Olen 79-vuotiaana naisena huomannut, että tahtoisin vaihtaa nuorempaan mieheen
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, että on ruista ranteessa, joten ei tarvi velttopeppuisten myöskään vaivautua.
Jos ruis on ranteessa, miten se estää velttopeppuisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä löytyisi 60v vanha mies. Näytän monien mielestä parikymmpiselle. Saisinko mahdollisuuden?
Näytä vapaasti vaan. Nyt se ikähaarukka pidetään pari- kolmekymppisissä. Mitä naapuritkin sanoisi noinkin vanhasta miehestä kuin sinä.
Naapuritkin voisi luulla parikymmpiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, että on ruista ranteessa, joten ei tarvi velttopeppuisten myöskään vaivautua.
Jos ruis on ranteessa, miten se estää velttopeppuisuuden?
No yleensä velttopeppuisilla ei ole ruista ranteessa koska velttoilevat.
Siinähän tahdot, sulla on siihen oikeus.
En tosin ymmärrä miksi sä täällä asiasta väniset
Vierailija kirjoitti:
Homo on 79 v
Nyt minulla ei ole hakusessa ikäistäni homomiestä vaan nuori orhi päivittäisiin askareisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tahdot, sulla on siihen oikeus.
En tosin ymmärrä miksi sä täällä asiasta väniset
Enhän tokikaan vänise. Tarjoan hyvät puitteet yhteiselolle vosulille. Mistä niitä vosuja löytää?
Mihin sä sitä miestä tarvitsisit ?
Mihin kaikki nuoret miehet ovat hävinneet? Kävellessäni kylänraitilla katselen oikealle ja katselen vasemmalle, eikä uljasta prinssiäni näy missään.
Maako heidät on nielaissut?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sitä miestä tarvitsisit ?
Onhan täällä jo montakin asiaa lueteltu. Kodin askareet ja nikkarointi esim. Pikkurempat ja sen sellaista puuhaa.
Olen alkanut haaveilemaan viime vuosina iltatähdestä. Minulla on viisi lasta edellisistä liitoista, he ovat jo aikuisia, asuvat omillaan ja ovat perustaneet omat perheet. Etsin miestä, jolla ei ole lapsia entuudestaan, uusioperhekuviot on niin hankalia.
Löydänköhän Suomesta miehen vai pitäisikö joltain kansainväliseltä foorumilta etsiä? Ehdotuksia otetaan vastaan.
Onkoa liikaa vaadittu, kun haluan miehen, joka on miehen mittainen, tummahiuksinen ja vähintään tasoa 9?
Minä olen tasoa 10.
Ajattelin tummahiuksisen olevan samalla ilo silmälle. Siinä hän pyörähtelisi voimainasa tunnossa arkipuhteita tehden pitkin pirtin lattiaa.
Onko muuten vaaleahiuksisilla jokin pigmentaatiohäiriö tai anemia?
Minä löysin komean ja nuoren DI miehen. Onnea etsintään!
T. Rummo 80 v.
Toiveenani on huumorintajuisuus, toimeliaisuus, hyvät raamit, tumma tukka, ikä tosiaan on jo mainittu, luotettava,taitava nikkaroimaan ja tosiaan se hepsankeikka saa tulla samaan syssyyn kyökkipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin komean ja nuoren DI miehen. Onnea etsintään!
T. Rummo 80 v.
Taivaan talikynttilät eli himmel och pankaka mistä ihmeestä onnistuit löytämään?
Minusta on alkanut tuntumaan siltä, että miehet eivät enää kiinnostu minusta. Kyllä vielä puoli vuosisataa sitten nuoret miehet olivat kiinnostuneita. Ja vientiä riitti.
En ymmärrä näitä nykynuoria. Onko minussa jotain vikaa?
Ennen vanhaan kyllä kelpasin etsimättäkin nuorille miehille. Mikä on muuttunut? -ap
Näytä vapaasti vaan. Nyt se ikähaarukka pidetään pari- kolmekymppisissä. Mitä naapuritkin sanoisi noinkin vanhasta miehestä kuin sinä.