
Meilläkin on vielä joulukuusikin koristeineen, kun en ole jaksanut ottaa pois. Olen saikulla masennuksen takia.
Ei oo tullut mieleenkään että joku tekis huoli-ilmoituksen.
Vaikka trollaustahan tämä on sillä sossu ei kertoisi sulle mitään.
Sossulla on vaitiolovelvollisuus. Jos et itse nähnyt asuntoa niin ole hiljaa.
Naapuri istui sohvalla, joi glögiä ja mässytti joulutorttuja. Hyräili samalla jotain joululaulua. Ihan sekaisin täytyy ihmisen olla.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri istui sohvalla, joi glögiä ja mässytti joulutorttuja. Hyräili samalla jotain joululaulua. Ihan sekaisin täytyy ihmisen olla.
Hitto! Kuulostaapa kivalta, haluun mukaan!
Vierailija kirjoitti:
5+/5
Kyllähän sellaiset kertoo vakavista elämänhallinnan ongelmista.
Terv: Ap itse.
Joku joulukultti, jolla kieroontunut käsitys iloisen antamisen juhlasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri istui sohvalla, joi glögiä ja mässytti joulutorttuja. Hyräili samalla jotain joululaulua. Ihan sekaisin täytyy ihmisen olla.
Hitto! Kuulostaapa kivalta, haluun mukaan!
Täytyy nyt joku tolkku juhlimisessakin olla!
5+/5
Kyllähän sellaiset kertoo vakavista elämänhallinnan ongelmista.